www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 11 dagen geleden)

Voicedata voegt Skype for Business als hosted dienst toe aan haar portfolio!

Waardoor Microsoft Office 365 klanten van Voicedata Skype for Business als volwaardige telefooncentrale in de cloud kunnen gebruiken

Mei, 2017. Voicedata en SoftApp-distribution hebben een distributieovereenkomst getekend voor de levering van de hosted dienst The Voice of O365. Met de dienst the Voice of O365 krijgen Microsoft Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers en haar organisaties toegang tot het publieke telefonie netwerk waardoor Skype for Business online ingezet kan worden als bedrijfstelefooncentrale.

The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden zoals men dat met haar huidige telefooncentrale of hosted voice | telefoniedienst gewend is. Door het toevoegen van The Voice of O365 licentie beschikt de gebruiker over fundamentele gesprekscontrole-taken zoals: het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging), het gesprek in de wacht zetten, etc..

The Voice of O365 is een mooie toevoeging aan ons product en diensten assortiment” zegt Dennis Bonnes – Algemeen Directeur Voicedata. “Steeds meer bedrijven stappen over op Microsoft Office 365 en Skype for Business is daar een on los makend onderdeel van”.

“Voicedata is als totaal aanbieder van VoIP- en Internetdiensten de juiste partner” zegt Jeroen André de la Porte – CEO SoftApp-distribution. “Haar kennis, kunde en partnerkanaal is bij uitstek geschikt deze dienst te vermarkten. Wij zien de samenwerking dan ook met vertrouwen tegemoet”

Over Voicedata
Voicedata, opgericht in 2004, is een totaalaanbieder van VoIP en internet. Met een volledig pakket van internetverbindingen, vaste en mobiele telefonie biedt het bedrijf op maat gemaakte totaaloplossingen voor alle typen klanten. Of klanten nu een oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie, internetverbindingen of de bijbehorende hardware zoeken, Voicedata biedt hen alles in eigen beheer aan en beschikt over de benodigde kennis om de klant tijdens het gehele proces te begeleiden. Voicedata hecht veel waarde aan persoonlijk contact met haar klanten, en gelooft in snelle hulp bij problemen. Voor meer informatie, zie www.voicedata.nl.

Ton Jansen
t.jansen@voicedata.nl
Marketingmedewerker Voicedata

Over SoftApp-distribution
SoftApp-distribution gevestigd in Amersfoort - Nederland, is een Benelux georiënteerde value-add ICT distributeur en hosted service provider van geavanceerde Unified Communications add-on oplossingen. Ons product portfolio bestaat uit UC software applicaties en maatwerk | klant specifieke toepassingen voor gebruik: op locatie of in de cloud. Ons productaanbod verrijkt; Microsoft Lync 2010 | 2013, Skype for Business en Office 365.

Websites: www.SoftApp-distribution.com en www.thevoiceofO365.nl
E-mail: sales@softapp-distribution.com
Phone: +31 85 7735300
Laatste van SoftApp BV
SoftApp adds a native to Teams PC Operator Console to her The Voice of O365 cloud offering.

SoftApp breidt het selfservice portaal van de cloud service The Voice of O365 uit met een ‘market place’ en ‘call detailed record’ (CDR) module

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!
Verstreken tijd: 4 jaar en 11 dagen
SoftApp BV contact

Logo SoftApp BV

G.J.J. Andre de la Porte
  +31(0)85 7735300
  sales@softapp.cloud
  www.softapp.cloud
SoftApp BV sociaal

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0