www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 28 dagen geleden)
PR: LVTPR

Nieuwe Blue Microphones nu ook beschikbaar in Benelux

Blue Microphones, Amerikaanse producent van bekroonde microfoons en opnameapparatuur voor audioprofessionals, muzikanten en consumenten, voegt twee nieuwe stijlen toe aan zijn bekroonde familie van USB-microfoons. Beide modellen zijn perfect voor het opnemen van muziek, podcasts, YouTube-video’s, interviews, gamestreams en meer, in stijl én met geluid in studiokwaliteit.

Bunnik, 19 april– Door het toenemend aantal internetgebruikers, YouTubers en gamers groeit de markt voor USB-microfoons en microfoonaccessoires hard. Steeds meer mensen zijn op zoek naar studiokwaliteitmicrofoons tegen een betaalbare prijs, die liefst ook nog stylish zijn. Daarom brengt Blue Microphones twee van zijn populaire microfoons naar de Benelux: de Yeti USB-microfoon en de Skype-gecertificeerde Snowball iCE.

Blue is wereldwijd toonaangevend in audiotechnologie en -design. De USB-mics van Blue worden door beroemde YouTube-sterren en de populairste Twitch-livestreamers en vloggers gebruikt om hun content vast te leggen. Niet voor niets staan Blue USB-microfoons ook wel bekend als ‘de internet-mics’. Al meer dan twintig jaar maakt Blue de meest exceptionele audioapparatuur voor de meest bekende artiesten – van een Bob Dylan tot en met het laatste album van Imagine Dragon –, allemaal met hun eigen herkenbare geluid.

Het unieke design – de Yeti is verkrijgbaar in zilver en blackout, de Snowball iCE in onder andere volledig zwart design – maakt de nieuwe modellen de perfecte match voor iedere multimediaopstelling. Voor het opnemen van muziek, podcasts, YouTube-video’s, interviews, gamestreams en meer, in stijl én met geluid in studiokwaliteit.

Yeti – cool design
De Yeti van Blue is ’s werelds populairste USB-microfoon en voorzien van premium condensercapsules voor veelzijdige audio-opnames van de hoogste kwaliteit. De Yeti heeft vier verschillende opnamepatronen: cardioid voor vocalen en uitzendingen, tweerichtingsopnamen voor interviews, omnirichtingsopnamen voor de hele groep, en stereo voor audio links en rechts. Daarnaast beschikt de Yeti over een ingebouwde koptelefoonaansluiting voor zero-latency monitoring, directe bediening voor koptelefoonvolume, patroonselectie, direct mute en gain voor het aanpassen van de precisie. Met de plug-and-play-installatie voor zowel pc als Mac stuurt de Yeti de opnamen direct naar je computer.

Deze populaire microfoon is er nu in stylish zilver en blackout design, zodat je muziek, games of podcast voortaan in stijl opneemt.

Snowball iCE: direct klaar voor gebruik en nu in nieuw, zwart ontwerp
Een tweede familielid van de Blue-familie is de Snowball iCE. Deze microfoon werkt met een cardioid condensercapsule op maat en loopt qua kwaliteit lichtjaren voor op de ingebouwde microfoon van je computer. De Snowball iCE biedt audio van cd-kwaliteit voor opnamen voor YouTube, SoundCloud en meer, en is bovendien Skype-gecertificeerd. Dus of je nu digitaal een interview afneemt via Skype, live gameplay streamt op Twitch of communiceert met anderen waar dan ook ter wereld – met Snowball iCE ben je luid en duidelijk te verstaan.

De Snowball iCE is naast wit nu ook verkrijgbaar in een cool, volledig zwart design.

Overige beschikbare Blue USB-microfoons
  • Nessie: de eerste aanpasbare USB-microfoon voor professionele opnamen.
  • Snowball: de meest intuïtieve USB-microfoon voor alle toepassingen (verkrijgbaar in drie kleuren).
  • Snowball flake: met de compacte Blue Snowflake die werkt zonder ingewikkelde drivers, kun je alles altijd en overal direct kraakhelder opnemen.
  • Tiki: ruisonderdrukkende USB-mic voor Skype.

Prijs en beschikbaarheid
De Yeti (verkoopprijs 149 euro) is bij Coolblue, Media Markt, Bol.com en andere officiële verkooppunten, en online verkrijgbaar in diverse stijlen: zilver en blackout.

De Snowball iCE (verkoopprijs 79,99 euro) is verkrijgbaar bij Coolblue, Media Markt, Bol.com en andere officiële verkooppunten, en online verkrijgbaar in wit en nu dus ook in blackout.

Voor meer informatie - aanvraag van review producten, high-res beeldmateriaal of de specsheets van beide modellen, neem contact op met LVTPR via bluemic@lvtpr.nl.

Over Blue Microphones
Blue staat al twintig jaar garant voor innovatief, modern design en prestaties op het gebied van bekroonde microfoons en de veelgeprezen nieuwe lijn van koptelefoons. Blue, dat zes jaar op rij door Inc. Magazines werd uitgeroepen tot een van de snelst groeiende bedrijven, biedt een breed scala van opnametools voor vrijwel alle toepassingen, zowel in de professionele als in de particuliere markt. Van de alom bekende Bottle-studiomicrofoon en de best verkopende familie van USB-microfoons tot en met de bekroonde lijn van koptelefoons – Blue heeft de tools die inspireren tot creativiteit. www.bluemic.com

LVTPR
Marie-Paulien Otten
bluemic@lvtpr.nl

Laatste van Blue Microphones
Nieuwe Blue Microphones nu ook beschikbaar in Benelux
Verstreken tijd: 4 jaar en 28 dagen

Logo LVTPR
Blue Microphon.. contact

Logo Blue Microphones

Blue Microphon.. sociaal

Blue Microphon.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR