Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 28 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Arriva plaatst kaartautomaten CCV op stations

OV-bedrijf Arriva heeft 51 Kaartverkoopautomaten (KVA's) van CCV geplaatst. Hiermee kunnen reizigers niet alleen OV-producten opladen en ophalen, maar ook papieren kaartjes aanschaffen. De KVA's van CCV zijn bovendien geschikt voor toekomstige OV-smartphone-apps. CCV speelt al sinds de invoering van de OV-chipkaart een belangrijke rol in het OV, onder meer door de levering van Add Value Machines (AVM's), AfhaalMachines (AHM's) en de verwerking van OV-transacties.

Arriva heeft voor de KVA van CCV gekozen omdat deze automaat in alle distributievormen van de OV-chipkaart kan voorzien. Na een succesvolle pilot voor Arriva op het station in Veendam, heeft de vervoerder 51 KVA's besteld en laten plaatsen op diverse stations in voornamelijk Limburg. Daarnaast zijn alle bussen van Arriva in Limburg en een aantal in Noord-Brabant voorzien van een betaalautomaat van CCV.

Onno van Drunen bij Arriva: "We hebben CCV de afgelopen jaren leren kennen als een degelijke en betrouwbare partner, die bereid is om af en toe haar nek uit te steken. Daarnaast is het volledige beheer en onderhoud dat CCV biedt een belangrijke factor geweest in onze keuze voor het bedrijf. Kijkend naar de uitdagingen die er liggen voor Arriva en de hele OV-sector op het gebied van veilige betaalsystemen in het OV, zijn we gesterkt in onze overtuiging met CCV een juiste partner te hebben gevonden."

Partner Manager Norbert Hoevers van CCV: "We zijn trots op deze samenwerking met Arriva, één van de grootste vervoerders in Europa. Op dit moment worden er op de automaten al meer dan 2.000 transacties per dag gedaan. We verwachten dat dit aantal op korte termijn zal groeien naar 4.000 transacties per dag."

Ook andere OV-bedrijven hebben recentelijk voor CCV gekozen. Zo zijn er door CCV voor RET en Connexxion KVA's geplaatst op Rotterdam Airport en Eindhoven Airport. De komende maanden zullen er KVA's van CCV geplaatst worden op Schiphol en Amsterdam CS. Zeer recent is ook een contract getekend met Qbuzz voor automaten op de perrons van de SUNIJ-lijn en de Uithoflijn in Utrecht die momenteel wordt aangelegd.

-----------------------------

Noot voor de pers:
Meer informatie over CCV is te vinden op www.ccv.nl. U kunt ook contact opnemen met Peter Drent van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of e-mail peter.drent@wisse-worldcom.nl.

Over CCV
CCV geeft ondernemers nieuwe kansen en mogelijkheden door hun betalingsproces te verrijken. Het bedrijf maakt de toekomst van het betalen vandaag mogelijk, door altijd en overal betalen te ondersteunen. Offline en online, met geld of loyaliteitspunten. Niet alleen in Nederland, maar ook in Europa. Zodat ondernemers het meeste uit hun onderneming halen.
Laatste van CCV
CCV en PAX vormen joint venture voor betaaloplossingen in selfservice markten

Enny van de Velden (CCV) genomineerd voor EY Entrepreneur Of The Year award

Arriva plaatst kaartautomaten CCV op stations
Verstreken tijd: 4 jaar en 28 dagen
CCV contact

Logo CCV

www.ccv.nl
CCV sociaal

CCV tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR