www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 119 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Thinkwise business software gaat naamsbekendheid vergroten met Lubbers De Jong

Apeldoorn, 11 april 2017 – Thinkwise, de maker van een nieuwe generatie bedrijfssoftware, start een samenwerking met Lubbers De Jong voor het vergroten van de naamsbekendheid. Thinkwise ontwikkelt voor elke klant een unieke virtuele blauwdruk van zijn specifieke bedrijfsprocessen, waarmee vervolgens automatisch bedrijfssoftware wordt gerealiseerd, die daarna flexibel en tegen beduidend lagere kosten aangepast kan worden.

Thinkwise biedt een alternatief voor kostbaar maatwerk, wat voorheen de enige manier was om bedrijfssoftware precies te laten aansluiten op de wensen van een organisatie. Deze low-code modelgedreven bedrijfssoftware werkt niet zoals bestaande software met verschillende gekoppelde randapplicaties en complexe configuraties, maar op basis van een virtuele blauwdruk van de bestaande bedrijfsprocessen, applicaties en datastructuren. Volgens Robert van der Linden, medeoprichter en directeur van het bedrijf, is Lubbers De Jong de juiste partner om de naamsbekendheid van Thinkwise te verbeteren. “Wij leveren een uniek product, dat niet binnen een gevestigde categorie bedrijfssoftware valt. Lubbers De Jong begrijpt deze uitdaging, en gaat ons helpen het verhaal van Thinkwise breder in de markt zetten.”

Robert van der Linden, ceo van Thinkwise Software

Functionaliteit loskoppelen van technologie
Thinkwise werd in 2002 opgericht door Robert van der Linden en Victor Klaren, respectievelijk CEO en COO van het bedrijf. Na een carrière als SAP-consultant en ondernemer in onder andere de VS, concludeerde Van der Linden dat er behoefte was aan een nieuwe generatie bedrijfssoftware: “Veel organisaties zijn sterk afhankelijk van complexe ERP-pakketten of dure maatwerksoftware, die na lange implementatietrajecten toch niet aan de verwachtingen voldoen. Ons antwoord daarop is Thinkwise: een low-code platform waarin de bedrijfsprocessen centraal staan en functionaliteit is losgekoppeld van de technologie.”
De software van Thinkwise doet precies wat bedrijven nodig hebben, en past zich automatisch aan naar de virtuele blauwdruk van hun processen. De applicaties kunnen daarom altijd aangepast worden, zonder lange en kostbare ontwikkeltrajecten. Van der Linden: “Met Thinkwise kunnen bedrijven veel beter inspelen op nieuwe technologische ontwikkelingen, zonder de beperkingen en inflexibiliteit van traditionele bedrijfssoftware.”

Thinkwise Software Factory
De experts kunnen met behulp van de Thinkwise Software Factory binnen enkele dagen een eerste versie van de virtuele blauwdruk van een organisatie opleveren. Dit is vervolgens het functionele fundament van alle specifieke processen en applicaties. Een nieuw proces of een nieuwe technologie kan daarna snel en zonder hoge aanvullende kosten toegevoegd worden. Die flexibiliteit wordt nog verder vergroot doordat organisaties na een training van enkele dagen ook zelf aanpassingen kunnen doen en nieuwe applicaties kunnen ontwikkelen.
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “Thinkwise geeft bedrijven de middelen in handen om hun bedrijfsvoering te optimaliseren en vernieuwen. Ze leveren een unieke technologie waar bedrijven echt beter van worden. We kijken er dan ook naar uit om te helpen de naamsbekendheid van dit innovatieve Nederlandse tech-bedrijf te vergroten.”

Over Thinkwise
Thinkwise levert een nieuwe generatie bedrijfssoftware voor kritische toepassingen. Op basis van een virtuele blauwdruk van de processen wordt automatisch software gerealiseerd, die precies doet wat een organisatie nodig heeft, en die probleemloos aangepast kan worden. Snel, zonder maatwerk, met een low-code softwareplatform, en tegen beduidend lagere kosten. Thinkwise werkt voor bedrijven als VDL, Vacansoleil en Antea Group.

Meer informatie: www.thinkwisesoftware.nl.
Laatste van Thinkwise
Royal Wagenborg kiest het Thinkwise low-code platform voor het moderniseren van haar volledige applicatielandschap

Thinkwise low-code platform krijgt nieuwe universele gebruikersinterface

Thinkwise introduceert Automated Machine Learning in nieuwe versie low-code platform
Verstreken tijd: 3 jaar en 119 dagen

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Logo Thinkwise

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope