www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

SAP Hybris door Forrester Research gepositioneerd als leider in B2C- en B2B-oplossingen voor e-commerce

’s-Hertogenbosch, 11 april 2017Forrester Research heeft SAP Hybris als marktleider gepositioneerd in twee van zijn recente onderzoeksrapporten*: The Forrester Wave™: B2C Commerce Suites, Q1 2017” en “The Forrester Wave™: B2B Commerce Suites, Q1 2017. SAP Hybris is bekroond met deze titel wegens het aanbod van een sterk, betrouwbaar en functierijk e-commerce platform. Voor de B2C- en B2B-rapporten maakte het onderzoeksbureau grotendeels gebruik van dezelfde criteria. Het B2C-rapport legt echter meer nadruk op zaken als experience management, webwinkels en omnichanneltechnologie en minder op specifieke B2B aspecten, zoals eProcurement, full-spectrum sales en channel management.

Volgens de Forrester Wave-rapporten vormt SAP Hybris de drijvende kracht achter alle e-commerce-oplossingen van SAP. Verder stelt het onderzoeksbureau: “Nu klanten niet alleen tijdens het aankoopproces, maar ook tijdens de oriëntatie meer mogelijkheden verwachten, moeten leveranciers in de back-end voor nieuwe integratie- en fulfillment-functionaliteit zorgen en in de front-end voor naadloze en innovatieve customer experiences.”

Sinds Forrester Reseach in 2015 met zijn marktonderzoek begon, heeft SAP Hybris een forse groei doorgemaakt op het gebied van omzet, klantportfolio en partnernetwerk. Volgens Forrester maakt het nu deel uit van de standaard voorselectie bij de keuze voor e-commercetechnologie. De organisatie neemt qua koopoverweging een dominante positie in binnen de zakelijke markt voor e-commerce. In het rapport staat vermeld dat SAP Hybris ook favoriet is vanwege haar stabiliteit, omvangrijke wereldwijde netwerk van implementatiepartners en wegens focus op oplossingen voor verticale markten.

“Of het nu gaat om B2C of B2B, of zelfs B2B2C, de verwachtingen van klanten nemen steeds complexere vormen aan. Zij hebben behoefte aan flexibele mogelijkheden waarmee zij hun processen kunnen aanpassen aan nieuwe kanalen en customer experiences. Daarbij willen ze een geïntegreerde aanpak hanteren die ondersteuning biedt voor al hun kanalen”, zegt Mark de Bruijn, Senior Director & Head of EMEA Marketing bij SAP Hybris. “Door onze rijke e-commercefunctionaliteit en de flexibiliteit van ons platform verder uit te bouwen en daarnaast onze investeringen in marketing- en experience management op te voeren, kunnen onze klanten zorgen voor uitmuntende omnichannel experiencies. Daarnaast helpen we klanten hiermee marktaandeel te winnen in diverse sectoren en use cases. Deze rapporten bevestigen de waarde die onze klanten uit ons platform putten voor alle mogelijke toepassingen.”

Exemplaren van de B2B en B2C Commerce Suites Wave-rapporten van Forrester kunnen worden gedownload via de website van SAP Hybris.

*Bron: Forrester Research, “Forrester Wave B2B Commerce Suite Q1 2017” en “Forrester Wave B2C Commerce Suite Q1 2017”

---------

Over SAP Hybris
SAP Hybris software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven, klanten een meer impactvolle en relevante ervaring te leveren en meer producten, diensten en digitale content te verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Met customer data management, context gedreven marketingtools en gebundelde verkoopprocessen, heeft SAP Hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties geholpen om een winstgevend klantenbestand te werven, te behouden en uit te breiden. De SAP Hybris software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties het fundament, framework en tooling om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost. Meer informatie is beschikbaar via www.hybris.com of volg SAP Hybris op twitter via @SAPHybris.

Marcommit
Jill Faro
saphybris@marcommit.nl
Eerder van SAP Hybris
8 mrt 2018 Consument is helemaal klaar met stalkgedrag bedrijven

27 feb 2018 SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

14 feb 2018 Consument beëindigt relatie met bedrijf bij gebrek aan transparantie

Logo Marcommit

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl