Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 131 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Nuance kondigt nieuwe Nederlandse versie van Dragon Professional Individual aan

Nuance legt de lat hoger voor betere spraakherkenning dankzij de deep learning technologie en biedt productiviteitswinst met nieuwe functies en kenmerken, verbeterde uitschrijving van opgenomen audio en meer grotere nauwkeurigheid

Hoofddorp, 11 april 2017 – Nuance Communications, Inc. kondigt vandaag de Nederlandstalige versie van haar Dragon Professional productiviteitsoplossing voor de pc aan, die dankzij het optimaal gebruik van de deep learning technologie van Nuance een grotere nauwkeurigheid oplevert. De technologie helpt documentprofessionals om hun productiviteit naar een hoger niveau te tillen. De nieuwe Dragon release voor Windows, versie 15 van Dragon Professional Individual, biedt krachtige mogelijkheden voor dicteren, transcriptie en maatwerk.

Deep learning klaar voor het echte werk
De nauwkeurigheid, snelheid en personalisatie van Dragon-spraakherkenning bepalen sinds jaar en dag de standaard voor spraakproductiviteit op de pc en mobiele apparaten. Met deep learning-technologie als hoeksteen van zijn spraak engine levert Dragon nu voor nóg meer gebruikers grotere nauwkeurigheid op. Dit dankzij de verbeterde mogelijkheid om individuele stempatronen en accenten te leren kennen en zich slim aan te passen aan de akoestiek van een open kantoor of mobiele omgevingen. Deze nieuwste Dragon-release is de eerste waarbij deep learning mogelijkheden geïntegreerd op een computer kunnen draaien en de eigen spraakgegevens van gebruikers optimaal benut worden ter verbetering van hun eigen taal- en akoestische model.

“Deep learning is een krachtige techniek voor patroonherkenning die bij Nuance goed van pas komt in spraakherkenningstechnologieën zoals Dragon, voor de verdere vooruitgang op het gebied van nauwkeurigheid. De zelflerende algoritmen zijn geïnspireerd op de manier waarop het menselijke brein leert en zintuiglijke input interpreteert”, zegt Vlad Sejnoha, chief technology officer, Nuance Communications. “Het trainen van zulke Deep Neural Network-modellen vereist doorgaans grote hoeveelheden trainingsgegevens en een krachtige computeromgeving. Dat is niet langer het geval dankzij de nieuwste doorbraak in ons Dragon-portfolio: baanbrekende ingebouwde technologie laat Dragon’s Deep Neural Nets tijdens gebruik op een standaardcomputer continu leren van de spraak van de gebruiker, wat zich vertaalt in een hogere nauwkeurigheid.”

Het nieuwe Dragon biedt ook geavanceerde uitschrijving, krachtige maatwerk en een verbeterde mogelijkheid om te werken met draagbare touchscreen-pc’s. Zo zijn de voordelen van spraakherkenning nu voor méér mobiele gebruiksscenario’s en -omgevingen beschikbaar. Het resultaat is dat documenten in een korte tijd nauwkeuriger af te handelen zijn. Professionals in uiteenlopende sectoren kunnen zich daardoor nu meer concentreren op bedrijfskritische taken. Denk bijvoorbeeld aan de juridische wereld, de wereld van de openbare veiligheid, het maatschappelijk werk en het onderwijs.

Versie 15 van Dragon Professional Individual
Versie 15 van Dragon Professional Individual biedt professionals extra gebruiksgemak en prestatieverbeteringen om meer gedaan te krijgen in minder tijd. Het voor pc’s ontwikkelde Dragon Professional Individual verlegt de grenzen van innovatieve spraakherkenning voor documentaanmaak die zónder training de nauwkeurigheid verbetert ten opzichte van vorige versies en ook verbeteringen over de hele linie biedt, inclusief:
  • Optimalisatie voor populaire touchscreen-pc’s
  • Opmaak- en andere herkenningsverbeteringen om nabewerking te minimaliseren
  • Vereenvoudigde setup en verbeterde gebruikersinterface
  • Verbeterde ondersteuning voor het laten uitschrijven van opgenomen audio met gestroomlijnde setup en verbeterd profielbeheer
  • Uitgebreide ondersteuning, inclusief volledig spraakgestuurde bewerking, opmaak en bediening in populaire desktop- of webtoepassingen voor het bedrijfsleven
  • Contextuele begeleiding die afgestemd is op het gedrag van gebruikers, evenals een verbeterde Help-functie, waardoor nieuwe gebruikers de software sneller onder de knie krijgen of bestaande gebruikers gemakkelijker de kracht van Dragon verder kunnen ontdekken.
Beschikbaarheid en prijs
Versie 15 van Dragon Professional Individual is vanaf 11 april 2017 voor download in het Nederlands beschikbaar voor 399,00euro. Dragon Professional Individual is beschikbaar voor 199,00euro voor gebruikers die upgraden vanaf versie14 van Dragon Professional Individual of vanaf versie12 of hoger van Dragon Professional. De versie is tevens beschikbaar voor 249,00euro voor gebruikers die upgraden vanaf versie12 of hoger van Dragon Premium. Geïnteresseerden kunnen hier terecht voor meer informatie.

Doe mee aan de discussie door u te abonneren op het blog What’s next.

Over Nuance Communications, Inc.
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is wereldwijd een toonaangevende leverancier van spraak- en taaloplossingen voor bedrijven en consumenten. Dankzij de technologieën, toepassingen en diensten van Nuance hebben mensen eenvoudiger toegang tot informatie en kunnen ze gemakkelijker omgaan met toestellen en systemen. Elke dag werken miljoenen gebruikers en duizenden bedrijven met de beproefde oplossingen van Nuance. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com.

Nuance, Dragon en het Nuance-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Nuance Communications, Inc. of een van zijn filialen in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere in dit document vermelde bedrijfs- of productnamen zijn de handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

91 KB pdf Dragon Professional Individual 15 Datasheet

1.4 MB jpg Boxshot Dragon Professional Individual 15

800 KB jpg Boxshot Dragon Professional Individual 15 - 2

Heeft u interesse in het reviewen van Dragon Professional Individual 15? Neem dan contact op met nuance@yellow-communications.com.

Contactpersoon voor de media
EMEA-regio
Vanessa Richter
Nuance Communications
Tel.: + 32 9 2398031
E-mail: Vanessa.richter@nuance.com

Yellow Communications
Lisa Elzinga
E-mail: nuance@yellow-communications.com

Laatste van Nuance
Nuance cloudoplossing Dragon Professional Anywhere nu ook beschikbaar voor Nederlandse markt

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One
‘Doorgaan tot de oplossing je past als die little black dress’

Nieuwe overeenkomst PA Consulting en Jacobs: toekomstige investeringen en strategisch partnerschap

Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

Razer en BAPE werken samen aan gelimiteerde collectie ‘A GAMING APE’

Computer Security Day 2020: waar moeten bedrijven meer aandacht aan besteden?

Ambulance Amsterdam zorgt voor veilige toegang voertuigen met Webfleet Solutions
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan
Verstreken tijd: 4 jaar en 131 dagen

Logo Clarity Benelux
Nuance contact

Logo Nuance

Vanessa Richter
  + 32 9 2398031
  Vanessa.richter@nuance.com
  www.nuance.com/nl-nl
Nuance sociaal

Nuance tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Workiva
Logo Schneider Electric
Logo Orange Cyberdefense