www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 28 dagen geleden)

VCD Infra Solutions platinum partner Sophos

VCD Infra Solutions mag zich na een partnership van vijf jaar ‘Sophos Platinum Partner’ noemen: “Een mooie mijlpaal, we zijn erg blij met deze blijk van vertrouwen!” aldus salesmanager Marc Jansen van VCD Infra Solutions.

No nonsense security oplossingen
Sophos en VCD Infra Solutions vinden elkaar in een no nonsense aanpak met een sterke drive om gezamenlijk het beste te bieden op het gebied van IT en security. Marc Jansen merkt dat er een urgente vraag is naar security oplossingen in de markt: “We zien in alle segmenten een sterke vraag naar security oplossingen. De vraagstukken nemen toe, onze klanten zijn nu op zoek naar de passende antwoorden en bijbehorende oplossingen.” Ook Pieter Lacroix, managing director Sophos Nederland ziet de vraag groeien. “De problematiek ontwikkelt zich met de minuut. Het is een continue strijd die wij leveren tegen de cybercriminelen. Zij komen met een nieuwe dreiging, wij weer met nieuwe oplossingen en zo gaat dat maar door. En organisaties in Nederland en daarbuiten hebben het nog lastiger om zich afdoende te wapenen tegen die laatste dreigingen.”

Uitdagingen richting 2020
De organisaties zien in de nabije toekomst enkel een groei in de vraag. Uitdagingen op security gebied zijn en blijven aan de orde van de dag. Marc Jansen ziet met name een uitdaging in de menselijke factor: “We zijn nu vooral bezig met het neerzetten van technisch sterke oplossingen, daarna volgt het advies richting onze klanten hoe zij hun medewerkers bewust kunnen maken van security(beleid). Deze factor is niet te onderschatten.”

“Bewustwording blijft een punt van aandacht,” bevestigt ook Lacroix. “Met de komst van de meldplicht datalekken zijn een aantal Nederlandse organisaties in gang geschoten met beveiliging en bewustwording. Maar het is eigenlijk maar een handjevol geweest tot nu toe. Met de naderende Europese regelgeving zal de druk op overheden enkel toenemen om maatregelen te treffen en te ageren tegen die bedrijven die achterblijven. Wij verwachten dat eens het 25 mei 2018 is, iedereen plots wakker schrikt en dan pas in gang schiet.”

Verder lezen over security? Kijk op: https://www.vcdinfra.nl/security.

Over VCD IT Groep
VCD Infra Solutions is onderdeel van VCD IT Groep: een multidisciplinair ICT bedrijf dat actief is sinds 1977. Als één van de grotere zelfstandige ICT bedrijven in Nederland levert zij o.a. software, consultancy, infrastructuur en beheer. In meerdere sectoren heeft VCD een sterke positie verworven, waaronder industrie, zorg, retail & logistiek en zakelijke dienstverlening. VCD IT Groep is gevestigd in Groningen, Eindhoven en Delft.

Over Sophos
Meer dan 100 miljoen gebruikers in 150 landen rekenen op Sophos voor de beste bescherming tegen complexe bedreigingen en dataverlies. Sophos levert security- en databeschermingsoplossingen die eenvoudig in te zetten, te beheren en te gebruiken zijn. Zo biedt Sophos prijswinnende oplossingen aan voor endpoint security, web security, e-mail security, network security, mobile security en encryptie. Deze worden ondersteund door Sophos Labs, een wereldwijd netwerk van threat intelligence centra. Het hoofdkwartier van Sophos bevindt zich in Oxford (UK) en in Boston (VS). Meer informatie over Sophos op: www.sophos.com.

Noot voor de redactie

Meer informatie is in te winnen bij Jetske Postma-de Pruis, marketing- en communicatieadviseur, j.postma-depruis@vcd.nl, 088-5975638.
Laatste van VCD IT Groep
VCD Infra Solutions platinum partner Sophos

VCD IT Groep lanceert Industrie Verbinding

Ook het ADRZ succesvol live met de ERP-oplossing Vidaví!
Verstreken tijd: 4 jaar en 28 dagen
VCD IT Groep contact

Logo VCD IT Groep

info@vcd.nl
  www.vcd.nl
VCD IT Groep sociaal

VCD IT Groep tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis