www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Eventive, Sniper-X en Contentbureau organiseren samen Boost Your Concept

Kosteloze creativiteitssessies voor marcommers met als doel: #spreadthecreativity

Amsterdam, 6 april 2017Eventive | Eventmarketing, Sniper-X en Contentbureau bundelen hun krachten in Boost Your Concept. Gezamenlijk hebben zij de missie om meer creativiteit te verspreiden in het vakgebied marketingcommunicatie. Want met een creatieve mindset bereik je meer, maak je het verschil en raak je mens en. Voor deze gelegenheid is ook de website van Boost Your Concept in een nieuw jasje gestoken.

Boost Your Concept – met als missie #spreadthecreativity – is een netwerkinitiatief dat interactieve sessies organiseert om marcommers te inspireren en ontmoetingen tussen vakgenoten te bewerkstelligen. En zo cross-industry van elkaar te leren. De sessies vinden elke zes weken plaats op diverse locaties in de Randstad. Tijdens elke sessie worden deelnemers uitgedaagd door creatieve en interactieve denktechnieken en marketingcommunicatie-gerelateerde vraagstukken met een bepaald thema. Deelnemers gaan met nieuwe ideeën en contactgegevens van vakgenoten de deur uit. Zonder verplichtingen als contributie of deelnamekosten.

Daarnaast omvat Boost Your Concept een LinkedIn-groep bestaande uit alle vakgenoten die een keer hebben deelgenomen, zodat iedereen elkaar ook na de sessie weet te vinden, wanneer ze op zoek zijn naar inspiratie. Zo groeit er een netwerk van geïnteresseerden in creativiteit op het gebied van marketingcommunicatie. Met de daaraan gekoppelde ambitie om met iedereen uit dit netwerk samen een wereldrecord brainstormen te vestigen.

Eerder werden deze sessies door alleen Eventive | Eventmarketing georganiseerd. Door samen te gaan met twee partners, bedient Boost Your Concept bezoekers nu met expertise van een eventmarketing-, content- en reclamebureau. Elke sessie vindt plaats op een andere locatie en krijgt een andere invalshoek. De eerstvolgende sessie is op 18 april 2017 in Bunnik en gaat over (online) content, de daaropvolgende gaat in op trends en is op 31 mei 2017 in Rotterdam.

Mariëlle van der Zouwen, Managing Director van Eventive | Eventmarketing: “Ooit startte ik deze sessies omdat ik een plek miste waar vakgenoten met elkaar konden praten over goed onderbouwde, creatieve concepten. Nu is Boost Your Concept zo’n groot succes dat het tijd werd om uit te breiden. Samen met Sniper-X en Contentbureau ben ik ervan overtuigd dat wij ieders vraagstuk om kunnen vormen tot een tof en doeltreffend concept. Ik hoop dat we ooit mijn ambitie kunnen waarmaken en het wereldrecord brainstormen kunnen vestigen!”

Over Boost Your Concept
Boost Your Concept is een netwerkinitiatief dat interactieve sessies* organiseert om marcommers te inspireren. Op diverse creatieve locaties door het land. Tijdens de sessies kom je gegarandeerd keer op keer in contact met nieuwe vakgenoten. Daarna gaat de conversatie over creativiteit verder in de Boost Your Concept-LinkedIn-groep, waar je na het bijwonen van een sessie automatisch voor wordt uitgenodigd. De gemene deler? Inspiratie rondom creativiteit & conceptontwikkeling in marketingcommunicatie. Onze grootste droom? Een wereldrecord brainstormen op een ludieke locatie in Nederland! Meer informatie: www.boostyourconcept.nl.

Over Eventive | Eventmarketing
Eventive ontwikkelt creatieve events & campagnes waarbij bedrijven in contact komen met hun doelgroep. Voor elke doelgroep creëert Eventive | Eventmarketing een gericht scenario. Of het gaat om relatiebeheer, motivatie, leadgeneration. Het uitgangspunt is om top-of-mind te komen met de boodschap die bij jouw organisatie past. Hoe Eventive | Eventmarketing dat doet? Door middel van creatieve, effectieve, interactieve concepten. In co-creatie. Want dat werkt. Meer informatie: www.eventive.nl

Over Contentbureau
Weten waar je over schrijft en toch niet binnen de lijntjes kleuren. Een combinatie die Contentbureau maakt tot wat het is. Een creatief bureau met mensen die inhoudelijk sterke, goed vindbare content maken. Een team van elf content creators houdt elkaar elke dag scherp en zorgt voor onder meer pakkende webteksten, tweets, columns en referentieverhalen, alle gericht op het informeren of overtuigen van de doelgroep. Ook kunnen bedrijven bij Contentbureau terecht voor tekstadvies of een workshop over hoe je zelf op de juiste manier je boodschap op papier zet. Contentbureau is onderdeel van de LVT Group en opgericht in 2013. Meer informatie: www.contentbureau.nl.

Over Sniper-X
Krachtige creaties voor sterke merken – daar staat Sniper-X voor. Want wie niet uitgesproken durft te zijn, wordt nooit spraakmakend. Het reclamebureau werkt vanuit de overtuiging dat mensen succesvol zijn omdat ze krachtige keuzes maken. Zij doen dit door crossmediale campagnes te ontwikkelen en kleine communicatie-uitingen te verzorgen met een groots effect. Voor sterke merken of merken die sterk willen worden. Meer informatie: www.sniper-x.nl.

Voor meer informatie, niet voor publicatie:

Meer informatie over Boost Your Concept vindt u op www.boostyourconcept.nl. Mail naar info@boostyourconcept.nl of bel met een van de Boost Your Concept-partners:
Eventive: 020-4094787, Contentbureau: 030-2080059, Sniper-X: 010-7504850.