www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sonos en Gorillaz halen virtueel 'spirit house' naar Amsterdam voor fans

Samenwerking ter ere van nieuwe Gorillaz’-album Humanz en Sonos PLAYBASE

Amsterdam, 5 april 2017 – Sonos gaat een samenwerking aan met de band Gorillaz. Ter ere van het langverwachte nieuwe album ‘Humanz’ creëren ze samen drie Spirit Houses, waaronder een in Amsterdam. Hier vinden fans tijdelijk een virtueel huis van de band. Met een indrukwekkende experience brengt Sonos de wereld van Gorillaz visueel tot leven; en dankzij de nieuwe Sonos PLAYBASE – de laatste toevoeging aan het Sonos home theater-assortiment – ook in geluid.

Video

Van 21 april tot in mei 2017 toveren Sonos en Gorillaz industriële ruimtes in Amsterdam, Berlijn en New York om in Gorillaz Spirit Houses. Hier vinden fans onder meer een real-life uitvoering van de lounge van Murdoc, 2D, Russel en Noodle in het huis van Gorillaz. Ze krijgen daar de kans om nog dieper in de wereld van de band te duiken, via exclusieve tracks en visuals door speciaal ontworpen installaties en projecties.

“Dompel jezelf onder in high-tech-geluid, leef je uit met wonderlijke visuals, en laat de experience je meenemen op de ultieme reis.” – songwriter en bassist Murdoc Niccals.

De eerste Sonos en Gorillaz Spirit House-experience vindt van 21 tot en met 23 april 2017 plaats in Brooklyn, New York (VS). Daarna volgt Berlijn, Duitsland van 28 tot en met 30 april, waarna het huis op 6 mei neerstrijkt in Amsterdam.

“Gorillaz zijn zeer inspirerend in het feit dat ze zich niets aantrekken van de beperkingen van media en formats”, zegt Dmitri Siegel, Sonos VP of Global Brand. “De lancering van hun eerste album in zeven jaar is een belangrijk moment voor alle Gorillaz-fans, en we nodigen mensen van over de hele wereld dan ook graag uit om dit moment met Sonos te komen ervaren.”

Toegang tot de Sonos en Gorillaz Spirit Houses is gratis. Fans kunnen zich registreren via http://www.sonos.com/gorillaz.

Artwork

Sonos PLAYBASE
PLAYBASE, Sonos’ home theater-geluidssysteem, is nu verkrijgbaar. De ultradunne, krachtige speaker voor onder je tv is speciaal ontworpen voor de 70 procent van alle tv’s die niet aan de muur blijken te hangen. PLAYBASE zorgt voor de hoogste kwaliteit van home theater sound en het supereenvoudig streamen van muziek – zonder lastige instellingen.

PLAYBASE is – net als de PLAYBAR – Sonos maar dan speciaal voor de ruimte van je tv. Simpel te installeren en te gebruiken, slim, en zo ontworpen dat hij jarenlang mee kan in je huis.

Over Sonos
Sonos, opgericht in 2002, is toonaangevend ontwikkelaar van draadloze-muzieksystemen voor in huis. Wat begon als tech-start-up van nerdy technici en briljante ontwerpers met een liefde voor muziek, is uitgegroeid tot wereldwijd muziekmerk waarmee thuis muziek luisteren echt een ervaring wordt. Met het draadloze muzieksysteem luistert iedereen in elke kamer van het huis naar zijn of haar favoriete muziek – met de beste kwaliteit.

Sonos is nu te vinden in meer dan zestig landen, werkt samen met tientallen providers om muziek te streamen, is verkrijgbaar via duizenden retailers en staat ondertussen al bij miljoenen mensen in huis. Door te blijven investeren in software en diensten, verbetert Sonos de ervaring van consumenten met muziek in huis – zelfs jaren nadat ze hun product hebben aangeschaft. Zo verandert Sonos huis voor huis de manier waarop mensen naar muziek luisteren.

Sonos, Inc. is een particulier bedrijf met het hoofdkantoor in Santa Barbara (Californië, VS) en kantoren in Boston en Seattle. Hiernaast heeft Sonos kantoren in Nederland, Zweden, Denemarken, Frankijk, UK, Australië en China.

Over Gorillaz
Gorillaz, gecreëerd door Damon Albarn en Jamie Hewlett, bestaat uit 2D, bassist Murdoc Niccals, gitarist Noodle en drummer Russel Hobbs. Hun goed ontvangen gelijknamige debuutalbum stamt uit 2001. De opvolgers, Demon Days (2005), Plastic Beach (2010) en The Fall (2011), sleepten BRIT en Grammy Awards in de wacht. Maar ook in de rest van de wereld is de band een fenomeen: Gorillaz heeft over de hele wereld een nummer 1-positie behaald en getourd van San Diego tot aan Syrië – ondertussen werden ze honderden miljoenen keren gestreamd en braken ze diverse verkooprecords. De Gorillaz behaalden hun succes op een totaal vernieuwende, grensverleggende manier. Niet alleen wonnen ze meerdere awards, waaronder de begeerde Jim Henson Creativity Honor; ook zijn ze erkend door The Guinness Book Of World Records als Meest Succesvolle Virtuele Act ter wereld.

LVTPR
Marie-Paulien Otten / IJze de Vries
sonos@lvtpr.nl
Tags
Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning

KnowBe4 presenteert tweede seizoen van spannende videoserie voor security awareness-training: ‘The Inside Man 2’

Thales maakt einde aan wachtwoordtijdperk met een badge die zowel pc’s ontgrendelt als veilige toegang tot cloud biedt

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

4 kansen in process excellence die je in de gaten moet houden

SentinelOne haalt 200 miljoen dollar op in nieuwe investeringsronde
Duidelijkheid over vakmanschap installatiebranche in Centraal Register

PA Consulting boekt recordomzet van £500 miljoen in 2019

Gezamenlijke oplossing van Cloudian en Veeam voor ransomware-bescherming

Previder versterkt landelijke positie na samenvoeging met Platani

LEO neemt Nederland mee in de wereld van de logistiek op SBS 6

USoft zet in op low-code groeistrategie met nieuwe investeerder Holland Capital

WiFi-gebruik tijdens Super Bowl LIV voor zevende jaar op rij gestegen

Scheiding tussen IT en Business kan negatieve impact hebben op de klantervaring, blijkt uit onderzoek van Pegasystems

MeetingpointAdvies breidt dienstverlening bij vergelijkers voor schade particulier verder uit

Nieuwe LANCOM Enterprise SD-WAN-gateway om maximaal drieduizend externe locaties te verbinden

Orange Business Services selecteert Ekinops en Dell Technologies voor uCPE-platforms

AntTail realiseert logistieke doorbraak voor farmaceutische industrie met IoT-app gebouwd met Mendix

Kaspersky behaalt ISO 27001 certificering

Fujitsu presenteert end-to-end retailmogelijkheden tijdens Euroshop 2020

Panasonic Toughbook-tablets optimaliseren Zwitsers openbaar vervoer

Yourhosting reset preventief wachtwoorden van e-mailaccounts

Dell Technologies presenteert innovatieve oplossingen voor de edge

Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Logo LVTPR
Sonos contact

Logo Sonos

pr@sonos.com
  www.sonos.com
Sonos sociaal

Sonos tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo IFS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl