www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Axios innovatie beloond met Info-Tech Champion status

Edinburgh, UK – 3 April 2017: De toonaangevende leverancier van IT Service Management (ITSM) software, Axios Systems, heeft van industrie research groep Info-Tech de Champion status ontvangen voor het innovatieve product assyst.

Er is steeds meer differentiatie tussen de verschillende ITSM leveranciers en deze trend zal in 2017 doorzetten. Om service delivery processen te verbeteren worden zowel servicebeleving als klanttevredenheid steeds belangrijker en vooruitlopen op deze tendens is noodzakelijker dan ooit.

Axios Systems, wereldwijd de eerste organisatie geaccrediteerd voor alle 16 PinkVERIFY™  ITIL® processen, is als “Champion” gepositioneerd in het rapport ‘2017 Enterprise Service Desk Software Vendor Landscape’, hiermee krijgt de organisatie erkenning voor de leidende marktpositie en uitmuntende prestaties op de geëvalueerde criteria.

De toonaangevende ITSM oplossing assyst is geëvalueerd op verschillende product en leveranciers categorieën, en uitmuntend beoordeeld op zes van de acht categorieën, hiertoe behoren o.a. gebruiksvriendelijkheid, architectuur, strategie en bereik.

De alles-in-een assyst oplossing – die eenvoudig uitgebreid kan worden om ook niet-IT afdelingen te ondersteunen – wordt door Info-Tech gewaardeerd om de beschikbare functionaliteiten. Met name de uitstekende Self-Service en Multi-Site functionaliteiten zijn beide als uitmuntend beoordeeld.

Sandi Conrad, Directeur van de Infrastructure Practice van Info-Tech Research Group zegt, “Axios assyst is een compleet ITSM platform en ondersteunt alle ITIL® processen, het product combineert ITSM best practices met collaboration en een krachtige self-service portaal gericht op groei van klanten.”

“Axios hoort op de shortlist van elke grote multi-site organisatie gericht op procesverbetering en de inzet van het enterprise service model.”

Axios toont een innovatieve aanpak door een rolgebaseerde, gebruiksvriendelijke service catalogus te creëren die geïnspireerd is op “bekende e-commerce websites”. Hierdoor krijgen eindgebruikers eenvoudig toegang tot de portal en kunnen zij direct feedback geven.

Tasos Symeonides, CEO van Axios Systems zegt, “Wij zijn verheugd wederom door Info-Tech als Champion te worden beoordeeld. Een belangrijk kenmerk van Axios is de betrokkenheid bij het leveren van innovatieve ITSM oplossingen die tegemoet komen aan de behoeften van klanten. Onze passie en drive om klanten innovatief te laten werken vertaald zich in onze commitment richting SIAM.”

Over Info-Tech Research Group
Met een betaald lidmaatschap van meer dan 30.000 leden is Info-Tech Research Group (www.infotech.com) wereldwijd marktleider op het gebied van onderzoeken en analyses over strategische en praktische informatietechnologie. Info-Tech Research Group houdt zich sinds 18 jaar bezig met het leveren van kwalitatief onderzoek en is het snelst groeiende full-service IT-analysebedrijf van Noord-Amerika.

De Info-Tech Research Group Vendor Landscape-rapporten erkennen de meest uitzonderlijke leveranciers op de technologiemarkt. Leveranciers worden beoordeeld op de kracht van hun aanbod en bedrijfsstrategie in hun eigen categorie.

Over Axios Systems
Axios Systems legt zich al meer dan 25 jaar volledig toe op IT Service Management (ITSM) en IT Asset Management (ITAM) oplossingen. Als toonaangevende speler van innovatieve technologieën, helpt Axios niet alleen de IT organisaties om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren maar ook de HR, Facilities Management en Finance afdelingen. Axios wordt door analisten en klanten wereldwijd als een toonaangevende speler beschouwd met een 100% focus op service management.

De  Enterprise Service Management software van Axios, assyst, is ontwikkeld om mensen, processen en technologie te ondersteunen. assyst biedt duidelijke meerwaarde voor elke klant, het ITIL®  framework helpt bedrijfsuitdagingen op te lossen.

assyst is gecertificeerd voor alle 16 PinkVERIFY™ ITIL® processen en de eerste leverancier die dit aanbiedt binnen één oplossing.

Meer informatie over Axios Systems is te vinden op www.axiossystems.nl

Pers Contact: pr@axiossystems.com
Laatste van Axios Systems
Axios innovatie beloond met Info-Tech Champion status

Nedschroef kiest voor Axios Systems om Service Management te centraliseren en IT Happiness te stimuleren

Axios Systems is de eerste IT Service Management leverancier die voor alle 16 ITIL® processen gecertificeerd is
Axios Systems contact

Logo Axios Systems

assyst@axiossystems.nl
  www.axiossystems.nl
Axios Systems sociaal

Axios Systems tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo PA Consulting
Logo Zoom
Logo Red Hat, Inc.