www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Brocade breidt Gen 6 Fibre Channel-portfolio uit met entry-level switch en inzicht in virtuele machines voor opslagnetwerken

Opslagswitch levert prestaties tot 32 Gbps, eenvoud en bewezen betrouwbaarheid voor all-flash datacenters

SAN JOSE, Californië - 28 maart 2017 - Brocade (NASDAQ: BRCD) heeft vandaag de Brocade® G610 aangekondigd, een opslagswitch voor always-on connectiviteit naar het all-flash datacenter. Deze switch maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden van de Gen 6 Fibre Channel-technologie van Brocade en levert prestaties tot 32 Gbps, eenvoud en enterprise-class functionaliteit die organisaties helpt om zich aan te passen aan dynamische workloads en de toenemende vraag naar always-on bedrijfsactiviteiten.

Daarnaast heeft Brocade uitgebreide monitoringmogelijkheden aangekondigd via de Brocade Fabric Vision™-technologie met de beschikbaarheid van VM Insight. VM Insight biedt proactief inzicht in de status en performance van individuele virtuele machines (VM's) zodat beheerders problemen ontdekken voordat applicaties hier last van ondervinden.

Door de digitale transformatie, de snelle invoering van flash-opslag en de opkomst van Non-Volatile Memory Express (NVMe) worden er hogere eisen gesteld aan een moderne infrastructuur die de applicatieperformance kan optimaliseren en zich kan aanpassen aan de veranderende behoeften van datacenters. Om aan deze behoeften van digitale ondernemingen te voldoen, zijn de Gen 6 Fibre Channel SAN-oplossingen ontworpen om optimale prestaties, non-stop beschikbaarheid en ingebouwde NVMe-mogelijkheden voor all-flash datacenters te bieden.

"De Brocade G610-switch en VM Insight zijn het resultaat van de onvermoeibare inzet van Brocade voor Fibre Channel-innovatie om klanten te helpen meer waarde te halen uit hun toepassingen en infrastructuur", stelt Jack Rondoni, senior vice president of storage networking bij Brocade. "Samen met ons partnerecosysteem maakt Brocade het eenvoudig en betaalbaar om Fibre Channel-oplossingen te implementeren terwijl tegelijkertijd de monitoringmogelijkheden in Fabric Vision-technologie worden verbeterd. Klanten krijgen zo inzicht in de applicatieperformance op VM-niveau binnen het opslagnetwerk."

De Brocade G610 is een entry-level switch die is ontwikkeld voor uiteenlopende omgevingen, variërend van kleine, gedeelde storage fabrics tot gedecentraliseerde implementaties in datacenters. Deze switch staat voor hoge prestaties, bewezen betrouwbaarheid en betaalbare toegang tot toonaangevende Gen 6 Fibre Channel-opslagnetwerktechnologie. Om hun voortdurend evoluerende opslagomgevingen te ondersteunen, kunnen organisaties beginnen met acht poorten en indien gewenst groeien naar maximaal 24 poorten per switch. De Brocade G610-switch is bovendien eenvoudig te gebruiken en te installeren, en heeft een gebruikersinterface waarmee via point-and-click de implementatie snel kan worden uitgevoerd.

"Het gebruik van all-flash arrays voor consolidatie van bedrijfskritische workloads van primaire opslag neemt snel toe, en IDC voorspelt dat in 2020 deze typen systemen meer dan 80 procent van alle opbrengsten van primaire opslag genereren", verklaart Eric Burgener, research director, storage, IDC. "Flash kan een veel compactere workloadconsolidatie ondersteunen maar dit vergt beter presterende hostverbindingen. Het Gen 6 Fibre Channel-portfolio van Brocade levert deze bandbreedte met een beproefd, vertrouwd en zeer veilig protocol."

"Het volledig in beeld brengen van de hersenen is cruciaal voor ons onderzoek, maar door de ontwikkelingen op het gebied van de visuele mogelijkheden hiervan en microscopie worden er elke dag hogere eisen gesteld aan onze netwerk- en opslaginfrastructuur", stelt Jake Carroll, senior information technology manager of research, Queensland Brain Institute van de University of Queensland. "De Gen 6 Fibre Channel-oplossingen van Brocade geven een enorme impuls aan de snelheden waarmee gegevens worden verzonden. Hierdoor kunnen wetenschappers optimaal profiteren van de voordelen van toegenomen beeldresolutie en steekproeven met grote hoeveelheden data."

De complete Brocade Gen 6-productfamilie met Fabric Vision-technologie wordt nu geleverd met VM Insight, waardoor organisaties meer inzicht krijgen in de applicatieperformance op VM-niveau. Met deze nieuwe functie, die gebruikmaakt van geïntegreerde sensoren, kunnen beheerders VM-statistieken monitoren en snel afwijkende gedragingen van VM's vaststellen. Het verhelpen van problemen en het isoleren van storingen wordt hierdoor vereenvoudigd, terwijl gemakkelijker kan worden voldaan aan cruciale service level agreements dankzij de geleverde intelligentie die in een vroeg stadium verminderde applicatieperformance detecteert. VM Insight vormt een uitbreiding en aanvulling op de geautomatiseerde monitoring-, diagnose- en beheerfuncties die mogelijk worden gemaakt door de Fabric Vision-technologie.

Hewlett Packard Enterprise levert tegenwoordig de Brocade G610-switch. "De mogelijkheid om gegevens betrouwbaar en voordelig te beveiligen, analyseren en transporteren is een enorm concurrentievoordeel", vertelt Marty Lans, senior director en general manager of Storage Connectivity, Hewlett Packard Enterprise. "Met de combinatie van HPE 3PAR en Brocade Gen 6 Fibre Channel-oplossingen kunnen bedrijven in allerlei soorten en maten worden getransformeerd, zodat ze in staat zijn om maximaal voordeel te halen uit investeringen zoals flash, NVMe, cloud en virtualisatie. De introductie van de nieuwe SN3600B Fibre Channel-switch versterkt ons huidige Gen 6 Fibre Channel-portfolio met een nieuw productaanbod. Hierdoor komt Fibre Channel SAN binnen het bereik van nog meer klanten."

Ondersteunende citaten
•    Brocade verlegt de grenzen van technologische innovatie en is altijd op zoek naar nieuwe manieren om klanten te helpen meer te doen. Met het Gen 6 Fibre Channel-portfolio voegt Brocade nog meer waarde toe aan de SAN-markt. We zien nu al een enorme vraag naar lange afstand 32 Gbps Fibre Channel-diensten bij een aantal projecten waarbij verschillende datacenters betrokken zijn. Het gebruik van hogere poortsnelheden is essentieel om klanten te helpen om de efficiëntie en doorvoer te verhogen, en tegelijkertijd kosten en complexiteit te verminderen." - Henning Hinderthür, vice president, Product Line Management, Optical Transport, ADVA Optical Networking
•    De Brocade G610-switch, speciaal ontwikkeld voor opslag, maakt Fibre Channel networking mogelijk voor een betaalbare prijs, zonder dat er concessies worden gedaan aan de kwaliteit van het all-flash-datacenter. Het combineren van de Brocade G610-switch met Emulex's Gen 6 Fibre Channel HBA's biedt klanten de meest betaalbare en best presterende opslagnetwerkoplossing." - Jeff Hoogenboom, General Manager, Emulex Connectivity Division, Broadcom Limited
•    Gedreven door een combinatie van betrouwbaarheid, waarde, innovatie en bescherming van investeringen, is Fibre Channel nog steeds dé technologiekeuze voor enterprise storage. De Brocade G610-switch is aantrekkelijk geprijsd voor kleinere SAN-implementaties en uitbreidingen aan de edge. En het koppelen van QLogic 2700 Series Gen 6 Fibre Channel-adapters met Brocade Gen 6 Fibre Channel-switches biedt innovatie op meerdere fronten, waaronder end-to-end inzicht in VM storage performance met VM tagging, en toekomstbestendig maken voor de volgende generatie flash-implementaties met FC –NVMe." – Vikram Karvat, vice president of marketing, Fibre Channel Storage Group, Cavium QLogic
•    "Dell EMC zet zich ervoor in om all-flash opslagoplossingen te leveren die van fundamenteel belang zijn voor de IT-transformatie van onze klanten. We werken langdurig samen met Brocade om Connectrix Fibre Channel SAN-oplossingen te leveren. Hierdoor kunnen organisaties de snelheid en efficiency van all-flash opslag combineren met de vertrouwde betrouwbaarheid en beschikbaarheid waar het huidige datacenter om vraagt. De beschikbaarheid van VM Insight zorgt bovendien voor meer inzicht in de opslagprestaties van individuele virtuele machines, zodat klanten een extra mogelijkheid hebben om de beschikbaarheid van hun applicaties te monitoren en te garanderen." – Greg Findlen, vice president, Integrated Offerings, Storage Division, Dell EMC
•    "Fujitsu-opslagoplossingen bieden de voordelen van ultrasnelle, all-flash arrays die op het gebied van performance onovertroffen zijn. Met de nieuwe Brocade Gen 6 Fibre Channel-switch kunnen klanten de opslagperformance van hun fysieke en virtuele infrastructuur verder optimaliseren." – Kazuhiko Endo, senior vice president, Head of Data Center Platform Business Unit, Fujitsu Limited
•    "H3C loopt voorop bij het moderniseren van datacenters en kan moderne workloads beheren terwijl een hoge beschikbaarheid gegarandeerd is. Brocade Gen 6 Fibre Channel-opslagnetwerken vormen een aanvulling op onze opslagoplossingen voor ondernemingen omdat ze zeer efficiënt en betrouwbaar zijn, en ze organisaties tools bieden zoals VM Insight, waarmee de applicatieperformance in elke virtuele machine kan worden gemonitord." – Dr. Li Li, vice president, general manager of product sales and marketing, H3C
•    "Om hun initiatieven op het gebied van digitale transformatie te ondersteunen, maken organisaties gebruik van flash om de juiste basis voor applicaties te bouwen en innovatie te versnellen. Onze innovatieve opslagoplossingen in combinatie met de nieuwe Brocade Gen 6 Fibre Channel-switch staan garant voor datacenterefficiency, schalingsmogelijkheden en inzicht via SAN-beheertools, zoals VM Insight. Zo kunnen onze klanten een geautomatiseerde en flexibele IT-infrastructuur realiseren." – Bob Madaio, vice president, Infrastructure and Solutions Marketing, Hitachi Data Systems
•    "Hewlett Packard Enterprise en Brocade werken samen om het automatiseren en orkestreren van SAN-provisioning te vereenvoudigen en tegelijkertijd het inzicht in de Fibre Channel SAN-condities te verbeteren met unieke tools zoals SmartSAN van HPE en Fabric Vision-technologie van Brocade. Datacenters hebben tegenwoordig te maken met een ongekend snelle groei van gevirtualiseerde applicaties, waardoor het voor IT-beheerders van essentieel belang is om te zorgen voor optimale SAN-prestaties tot op het niveau van afzonderlijke VM's. Daarom is HPE van plan om in een toekomstige SmartSAN-release inzicht op VM-niveau te bieden via de ondersteuning van VM Insight van Brocade." – Rupin Mohan, R&D chief technologist, HPE StoreFabric, Hewlett Packard Enterprise
•    "Dankzij hun superieure stabiliteit, uitstekende prestaties en toekomstgerichte convergentie zorgen de opslagarrays van Huawei ervoor dat klanten kunnen voorzien in hun meest veeleisende applicatiebehoeften. De nieuwste innovatie van Brocade in Gen 6 Fibre Channel kan worden gebruikt door organisaties die op dit moment gebruikmaken van flash in hun datacenters. Met VM Insight kunnen zelfs de prestaties van individuele virtuele machines worden gemonitord en geoptimaliseerd." – Guangbin Meng, president of storage product line, Huawei
•    "Als toonaangevend bedrijf op het gebied van opslag dat de schaalbaarheidsgrenzen probeert op te rekken werkt INFINIDAT heel graag samen met Brocade om nieuwe Fibre Channel-innovaties te ontwikkelen. En we zijn blij met de mogelijkheid om de nieuwe G610-switch van Brocade in te zetten voor onze klanten. We beschouwen VM Insight als een belangrijke stap naar meer end-to-end synergie tussen hypervisors, Fibre Channel fabrics en opslag, waardoor we meer inzicht krijgen en problemen sneller kunnen verhelpen." – Jacob Broido, chief product officer, INFINIDAT
•    "Organisaties vertrouwen op de all-flash arrays van Kaminario omdat ze vanwege de uitstekende prestaties en kostenefficiëntie in combinatie met de flexibele schaalbaarheid voldoen aan de eisen van de complexe opslagomgevingen van tegenwoordig. We passen voortdurend de laatste technologische innovaties toe voor onze klanten, waarbij we met Brocade samenwerken om Gen 6 Fibre Channel-oplossingen te bieden. Dankzij het ongeëvenaarde inzicht dat VM Insight biedt, kunnen we hoogwaardige opslagoplossingen bieden voor bedrijfskritische applicaties die draaien op een gevirtualiseerde infrastructuur." – Marty Sanders, chief technology officer voor Noord-, Midden- en Zuid-Amerika, Kaminario
•    "Lenovo en Brocade werken samen om betrouwbare, sterk presterende en schaalbare Fibre Channel SAN-oplossingen op de markt te brengen. De beschikbaarheid van Gen 6 Fibre Channel-oplossingen in combinatie met gedifferentieerde beheertools, zoals VM Insight, is ideaal voor onze uiteenlopende klanten die investeren in flash-opslag, converged systemen, bandbreedte-verslindende applicaties en almaar toenemende VM-dichtheden." – Kamran Amini, general manager, Server Business Unit, Lenovo Data Center Group
•    In een markt waar elke branche en interactie wordt gedigitaliseerd, zijn data het kloppende hart van het bedrijf. Het is cruciaal dat deze digitale ondernemingen snelle, continue toegang hebben tot informatie om nieuwe zakelijke kansen mogelijk te maken en de concurrentiepositie te verbeteren. De combinatie van NetApp's toonaangevende flash-oplossingen met de nieuwe Brocade G610-switch biedt klanten een betaalbare, enterprise-class oplossing met een consistente ervaring voor elke gebruiker, vanaf elk apparaat, en op elk moment." - Octavian Tanase, senior vice president, ONTAP, NetApp
•    Nimble Storage helpt organisaties bij het bouwen van een all-flash datacenter dat de prestaties, capaciteit en kosten voor elke toepassing optimaliseert. We zijn verheugd dat de nieuwe Brocade G610 Fibre Channel-switch waardevolle Gen 6 Fabric Vision-functies biedt, zoals VM Insight, dat een reeks visibility tools biedt die aansluit op Nimble's InfoSight en VMVision." - Gary O'Neil, vice president of alliances, Nimble Storage
•    "All-flash arrays van Pure Storage hebben de snelheid, eenvoud en schaalbaarheid om bedrijfskritische workloads te verwerken voor organisaties van elke omvang. Brocade Gen 6 Fibre Channel-oplossingen bieden de bewezen betrouwbaarheid waar onze klanten op rekenen, en het nieuwe VM Insight staat garant voor prestatieoptimalisatie en meer inzicht in individuele virtuele machines. Hierdoor krijgen klanten meer informatie over hun datacenteromgeving." – Matt Kixmoeller, vice president of products, Pure Storage
•    "All-flash arrays van Tegile zijn ideaal voor latency-gevoelige en bedrijfskritische workloads, zoals online transactieverwerking, realtime analyses, besluitvormingsondersteuning en datawarehousing. Brocade levert de Gen 6 Fibre Channel-prestaties en het diepgaander inzicht in de opslaginfrastructuur met VM Insight, waardoor klanten profiteren van de voordelen van een hoogwaardige infrastructuur." – Rob Commins, vice president of corporate marketing, Tegile
•    "De missie van Vexata is om een snelle, eenvoudige en transformatieve data-infrastructuur te bieden voor alle moderne applicaties. Met de Gen 6 Fibre Channel-oplossingen van Brocade in combinatie met de Real Time Architecture van Vexata krijgen ondernemingen toegang tot de meest efficiënte infrastructuur voor gedeelde dataopslag met een nog niet eerder vertoonde performance. Bovendien is de array van Vexata volledig afgestemd op het Gen 6 Fibre Channel-portfolio van Brocade, zodat klanten erop kunnen vertrouwen dat ze werken met de modernste data-infrastructuur die nu leverbaar is." – Zahid Hussain, chief executive officer, Vexata
•    "End-to-end inzicht in de applicatieperformance van individuele virtuele machines was nooit eerder zo belangrijk voor de huidige, steeds complexer wordende IT-processen. Door de ondersteuning van VMware voor Brocade Fabric Vision-technologie met VM Insight krijgen organisaties het inzicht dat ze nodig hebben om de omvang van de infrastructuur goed te beheren, de capaciteitsplanning uit te voeren en de performance te monitoren. VMware vindt het geweldig om een oplossing te ondersteunen die helpt de toenemende eisen van datacenters te beheren." – Lee Caswell, vice president, Storage & Availability, VMware

Beschikbaarheid
De Brocade G610-switch met Gen 6 Fibre Channel-technologie is nu leverbaar via Brocade en zijn channelpartners. Andere OEM-partners van Brocade zijn voornemens de switch te leveren vanaf het tweede kwartaal van 2017. VM Insight is nu leverbaar.

Aanvullende bronnen

---------------------------
Noot voor de pers

Contactpersonen Brocade
Mediarelaties
Liza Goldberg
408.333.0337
lgoldber@brocade.com

Invester Relations
Michael Iburg
408.333.0233
miburg@brocade.com

Nederlands perscontact:
Wisse Kommunikatie
Peter Drent
peter.drent@wisse-worldcom.nl

Over Brocade
De netwerkoplossingen van Brocade (NASDAQ: BRCD) helpen 's werelds grootste, toonaangevende organisaties hun netwerken te transformeren in innovatieve bedrijfsplatforms. Met oplossingen voor gedecentraliseerde datacenters in zowel de publieke als de private sector vervult Brocade een toonaangevende rol bij de transitie naar netwerken met New IP-infrastructuren die een vereiste zijn in het huidige tijdperk van digitale business. (www.brocade.com)

© 2017 Brocade Communications Systems, Inc. Alle rechten voorbehouden.
Brocade kan deze producten en kenmerken en hun beschikbaarheid naar eigen goeddunken wijzigen. Brocade kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertraging in de levering of voor het niet leveren van producten of kenmerken die in dit document worden beschreven.
Brocade, het B-wing-symbool en MyBrocade zijn geregistreerde handelsmerken van Brocade Communications Systems, Inc., in de Verenigde Staten en/of in andere landen. Andere genoemde merken, productnamen of namen van diensten van Brocade Communications Systems, Inc. staan vermeld op www.brocade.com/en/legal/brocade-legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html. Andere merken kunnen handelsmerken van anderen zijn.
Eerder van Brocade

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl