www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Interoute introduceert Managed Container Platform tijdens Cloud Expo Europe

Interoute integreert zijn managed global cloud infrastructuur met het Rancher management platform ter ondersteuning van de digitale transformatie van grote ondernemingen

Amsterdam, 16 maart 2017 - Interoute, eigenaar en aanbieder van een internationaal cloudservicesplatform en een van de grootste en meest geavanceerde netwerken in Europa, kondigt op de Cloud Expo 2017 de integratie aan van zijn Global Cloud Infrastructure platform met het Rancher container management platform van Rancher Labs. Deze innovatie maakt het voor grote ondernemingen mogelijk investeringen in digitale transformatie en infrastructuur sneller terug te verdienen.

De opkomst van containers is een sterke verbetering van de manier waarop grote ondernemingen software applicaties kunnen bouwen en uitrollen. Het zorgt voor grotere flexibiliteit, snellere productie en lagere gebruikskosten. Het stelt ontwikkelteams in staat applicatiecode uit te rollen in een container, zonder rekening te houden met alle mogelijke verschillende onderdelen van een cloud infrastructuur (virtuele servers, besturingssystemen, applicatiebibliotheken etc.). De container kan dan direct worden ingezet op de onderliggende Interoute cloud infrastructuur, waardoor de ontwikkeltijd sterk wordt ingekort en de lancering van nieuwe software toepassingen wordt versneld.

Het Interoute Container platform is onderdeel van het Interoute Enterprise Digital Platform, een veilige internationale infrastructuur, die ondersteuning biedt voor zowel legacy IT als nieuwe digitale IT-omgevingen en oplossingen van derde partijen. Vanuit een wereldwijd kernnetwerk van 17 cloud zones vormt het een enkele, beveiligde, internationale cloud infrastructuur met privé-toegang, waardoor het de ideale basis is voor de digitale transformatie van grote ondernemingen.

De integratie van Rancher software stelt Interoute in staat een brede reeks arrangementen en infrastructuur diensten voor containers te leveren, waardoor gebruikers containers kunnen inzetten in elk van de 17 Interoute cloud zones. Rancher is een open source container management platform.

Matthew Finnie, CTO bij Interoute: “Grote ondernemingen die applicaties in de cloud bouwen en ontwikkelen, en die bezig zijn met digitale transformatie, hebben een digitale ICT infrastructuur nodig die ze in staat stelt sneller te bouwen, te testen en te implementeren. De integratie van Rancher software met het Interoute Digital Platform geeft ontwikkelaars toegang tot een managed container platform dat draait op een privé netwerk binnen een internationale cloud, waardoor echte distributed computing mogelijk wordt.”

Louise Westoby, Marketing VP bij Rancher Labs: “We zijn blij met de samenwerking met Interoute en de mogelijkheid om gebruikers van het Interoute Enterprise Digital Platform een compleet en kant-en-klaar container management platform aan te bieden. We zien graag hoe deze gebruikers alle aspecten van hun software ontwikkeling versnellen, van het schrijven en testen van code tot het draaien van complexe toepassingen op basis van microservices.”

Over Interoute
Interoute is eigenaar en operator van een van Europa's grootste netwerken en een wereldwijd cloud services platform, dat 15 eigen datacentra, 17 Virtual Data Centers, 33 colocatiecentra en nog eens 195 geconnecteerde partnerdatacentra door geheel Europa heeft. Het full-service Unified ICT-platform van Interoute bedient grootzakelijke klanten en multinationals, alle grote Europese telecomaanbieders, overheden en universiteiten. De Unified ICT-strategie van het bedrijf is bij uitstek geschikt voor organisaties die zoeken naar een schaalbaar en veilig platform zonder beperkingen, wat de basis vormt voor hun spraak-, video-, computing- en datadiensten. Interoute heeft kantoren op het gehele Europese vasteland en in de VS, en is eigenaar en operator van 24 stedelijke netwerkringen in de belangrijke Europese zakencentra. Voor meer informatie: www.interoute.nl. Volg ons op ook Twitter: @InterouteNL.

Over Rancher Labs
Rancher Labs bouwt innovatieve open source software voor grote ondernemingen op basis van containers, om software ontwikkeling te versnellen en de IT operatie te verbeteren. Met infrastructuur services management, robuuste container arrangement en commercieel ondersteunde distributies van Kubernetes, mesos en Docker Swarm, stelt het baanbrekende Rancher container management platform gebruikers in staat alle aspecten van containers in productie en op iedere infastructuur eenvoudig te managen. Meer informatie vindt u op www.rancher.com.

Interoute Persdesk
Volkert Deen
interoute@yellow-communications.com
www.interoute.nl
Laatste van Interoute
GTT Completes Acquisition of Interoute

Europese producenten vertrouwen op digitale transformatie in onzekere politieke wereld

Interoute krijgt hoogste score als marktleider op het gebied van High-Performance Networking in Europees Critical Capabilities for Network Services rapport van Gartner
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3
Qualys maakt nieuwe Vulnerability Management-oplossing VMDR® klaar voor brede beschikbaarheid medio maart

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service

Databricks versnelt de opzet van data lakehouses met Databricks Ingest

Onderzoek: zorgen rond security remmen adoptie public cloud

IntraData vernieuwt huisstijl en website

Mkb verspilt tijd en geld met omslachtige facturatie

Unisys breidt beveiliging uit naar containeromgevingen en Kubernetes met Stealth® 5.0 Software

LogRhythm voor achtste achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot leider in Gartner’s Magic Quadrant for Security Information and Event Management

Meer beveiligingslekken in 2019 ondanks toename security-uitgaven

Logo Yellow Communications
Interoute contact

Logo Interoute

info@interoute.nl
  www.interoute.nl
Interoute sociaal

Interoute tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo IntraData

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl