www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 116 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Arrow ECS sluit samenwerking met Carbon Black

De Value Added Distributeur voegt het volledige aanbod security-oplossingen van Carbon Black aan zijn portfolio toe, inclusief de NGAV-oplossing Cb Defense

Houten, 16 maart 2017 – Arrow ECS heeft het distributeurschap verworven van Carbon Black, leverancier van next-generation endpoint security. Arrow ECS is als value-added distributeur leidend in het leveren van security-oplossingen, en biedt de producten van Carbon Black via zijn wereldwijde resellersnetwerk aan.

Arrow ECS biedt onder andere Cb Defense aan, de afgelopen mei gelanceerde Next-Generation Antivirus-oplossing (NGAV) van Carbon Black. “Door de wildgroei aan zakelijke devices en Internet of Things-toepassingen is de markt op zoek naar robuuste endpoint security oplossingen”, zegt Bart van Rheenen, algemeen directeur van Arrow ECS Benelux. “We zijn verheugd dat we een samenwerking hebben gesloten met Carbon Black. Zijn NGAV-oplossing stelt onze resellers in staat hun grote en middelgrote zakelijke klanten de beste bescherming te bieden tegen steeds geavanceerdere cyberbedreigingen.”

Cb Defense is een toonaangevende NGAV-oplossing die bedrijven beschermt tegen het volledige spectrum van moderne cyberaanvallen. Cb Defense levert de beste endpoint-bescherming met de minste inspanning. Dankzij een combinatie van endpoint- en cloud-gebaseerde technologieën stopt Cb Defense meer aanvallen dan conventionele anti-virussystemen die gebaseerd zijn op passieve machine learning. Met een diepgravende analytische benadering inspecteert Cb Defense bestanden, en identificeert en blokkeert bekende en nog onbekende malware, maar ook steeds frequentere niet-malware-aanvallen. Bij laatstgenoemde aanvallen wordt gebruik gemaakt van legitieme processen op de endpoint om bijvoorbeeld data ongeautoriseerd vrij te geven of te versleutelen.

“De markt wil preventieve bescherming en neemt steeds vaker afstand van traditionele anti-virus-oplossingen”, zegt Mark Beunk, channel manager Benelux van Carbon Black. “Er is een grote vraag van klanten naar een vooraanstaande NGAV-oplossing. Door de combinatie van Cb Defense met het uitgebreide netwerk van Arrow ECS kan Carbon Black zijn wereldwijde aanwezigheid aanzienlijk vergroten, wat resellers hoge marges oplevert. Daarbij blijft Carbon Black zich op het scherpst van de snede inzetten voor de bescherming van bedrijven tegen niet-aflatende cybercrime.”

Carbon Black is de enige vendor die een preventiescore van 100% behaalde in de recente NSS Labs’ Advanced Endpoint Protection Test. Dit voorjaar houdt Carbon Black de Beyond AV Tour. Het doet daarbij verschillende plaatsen in de EMEA-regio aan, onder andere Utrecht op 29 maart en Brussel op 30 maart.

++++

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en enterprise computing-oplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 100.000 fabrikanten van apparatuur, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk waarin het vanuit 460 locaties in 85 landen actief is.

Over Carbon Black
Carbon Black is sinds 2002 de toonaangevende leverancier van geavanceerde endpoint security. Carbon Black’s Next-Generation Antivirus (NGAV)-oplossing, Cb Defense, maakt gebruik van baanbrekende preventietechnologie en streaming preventie, om cyberaanvallen direct te detecteren en te stoppen voordat ze worden uitgevoerd. Cb Defense combineert op unieke wijze geavanceerde preventie met leidende detectie en reactie, in een enkele, gestroomlijnde oplossing die wordt geleverd via de cloud. Carbon Black heeft met meer dan 9 miljoen endpoints onder beheer, meer dan 2.500 klanten, waaronder 30 in de Fortune 100. Deze klanten gebruiken Carbon Black om legacy antivirus te vervangen, kritieke systemen af te schermen, bedreigingen op te sporen en endpoints te beschermen tegen de meest geavanceerde cyberaanvallen, inclusief niet-malware-aanvallen. Naast Cb Defense levert Carbon Black ook de toonaangevende producten Cb Response en Cb Protection.
Laatste van Arrow Electronics
Arrow Electronics sluit pan-Europese distributieovereenkomst met Centrify

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Qumulo en Arrow Electronics sluiten EMEA-overeenkomst
Verstreken tijd: 3 jaar en 116 dagen

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur
Logo Conclusion Zuyd