www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Marketo en Infor slaan handen ineen voor betere klantervaringen

Barneveld, 14 maart 2017 – Marketo Inc., leverancier van marketingsoftware, en Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties voor de cloud, gaan een strategische samenwerking aan voor het leveren van marketingoplossingen. Organisaties kunnen met deze oplossingen duurzame relaties met hun klanten opbouwen en meer omzet genereren uit digitale klantenbinding.

“Een explosie van digitale technologie en contactmomenten maakt het voor bedrijven moeilijk om de klantervaringen te bieden die vandaag de dag geëist worden”, aldus Steve Lucas, chief executive officer van Marketo. “Marketeers zijn op zoek naar eenvoudige oplossingen die een waardevolle ervaring bieden op verschillende apparaten en over verschillende kanalen. Door onze samenwerking met Infor kunnen we marketing automation technologieën leveren, waarmee merken hun klanten gepersonaliseerde en authentieke ervaringen kunnen bieden. Bovendien kunnen we door de samenwerking onze marketingtechnologieën breder distribueren en zo aan de wereldwijd groeiende vraag voldoen.”

Deze samenwerking brengt twee marktleiders samen die innovatieve klantbindende oplossingen bieden, die zich onderscheiden van traditionele leveranciers. Specifiek zal het strategisch partnerschap:
  • Meer waarde creëren voor de markt door Marketo’s Engagement Platform te integreren met de Infor Customer Experience Suite om marketeers een completer beeld geven van hun klanten. Hierdoor kunnen ze gepersonaliseerde en authentieke ervaringen creëren die klanten aan hen binden via verschillende kanalen en apparaten.
  • Het bereik van de marketingoplossingen van Infor en Marketo vergroten.
  • Verkoop- en marketingactiviteiten stroomlijnen door accountteams een holistisch inzicht te geven in het gehele klanttraject, waarmee ze elke klant de best mogelijke beleving kunnen bieden.
  • Gebruikmaken van een ervaren salesmachine die gericht is op CMO-relaties.

“Tegenwoordig moet je je doelgroep aanspreken door in te spelen op hun specifieke wensen en behoeften. De dagen van marketingcampagnes waarbij met hagel werd geschoten, zijn voorbij. De oplossing van Infor en Marketo sluit aan op onze strategie voor digitale transformatie. Het geeft klanten de snelheid om te veranderen en tegelijkertijd waarde toe te voegen aan hun relaties op het juiste moment, via de juiste kanalen. Wij doen dit beter dan elke andere oplossing die op dit moment op de markt is”, zegt Charles Phillips, CEO van Infor.

De combinatie van het Customer Experience (CX) platform van Infor en het Engagement Platform van Marketo verandert zowel de rol van de CXO als de manier waarop klantbeleving en -binding wordt gerealiseerd.

“Bedrijven zijn op zoek naar manieren om hun technologie voor klantenbinding te vereenvoudigen en te coördineren”, zegt Gerry Murray, research director Sales en Marketing bij IDC. “Het beheren van de klantenbeleving vraagt om een holistische aanpak voor alle afdelingen en systemen, waaronder marketing, e-commerce, verkoop, financiën, dienstverlening en onderhoud. Innovatieve samenwerkingen, zoals die tussen Marketo en Infor, zijn gamechangers in het bedrijfsleven. Ze maken namelijk naadloos geïntegreerde en schaalbare customer engagement-oplossingen mogelijk, die resulteren in zakelijke resultaten.”

Over Marketo
Marketo biedt toonaangevende engagement marketingsoftware en -oplossingen die ontworpen zijn om marketeers te helpen langetermijnrelaties met hun klanten te ontwikkelen. Marketo is gebouwd voor marketeers, door marketeers en bepaalt de innovatieagenda voor marketingtechnologie. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië, en met kantoren over de hele wereld dient Marketo als een strategische partner voor grote ondernemingen en snelgroeiende bedrijven in een breed scala van industrieën. Bezoek voor meer informatie over Marketo’s Engagement Marketing Platform, LaunchPoint® partner ecosysteem en de community van Marketo Marketing Nafion®: www.marketo.com.

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 15.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.