www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Online APK voor recepten gebaseerd op het Paleo-principe

Paleo-Lifestyle is de populaire website voor online recepten gebaseerd op het Paleo-principe. Alle recepten zijn koolhydraatarm, suikervrij, glutenvrij, lactosevrij en vrij van granen en peulvruchten. De website heeft maandelijks tienduizenden bezoekers en de bijbehorende Facebook-pagina heeft ruim 12.000 volgers.

Onlangs is de online Algemene Paleo Keuring geïntroduceerd. Dit is een (online) beoordeling van je voedingspatroon en leefgewoonten uitgevoerd door de orthomoleculair therapeut/voedingsdeskundige, de initiatiefneemster van Paleo-Lifestyle.nl.

Handig, want er zijn heel wat valkuilen binnen de Paleo-Lifestyle. Er wordt gekeken naar je voedingspatroon en leefgewoonten en er volgt uitgebreid advies: wat doe je al goed en wat zou eventueel nog beter kunnen om nog meer voordeel uit de Paleo-Lifestyle te halen.

De drempel om bij iemand op consult te gaan is vaak groot. Je moet een afspraak maken en er naar toe gaan. Vaak is het niet in de buurt en kost het je veel tijd. Meestal is het ook nog eens overdag zodat je er vrij voor moet nemen. En de prijs voor één consult is gemiddeld wel 4 tot 8 keer zo veel als die van de APK! Je leert wat de eerste stappen zijn die je moet zetten om jouw voedingspatroon en leefgewoonten te veranderen.

Voor wie is de APK?
Eigenlijk is de online APK voor iedereen geschikt. De APK kan je helpen bij het volgende:
  • Wil je afvallen maar lukt het niet? Je krijgt advies over hoe je de Paleo-Lifestyle beter kunt toepassen.
  • Als je nog niet volgens de Paleo-Lifestyle eet, kan de APK je de informatie geven om ermee te beginnen.
  • Als je kleine gezondheidsproblemen hebt kan de APK je helpen om de Paleo-Lifestyle nog iets strenger te volgen. Hoe beter je je houdt aan deze regels, hoe meer gezondheidsvoordeel het je kan opleveren.
Voordelen Paleo-Lifestyle
Het APK rapport dat je krijgt, helpt je om de Paleo-Lifestyle (nog beter) in jouw leven toe te passen. Je bepaalt zelf hoe strikt je de regels van de Paleo-Lifestyle volgt, maar hoe strenger je bent, hoe meer gezondheidsvoordelen het je kan opleveren.

Hoe werkt de APK?
Na betaling ontvang je een online vragenlijst en een eetdagboek dat je vier dagen gaat bijhouden. Als de vier dagen om zijn, gebruik je de link naar het online gedeelte waar je alle antwoorden invult en terug stuurt.

Uiterlijk vijf werkdagen later ontvang je een uitgebreid rapport terug. In dit rapport staan tips en adviezen over hoe je de Paleo Lifestyle (nog beter) kunt toepassen en wat je eventueel zou kunnen veranderen.

Meer weten?
Tags bij dit bericht