www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!

ETTU brengt SaaS producten onder in Debble

ETTU brengt de ontwikkeling en marketing van haar Software as a Service (SaaS)-producten in de Microsoft Cloud onder in een aparte organisatie, genaamd Debble. Debble is 100% onderdeel van ETTU en biedt out-of-the-box SharePoint en Office 365 toepassingen voor organisaties wereldwijd.

Sinds 2009 is ETTU al actief in het realiseren van standaard SharePoint toepassingen. Voorheen waren deze toepassingen bekend onder de eConnect-productlijn, maar vanaf 2017 worden deze producten ontwikkeld en vermarkt onder het Debble merk. Hieronder vallen het social intranet Workplace, het innovatie platform Ideation en de template generator Create. Onder andere Arcadis, Feenstra en de Hero Group maken al gebruik van Debble.

Eric-Jan Vroon, directeur van ETTU en managing director van Debble: "De afgelopen jaren is ETTU enorm succesvol geweest in het realiseren van SaaS-producten onder de eConnect naam. Wij geloven namelijk dat organisaties het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden. Door onze productontwikkeling onder te brengen in Debble zijn we nog beter in staat om onze producten aan te passen aan de wensen van onze klanten en de aanpassingen die Microsoft doorvoert. Bovendien zetten we met Debble ook internationaal gezien een sterk merk neer."

Debble biedt haar producten aan door middel van het partnermodel. Naast ETTU zijn dit verschillende ICT-bedrijven in Nederland en daarbuiten. ETTU blijft zich richten op de ondersteuning van organisaties met de realisatie van de moderne werkplek door gebruik te maken van Azure, Office 365, SharePoint en.NET technologie en zet waar mogelijk Debble in.

Meer informatie over Debble en haar producten vind je op www.debble.com.

Over ETTU
Al meer dan 10 jaar is ETTU dé Microsoft SharePoint en Office 365 partner van Nederland. Samen met onze klanten transformeren wij technologie in zakelijk voordeel. Dit doen we niet alleen door het kiezen van de beste technische oplossing, maar ook met de dienstverlening rondom advies en adoptie. ETTU heeft hierbij zowel technische- als functionele- SharePoint en Office 365 kennis in huis. Dat doen we samen met onze medewerkers en inmiddels bij meer dan 500 opdrachtgevers in een diversiteit aan branches. Klanten van ETTU zijn onder meer ABN AMRO, Arcadis, Feenstra, Heineken, Radboudumc en Zilveren Kruis. Zie ook: www.ETTU.nl.

Voor de redactie

ETTU