www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Videns IT Services breidt uit met Lead Network Architect

Corné de LoosUtrecht, 13 maart 2017 – Videns IT Services, leverancier van flexibele next-generation netwerkoplossingen, breidt zijn team uit met een Lead Network Architect. Per 1 maart 2017 wordt deze functie ingevuld door Corné de Loos. In die rol is hij met name verantwoordelijk voor het oppakken van architecturale vraagstukken bij grote klanten, die zowel technisch, organisatorisch dan wel program management-gerelateerd kunnen zijn.

Corné (46) legde de basis van zijn carrière met een studie Informatica. Daarna deed hij in de loop der jaren met veel zelfstudie extra kennis op op het gebied van netwerken. Dat resulteerde in functies als IP Designer, Network Consultant, Network Engineer en Network Architect bij onder andere Huawei, Vizada, Orange Business Services en BT Global Services.

Corné: “Als Lead Network Architect bij Videns IT Services krijg ik de kans om uitgebreid te werken met SD-WAN, een interessante technologie die veel kansen biedt op de markt. Het is een veelzijdige functie die, doordat Videns IT Services een relatief klein bedrijf is, bovendien veel zelfstandigheid biedt. En last but not least is Videns IT Services natuurlijk een bedrijf dat nog volop in ontwikkeling is. Ik kijk er dan ook erg naar uit om de komende tijd een mooie rol in die ontwikkeling te spelen.”

Over Videns IT Services
Videns IT Services levert veilige, intelligente en application-aware netwerkoplossingen die zich flexibel aanpassen aan bedrijfswensen. Videns IT Services gebruikt next-generation netwerkproducten en software-defined WAN-technologie om volledige en OpEx-based services te leveren in geheel Europa. Het bedrijf werd in 2012 in Nederland opgericht door een team ervaren netwerk- en IT-professionals met ruime internationale ervaring. Videns IT Services streeft ernaar de grootste regionale, onafhankelijke leverancier te worden van application-aware netwerkdiensten en next-generation netwerkoplossingen. Meer informatie is te vinden op www.videns-it.comTwitter en LinkedIn.

LVTPR
Marieke Duijts / Gijs van Beek