www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Wacom op Infosecurity: de elektronische handtekening en beveiliging

Brussel, 7 maart 2017 - Wacom Business Solutions, leverancier van tablets voor digitale handtekeningen en oplossingen voor elektronische documenten, informeert tijdens Infosecurity op 22 en 23 maart in Brussels Expo over de mogelijkheden en beveiliging van de elektronische digitale handtekening. Tijdens de vakbeurs is Wacom te vinden op stand nummer 03.A106, waar Wacom zijn oplossingen presenteert en ingaat op de laatste ontwikkelingen in papierloos ondertekenen. Op de stand is ook een digitale karikaturist aanwezig die live demo’s geeft.

Beide beursdagen, van 12:45-13:15 uur, verzorgt Thomas Kaeb, senior sales manager bij Wacom, de praktische sessie ‘Electronic signature and security: a European reality eSignature for Transaction and Security Business’ in zaal 9.

Synergie tussen gebruiker en techniek
Veel organisaties streven ernaar hun processen zoveel mogelijk te digitaliseren en papierloos te maken, uit oogpunt van efficiency, kostenbesparing en duurzaamheid. Toch blijven er vaak aan het begin en eind van een transactie ‘papiermomenten’ zitten, als ter plekke gegevens ingevuld moeten worden en een handtekening nodig is voor de rechtsgeldigheid van de opdrachtverstrekking of ontvangst van goederen.

Als internationale leverancier van signature pads, zoals de Signature Display, biedt Wacom innovatieve oplossingen waarmee zakelijke gebruikers hun werkprocessen kunnen optimaliseren. De focus ligt hierbij op een meer flexibele omgang met computertechnologie en een brede toepassing in applicaties. Het einddoel is een perfecte harmonie scheppen tussen de gebruiker en zijn technische omgeving.

Infosecurity vindt op 22 en 23 maart plaats in de Brussels Expo. Voor meer informatie over de beurs en voor het aanmelden als bezoeker verwijzen we u naar: http://www.infosecurity.be/

Over Wacom
Wacom Europe GmbH is een dochteronderneming van Wacom Company Ltd. (Tokyo Stock Exchange 6727). Wacom, opgericht in 1983, is een wereldwijde onderneming die gevestigd is in Japan, met dochterondernemingen en partnerkantoren in meer dan 150 landen ter ondersteuning van de marketing en distributie. Het is Wacom's visie om mens en technologie dichter bij elkaar te brengen via een natuurlijke interface. De onderneming is uitgegroeid tot 's werelds grootste fabrikant van pen tablets, interactieve pen displays en digitale interface-oplossingen. De geavanceerde technologie van Wacom's intuïtieve tablets is wereldwijd gebruikt om een aantal van de meest spannende digitale kunstwerken, films, speciale effecten en modeontwerpen te creëren. Het biedt zakelijke gebruikers en consumenten de technologie waarmee zij hun persoonlijkheid uit kunnen drukken. Miljoenen consumenten gebruiken inmiddels de draad- en batterijloze, drukgevoelige pentechnologie van Wacom.

Wacom levert zijn producten tevens als OEM-oplossing aan fabrikanten in opkomende markten. Wacom’s interface-technologie, die bekend staat als Wacom Feel IT Technologies, wordt eveneens als een geïntegreerde oplossing geleverd aan strategische partners. De meeste fabrikanten van tablets maken gebruik van de coole producteigenschappen en vertrouwen hierbij op het betrouwbare merk Wacom, dat met zijn interfaces garant staat voor een superieure eindgebruikerservaring.

Wacom Persdesk
Naomi van Duin
+ 31 (0)23 555 34 24
wacom@yellow-communications.com
Eerder van Wacom Europe GmbH
8 mrt 2017 Wacom op Infosecurity: de elektronische handtekening en beveiliging

10 okt 2016 Wacom en Lucom presenteren ‘efficient paperless workflow’ op Infosecurity

7 jun 2016 Pioniers digitale handtekening Wacom en Connective samen op Infosecurity

Logo Yellow Communications

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl