IT-Galaxy 2017 – a Perfect Match

PQR’s kenniscongres van één naar twee dagen inspiratie

De Meern, 7 maart 2017 – De achtste IT-Galaxy bestaat uit maar liefst twee dagen vol inspiratie. Op 5 en 6 april aanstaande staat de Amsterdam ArenA in het teken van het thema ‘a Perfect Match’. Dag één is strategisch van aard en dag twee is gericht op de techniek. Inhoudelijk zijn de pijlers gericht op de focusgebieden van PQR: strategisch IT-advies, hybride cloud en managed services.

Tijdens IT-Galaxy voert inhoud de boventoon. Het programma wordt door de ontwikkelingen in de markt gedicteerd. Dat vertaalt zich in keynotes en diverse parallelsessies die in het teken staan van de laatste trends rondom strategisch IT-advies, hybride cloud en managed services. Vooral op laatstgenoemde zal PQR u verrassen!

A Perfect Match
Zoals u gewend bent van PQR staat IT-Galaxy garant voor kennisdeling. Met de titel van het kenniscongres ‘a Perfect Match’ laat PQR de perfecte match zien die zij heeft met haar partners en die ze dagelijks ervaart met advies en implementatie van cross-oplossingen. De hybride cloud is daar een mooi voorbeeld van en zal dan ook uitgebreid terugkomen in het programma. En natuurlijk wordt de brug geslagen naar de perfecte combinatie die PQR maakt met u als klant, bezoeker en eindgebruiker.

Indeling op niveau in twee dagen
Uit evaluaties van voorgaande edities is naar voren gekomen dat bezoekers behoefte hebben aan informatie die aansluit op eigen werkgebied. PQR heeft daarom gekozen voor een 2-daags event. Dag één heeft een strategische invulling, is gericht op business outcome en speciaal bedoeld voor C-level. Dag 2 heeft een technische invulling en is gericht op IT-outcome, bedoeld voor het IT-Pro level. Het concept dat het programma op maat gekozen kan worden, blijft voor beide dagen staan. Het aantal verwachte bezoekers voor dag één en twee is respectievelijk 100 en 300.

Netwerken en vermaak
Ook dit jaar zijn alle belangrijke IT-spelers vertegenwoordigd op de informatiemarkt. Hier kunt u gedurende de dag netwerken met circa 15 partners, waaronder Microsoft, HPE, Nutanix en VMware. Daarnaast wordt een Expert Desk ingericht en kunt u kennismaken met de hololens. Voor de opening op dag één is Wilfred Genee te gast en voor de afsluiting op dag twee is een passend duo, bekend van radio en tv present. Deze dag zal tevens de winnaar van de twitteractie (#ITG17) bekend gemaakt worden, die naar huis mag met een Nintendo switch.

Inschrijven
IT-Galaxy richt zich op eindgebruikers, werkzaam bij organisaties met meer dan 250 werkplekken. Bent u op C-level (dag 1) verantwoordelijk voor ICT in uw organisatie of als IT-professional (dag 2) betrokken bij ICT-gerelateerde vraagstukken? Dan mág u dit kenniscongres niet missen! Wilt u zeker zijn van een plek? Wacht dan niet te lang en schrijf u in via www.it-galaxy.nl.

Over PQR
Als cloud integrator geeft PQR strategisch IT-advies voor software defined datacenter- en workspaceoplossingen en levert en beheert hybride cloudomgevingen. Met jarenlange kennis op het gebied van veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken, inclusief bijbehorende IT-services, transformeert PQR uw infrastructuur tot stabiele en dynamische werkomgevingen, waarmee ICT altijd binnen bereik is.

Klanten van PQR zijn actief in alle sectoren van de samenleving en te typeren als middelgrote tot grote organisaties waarbij de IT-voorziening van essentieel belang is voor de bedrijfsvoering. PQR heeft diepgaande kennis van de verticale markten educatie, overheid, profit en zorg.

Naast aantoonbare referenties beschikt PQR over veelal de hoogste partnerstatus en certificeringen. PQR is Citrix Platinum Solution Advisor, Commvault Platinum Partner, Hewlett Packard Enterprise Platinum Cloud Builder Partner, Microsoft Gold Partner, Nutanix Elite Partner, RES Platinum Partner en VMware Premier Partner. PQR is opgericht in 1990, gevestigd in De Meern en telt ruim 100 medewerkers.

PQR B.V.
Rijnzathe 7
3454 PV De Meern
www.PQR.com
@PQRnl

Meer informatie en beeldmateriaal
PQR, Karin Mulder, Marketing & Communicatie Manager, tel: +31 (0)30 6629729, e-mail: karin.mulder@pqr.nl.