www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Brocade’s Ruckus Wireless en Intersection kondigen samenwerking aan om steden en transit centra te voorzien van high-speed netwerken

Amsterdam, 7 maart 2017 - Ruckus Wireless, onderdeel van Brocade, en Intersection, een urban experience-bedrijf dat de fysieke en digitale wereld verbindt, kondigen een samenwerkingsverband aan dat zich richt op het aanleggen van gratis openbare high-speed Wi-Fi-netwerken in de stadskernen en bij grote transit centra over de hele wereld.

Terwijl steden over de hele wereld te maken hebben met een verouderde infrastructuur en een groeiende bevolking, proberen overheden hun civiele diensten te verbeteren. Daarbij willen ze hun burgers meer betrekken, zonder de kosten voor de belastingbetaler omhoog te jagen. De samenwerking tussen Ruckus en Intersection helpt hierbij. De bedrijven leveren gratis, duurzame connectiviteit, draadloze technologie en digitale diensten van wereldklasse, via een levensvatbaar businessmodel dat ondersteund wordt door reclame. Intersection, het bedrijf achter onder meer LinkNYC, biedt diensten zoals gratis Wi-Fi en contextuele content aan en creëert daarmee waarde voor steden, burgers en merken. De technologie van Ruckus zorgt ervoor dat de aangesloten apparaten en de gebruikers van Intersection‘s platform een betrouwbare, goed presterende verbinding hebben.

"We zijn erg blij om samen te werken met Intersection, dat vooraanstaande smart city projecten zoals LinkNYC uitbaat. Dat is één van de grootste en snelste gratis openbare Wi-Fi-netwerken in de wereld. Die netwerken zullen binnenkort ook beschikbaar zijn in Londen en andere steden in het Verenigd Koninkrijk," zegt Dan Rabinovitsj, COO van Brocade’s Ruckus Wireless Business Unit. "Het gebruik van onze Smart Wireless oplossingen, waaronder carrier grade controllers, adaptieve antenne technologie en location based services, zorgt ervoor dat Intersection digitale en fysieke werelden kan laten samengaan, terwijl ze daarbij ook de dienstverlening van een stad kan verbeteren."

"Ruckus is een geweldige partner als het gaat de aanleg van het snelste Wi-Fi-netwerk op de planeet," zegt Colin O'Donnell, Chief Innovation Officer van Intersection. "We hebben al succes in New York en we maken ons klaar om de snelst beschikbare Wi-Fi én digitale innovatie naar andere steden en gemeenschappen over de hele wereld te brengen."

Over Intersection
Intersection is een urban experience-bedrijf dat mensen verbindt met de plaatsen om hen heen, waarbij het dagelijks waardevolle informatie en diensten levert aan gebruikers. Ze verbeteren het stadsleven, of het nu gaat om openbare diensten zoals gratis Wi-Fi, het verstrekken van informatie die mensen onderweg nodig hebben, of om het creëren van transformatieve ervaringen voor merken. Daarbij verbinden we steden met haar bewoners en bezoekers en geven we adverteerders toegang tot het publiek dat ze willen bereiken. Intersection is eigendom van een consortium van investeerders onder leiding van Sidewalk Labs, onderdeel van Alphabet (www.intersection.com).

Over de Ruckus Wireless Business unit
Ruckus Wireless levert ‘simply better wireless networking’ – en nu ook wired switching – aan ondernemingen,  service providers, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. De Ruckus Wireless business unit van Brocade is gericht op technologische innovatie, partner ecosystemen en klantenservice – waardoor de best mogelijke draadloze ervaring voor de meest uitdagende omgevingen binnen- en buitenshuis geleverd kan worden. Het Smart WiFi platform biedt schaalbare, high performance WiFi met vereenvoudigde controle en management voor on-premise en cloud-gebaseerde WiFi implementaties, samen met nieuwe diensten voor beveiligd aanmelden, beleidsmanagement, locatiediensten en analyses die nieuwe ondernemingskansen bieden. De Ruckus ICX 7000 switch familie biedt flexibel, vereenvoudigd en schaalbaar beheer, dat tegemoet komt aan de wensen van organisaties van alle soorten en groottes.

Over Brocade
Brocade (NASDAQ: BRCD) netwerkoplossingen helpen ’s werelds grootste organisaties om hun netwerken te transformeren naar platformen voor bedrijfsinnovatie. Met oplossingen voor het hele gebied van publieke en private datacentra tot aan de rand van het netwerk, begeleidt Brocade de sector in haar transitie naar de nieuwe IP netwerkinfrastructuren die nodig zijn voor het huidige tijdperk van digitale business. Meer informatie op www.brocade.com

© 2017 Brocade Communications Systems, Inc. All Rights Reserved.

These products and features and their availability are subject to change at the sole discretion of Brocade, and Brocade shall have no liability for delay in the delivery or failure to deliver any of the products or features described herein.

Ruckus, Ruckus Wireless and SmartZone are trademarks of Ruckus Wireless, Inc. in the United States and other countries.

Brocade, the B-wing symbol, and MyBrocade are registered trademarks of Brocade Communications Systems, Inc., in the United States and in other countries. Other brands, product names, or service names mentioned of Brocade Communications Systems, Inc. are listed at www.brocade.com/en/legal/brocade-Legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html. Other marks may belong to third parties.

Brocade-Ruckus Wireless Persdesk
Jennifer Schouten
+ 31 (0)23 555 34 24
ruckuswireless@yellow-communications.com
www.ruckuswireless.com
Laatste van Brocade-Ruckus Wireless
Ruckus komt key partners tegemoet met vereenvoudigde channel programma’s

Ruckus introduceert betaalbare, high-performance WiFi voor de vrijetijdsbranche

Ruckus breidt high-performance netwerkinfrastructuur aanbod uit voor zowel vaste als draadloze verbindingen
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo Yellow Communications

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nl