www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2494 volgers blijven op de hoogte!

Brocade’s Ruckus Wireless Business Unit kondigt samenwerking met Amdocs aan voor het leveren van volledig beheerde cloud Wi-Fi diensten aan service providers

Amdocs integreert Ruckus SP Cloud in netwerken service providers

Amsterdam, 7 maart 2017 - Ruckus Wireless, onderdeel van Brocade, kondigt een samenwerking met Amdocs aan, een toonaangevend dienstverlener voor telecom- en mediabedrijven. Samen zullen ze een complete, op maat te maken Wi-Fi dienst voor service providers aanbieden. Ruckus maakt gebruik van toonaangevende access points (AP's) en een in de cloud draaiend, gevirtualiseerd software platform om ??verticaal geïntegreerde Wi-Fi en LTE aan te kunnen bieden, volledig gemanaged door Amdocs. De samenwerking stelt service providers in staat om Wi-Fi en LTE aan te bieden als uitbreiding op hun huidige diensten of als nieuwe draadloze dienst.

“De samenwerking met Amdocs, dat al meer dan dertig jaar diensten levert aan communicatie- en mediabedrijven – waaronder enkele van de grootste ter wereld – draagt bij aan de groei van ons marktaandeel in onze Wi-Fi diensten voor service providers”, zegt Dan Rabinovitsj, chief operating officer van Brocade’s Ruckus Wireless Business Unit. “Bij Ruckus willen we ervoor zorgen dat onze klanten kunnen beschikken over geavanceerde oplossingen, die bovendien heel flexibel en op maat aangeboden kunnen worden. Amdocs helpt ons om dat doel te bereiken. We kijken ernaar uit om samen te werken met Amdocs, zodat we onze klanten nog beter kunnen bedienen met onze Wi-Fi en LTE-oplossingen.”

Door Ruckus SP Cloud met Amdocs te combineren, kunnen service providers hun diensten aanbieden via de cloud van hun keuze, zonder hun eigen naamsbekendheid uit het oog te verliezen. Met deze oplossing kunnen service providers hun R&D-investeringen, operationele kosten en continue levenscyclusbeheer tot een minimum beperken, om snel hun onderscheidende oplossingen op de markt te brengen. Service providers kunnen deze managed services aanpassen aan hun unieke behoeften, of ze die nu installeren in de cloud van hun keuze of integreren met een verscheidenheid aan beheersystemen en support pakketten.

"Door de samenwerking met Ruckus Wireless kunnen we service providers een niveau van differentiatie en regie over hun draadloze LAN-portfolio aanbieden, dat ze waarschijnlijk nog niet eerder hebben gehad," aldus Eric Updyke, Group President, System Integration and Operations van Amdocs. "We zijn verheugd over deze samenwerking en dankbaar voor de kans om service providers te helpen om hun marktbereik te vergroten en te verbreden."

Tijdens het Mobile World Congress in Barcelona presenteerden Ruckus en Amdocs hun nieuwe samenwerking. Meer informatie vindt u op de website van Ruckus Wireless.

Over Amdocs
Amdocs is een toonaangevend softwarebedrijf en dienstverlener voor 's werelds meest succesvolle communicatie- en mediabedrijven. Terwijl hun klanten zichzelf opnieuw uitvinden, verzorgen zij de digitale en netwerk transformatie door middel van innovatieve oplossingen, expertise en doordachte activiteiten. De 25.000 medewerkers van Amdocs helpen klanten in meer dan 85 landen. Het bedrijf is genoteerd aan de NASDAQ Global Select Market. Over het fiscale jaar 2016 draaide Amdocs een omzet van $ 3,7 miljard. Meer informatie over Amdocs vindt u op www.amdocs.com

Over de Ruckus Wireless Business unit
Ruckus Wireless levert ‘simply better wireless networking’ – en nu ook wired switching – aan ondernemingen,  service providers, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. De Ruckus Wireless business unit van Brocade is gericht op technologische innovatie, partner ecosystemen en klantenservice – waardoor de best mogelijke draadloze ervaring voor de meest uitdagende omgevingen binnen- en buitenshuis geleverd kan worden. Het Smart WiFi platform biedt schaalbare, high performance WiFi met vereenvoudigde controle en management voor on-premise en cloud-gebaseerde WiFi implementaties, samen met nieuwe diensten voor beveiligd aanmelden, beleidsmanagement, locatiediensten en analyses die nieuwe ondernemingskansen bieden. De Ruckus ICX 7000 switch familie biedt flexibel, vereenvoudigd en schaalbaar beheer, dat tegemoet komt aan de wensen van organisaties van alle soorten en groottes.

Over Brocade
Brocade (NASDAQ: BRCD) netwerkoplossingen helpen ’s werelds grootste organisaties om hun netwerken te transformeren naar platformen voor bedrijfsinnovatie. Met oplossingen voor het hele gebied van publieke en private datacentra tot aan de rand van het netwerk, begeleidt Brocade de sector in haar transitie naar de nieuwe IP netwerkinfrastructuren die nodig zijn voor het huidige tijdperk van digitale business. Meer informatie op www.brocade.com

© 2017 Brocade Communications Systems, Inc. All Rights Reserved.

These products and features and their availability are subject to change at the sole discretion of Brocade, and Brocade shall have no liability for delay in the delivery or failure to deliver any of the products or features described herein.

Ruckus, Ruckus Wireless and SmartZone are trademarks of Ruckus Wireless, Inc. in the United States and other countries.

Brocade, the B-wing symbol, and MyBrocade are registered trademarks of Brocade Communications Systems, Inc., in the United States and in other countries. Other brands, product names, or service names mentioned of Brocade Communications Systems, Inc. are listed at www.brocade.com/en/legal/brocade-Legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html. Other marks may belong to third parties.

Brocade-Ruckus Wireless Persdesk

Jennifer Schouten
+ 31 (0)23 555 34 24
ruckuswireless@yellow-communications.com
www.ruckuswireless.com
Laatste van Brocade-Ruckus Wireless
Ruckus komt key partners tegemoet met vereenvoudigde channel programma’s

Ruckus introduceert betaalbare, high-performance WiFi voor de vrijetijdsbranche

Ruckus breidt high-performance netwerkinfrastructuur aanbod uit voor zowel vaste als draadloze verbindingen

Logo Yellow Communications

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl