Datum: (500 dagen oud)
PR: Loth PR Writing

VOGSY nu in Google’s G Suite Marketplace

VOGSY mobiele business app voor Professional Services nu wereldwijd beschikbaar in de G Suite Marketplace

Google Cloud NEXT 2017 Conference, San Francisco (USA), 6 maart 2017VOGSY is als een van de eerste business solutions uit Nederland toegevoegd aan de G Suite Marketplace. VOGSY is ontwikkeld voor project-georiënteerde Professional Service organisaties in de hele wereld, zoals business consultants, marketing en/of communicatie dienstverleners en IT services providers. VOGSY is tevens de naam van het bedrijf dat de oplossing heeft ontwikkeld en deze levert.

VOGSY voorziet de Professional Services sector van een complete business app waarmee elke service provider een echte digital business wordt.

LeoKosterVogsyLaunch.jpg

Leo Koster, Co-founder en CEO van VOGSY: “Nu we zijn opgenomen in de G Suite Marketplace heeft onze applicatie de potentie om in de hele wereld G Suite gebruikers in de Professional Services sector te bereiken. Er is nu een business app voor ze die precies beantwoordt aan hun behoeften.”

VOGSY is Intelligente ERP voor middelgrote Professional Services bedrijven in de Google Cloud. VOGSY helpt middelgrote dienstverleners om hun Quote-to-Cash processen te organiseren tot een naadloos end-to-end proces. De app past de gebruikerservaringen uit social media toe. Informatieoverdracht tussen professionals, account managers, project managers, management en back-office wordt gestroomlijnd en transparant. Dat scheelt tijd en geld dat duurzaam aan groei kan worden besteed.

André Hoekzema, head of Google Cloud Benelux: "Met VOGSY kunnen Professional Services providers de rijkdom van Google’s Ecosysteem benutten. De internationale Professional Services sector is belangrijk voor Google omdat zij een sterke hang naar innovatie heeft. We zijn onder de indruk van wat VOGSY in slechts 18 maanden heeft bereikt. De creatie van VOGSY is een mooi voorbeeld van de mogelijkheden die het Google platform biedt voor snelle applicatie-ontwikkeling.”

Insights.png    Opportunities.png

Organisations.png

De G Suite Marketplace presenteert enterprise applications die kunnen worden toegevoegd aan een individueel G Suite account of aan een compleet domein. G Suite Marketplace biedt een uitgebreide keuze aan bedrijfsapplicaties van hoge kwaliteit die functionaliteit en features toevoegen aan Google Cloud apps, zoals Drive, Gmail, Google Docs en Sheets. Om toegelaten te worden aan de G Suite Marketplace moet de app voldoen aan Google’s hoge technische normen op het gebied van design, authenticatie en integratie met G Suite.

Professional Services bedrijven kunnen rekenen op optimale ondersteuning bij de implementatie van VOGSY. VOGSY wordt geleverd door implementatiepartners. De beschikbaarheid van VOGSY op de G Suite Marketplace biedt Google Business Partners additionele kansen om hun business in de Professional Services markt uit te breiden, nu ze een volwassen ERP-oplossing kunnen aanbieden die geheel tegemoet komt aan de behoeften van professionals en consultancies. GeeFirm is de launching partner voor de Benelux.

Persons.png    Projects.png

Team.png

VOGSY kost € 17 per licentie (gebruiker) per maand, exclusief eenmalige setup en BTW.

VOGSY
VOGSY BV zorgt voor productontwikkeling, support en marketing van VOGSY, de mobiele business cloud oplossing voor project-georiënteerde Professional Service providers die is gebouwd op Google G Suite. Het hoofdkantoor van VOGSY staat in Amsterdam. Meer informatie op www.vogsy.com

Volg ons op @vogsy_erp

Barbara Strozzilaan 101