SAP Hybris organiseert Digital Summit: ‘Go Beyond Disruption’

’s-Hertogenbosch, 28 februari 2017SAP Hybris organiseert op 8 maart 2017 voor het eerst de Digital Summit met als thema ‘Go Beyond Disruption’. Via live streamingsessies vanuit München, Singapore en New York, krijgen deelnemers keynotes over de transformatie naar een digitale business en succesvolle innovatie voorgeschoteld. Duizenden professionals die wereldwijd betrokken zijn bij de customer journey, variërend van marketeers, ontwikkelaars tot aan senior executives, hebben live toegang tot een dag vol inspiratie.

Het samenbrengen van digitale en live experiences
De veranderende eisen van de klant en de transformatie van bedrijven zorgen voor disruptie in elke branche. De Digital Summit zet deze uitdagingen in de schijnwerpers en geeft inzicht in hoe organisaties evolueren en relevant kunnen blijven in het digitale tijdperk. Onderwerpen zoals customer engagement, product return on investment, cloudmigratie, microservices en het opschalen van innovatie komen aan bod, in de vorm van dynamische keynotes, interactieve panels en expertpresentaties. Naast live streaming wordt meer dan 50 uur on-demand content beschikbaar gesteld aan deelnemers via een digitale bibliotheek.

De drie locaties hebben elk hun eigen programma met een specifiek thema:
  • Singapore: “Delivering Great Experiences in Diverse Markets”
  • München: “Bridging the Gaps in the Customer Journey”
  • New York: “Machine Learning and the Power of Context”

Deelnemers kunnen zich inschrijven voor de streaming vanaf één locatie, maar kunnen ook een eigen programma opstellen op basis van hun interesses. Op deze manier maken zij gedurende de dag een digitale journey tussen New York, Singapore en München.

Aanmelden
De Digital Summit vindt plaats op 8 maart. Deelname is gratis en registreren kan via: https://events.sap.com/sap-hybris-digital-summit-2017/en/registration.aspx

Volg de Digital Summit via Twitter @SAPHybris en #SAPHybrisLive.

---------

Over SAP Hybris
SAP Hybris software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven, klanten een meer impactvolle en relevante ervaring te leveren en meer producten, diensten en digitale content te verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Met customer data management, context gedreven marketingtools en gebundelde verkoopprocessen, heeft SAP Hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties geholpen om een winstgevend klantenbestand te werven, te behouden en uit te breiden. De SAP Hybris software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties het fundament, framework en tooling om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost. Meer informatie is beschikbaar via www.hybris.com of volg SAP Hybris op twitter via @SAPHybris.

Marcommit
Jill Faro