www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

BravoSolution voor 4e jaar op rij gepositioneerd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor strategische inkoopapplicaties

Strategische sourcing provider BravoSolution opnieuw erkend voor slagkracht in uitvoering en volledige visie

Amsterdam, 28 februari 2017 – BravoSolution, de internationale aanbieder van strategische inkoopapplicaties, is door Gartner, Inc. opnieuw erkend als leider in het Magic Quadrant voor strategische inkoopapplicaties. Het is het vierde jaar op rij dat Gartner BravoSolution deze leiderschapspositie toekent, een unieke prestatie binnen dit Magic Quadrant.

De SaaS-oplossingen van BravoSolution (BravoAdvantage 16), de hoge klanttevredenheid, sterke geografische strategie en unieke klantgerichte aanpak voor strategische inkoop, stellen organisaties in staat risico’s te reduceren, kostenbesparingen te verhogen en innovatie te bevorderen.

“Strategische inkoopteams erkennen de waarde van een partnership met een leverancier die een leidend technologieplatform kan leveren in combinatie met een klantgerichte aanpak”, zegt Ninke Tewarie, Managing Director van BravoSolution Benelux. “De erkenning van Gartner is voor ons het bewijs dat de toegevoegde waarde die wij leveren onze klanten belangrijke voordelen oplevert. Wij stellen hen in staat kosten te besparen, kritische inkoopactiviteiten te automatiseren en alle verwachtingen te overstijgen.”

Het volledige februari 2017 Magic Quadrant rapport voor strategische inkoopapplicaties is nu vrijblijvend te downloaden. Het rapport evalueert leveranciers gebaseerd op hun uitvoerend vermogen en de volledigheid van de visie.

Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over BravoSolution
BravoSolution is een leidende internationale aanbieder van strategische inkoopapplicaties. Het technologische inkoopplatform en de praktijkervaring helpen meer dan 650 organisaties en 100.000 inkoopprofessionals in meer dan 70 landen om inkoop in te zetten als drijver voor financiële prestaties, het excelleren in inkoop, risico’s te managen en te innoveren. De aanpak van BravoSolution op het gebied van strategische inkoop stelt klanten in staat de concurrent voor te blijven. De organisatie heeft 18 kantoren in 12 landen over 4 continenten en meer dan 600 inkoopexperts in dienst. Voor meer informatie, ga naar www.bravosolution.nl of volg BravoSolution via twitter.com/BravoSolutionNL of https://www.linkedin.com/company-beta/15147/.

Meer informatie:

Ninke Tewarie
n.tewarie@bravosolution.nl
Laatste van BravoSolution
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
BravoSolution contact

Logo BravoSolution

BravoSolution sociaal

BravoSolution tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage