www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.com
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

MarkLogic gepositioneerd als enige Visionair in Gartner Magic Quadrant for Data Management Solutions for Analytics

Utrecht, 27 februari 2017 –  MarkLogic, de marktleider op het gebied van NoSQL-databases voor enterprises, kondigt aan dat MarkLogic door Gartner als enige bedrijf in het ‘Visionaries’-kwadrant is geplaatst van het Magic Quadrant for Data Management Solutions for Analytics 2017.

Deze erkenning volgt op een eerdere vermelding in het Gartner Magic Quadrant for Operational Database Management Systemen van oktober 2016. Hierin kreeg MarkLogic van Gartner de hoogste beoordeling voor executievermogen in het Challengers-kwadrant. Voor een gratis exemplaar van het Gartner Magic Quadrant for Operational Database Management Systems, kunt u hier terecht.

In het verleden werden pure-play Hadoop-leveranciers door de markt gezien als visionaire leiders, maar het nieuwste rapport van Gartner positioneert MarkLogic als enige visionair.

“Ondanks de opkomst van Big Data, het Internet of Things, de snel veranderende eisen van de industrie en het verschuiven van businessmodellen, wordt van organisaties gevraagd om aan nieuwe data- en applicatie-uitdagingen te voldoen met tools die de afgelopen decennia niet fundamenteel zijn veranderd,” zegt Gary Bloom, Chief Executive Officer en President bij MarkLogic. “Als enige visionair in een markt die volgens ons grotendeels niet heeft geïnnoveerd, zijn wij van mening dat MarkLogic een best-in-class enterprise database-platform levert waarmee de huidige data warehouse-problemen opgelost kunnen worden. Verder helpt het om te anticiperen op de toekomstige databehoeften van een onderneming, zakelijke groei te versnellen en de time-to-value te verminderen. Met een duidelijke visie blijven wij een totaaloplossing leveren voor hoe data wordt gebruikt, geanalyseerd, beheerd, doorzocht, en beveiligd, met als doel echte business-resultaten te realiseren.”

Zoals opgemerkt in het Magic Quadrant for Data Management Solutions voor Analytics:

“Klanten verwachten tegenwoordig oplossingen die alle soorten data ondersteunen voor analytics, en die een ??gecoördineerde aanpak hebben. Dit vereist verschillende types van geïntegreerde oplossingen en een interoperabele services-laag voor het beheren en leveren van data.”

MarkLogic blijft met vooruitstrevende visie een oplossing leveren waarmee de decennia-oude uitdaging van het integreren van datasilo’s opgelost kan worden, zonder de noodzaak voor traditionele Extract-Transform-Load (ETL) of data warehouse-tools.

Marklogic is al meer dan een decennium de meest vertrouwde Enterprise NoSQL operationele en transactionele database in de industrie. Meer dan 1.000 wereldwijde onderneming en overheidsinstellingen vertrouwen op de MarkLogic-database om data te integreren en nieuwe applicaties te bouwen op een 360-graden beeld van hun gegevens, innovatie te stimuleren en concurrentievoordelen te behalen.

Eerder van MarkLogic
21 nov 2019 MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

30 okt 2019 MarkLogic versnelt ontwikkelproces met gecertificeerd Red Hat Universal Base Image voor containers

24 sep 2019 Luchthaven Schiphol kiest voor MarkLogic als nieuwe operationele vluchtdatabase

Logo Lubbers De Jong

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com