www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 149 dagen geleden)
PR: Marcommit

Xtandit voor de derde keer uitgeroepen tot leider MPS door Photizo Group

Woerden, 27 februari 2017 – Xtandit, de grootste Xerox business partner van Nederland, is door Photizo Group voor de derde keer benoemd tot leider in Managed Print Services (MPS). Xtandit is daarmee één van de elf onafhankelijke Channel Partners die Photizo Group geselecteerd heeft voor de Leaders Index for MPS Channel Partners. Een plaats in deze wereldwijde index wordt verkregen op basis van 150 Key Performance Indicators (KPI’s), vastgesteld door Photizo Group. Met deze titel sluit Xtandit aan bij een select groepje leiders die beheerde print- en documentmanagementdiensten leveren. Allen voldoen aan de hoogste industrienormen.

De Leaders Index for MPS Channel Partners
De Leaders Index for MPS Channel Partners is een selectie van onafhankelijke MPS-aanbieders van over de hele wereld. Het betreft aanbieders uit Afrika, Canada, Europa en de Verenigde Staten. Alleen partners die Photizo Group selecteert als de beste van de wereld worden uitgenodigd om deel te nemen aan de Leaders Index. Photizo Group maakt deze index om de MPS-markt in kaart te brengen en tastbare gegevens te bieden waaraan andere partners hun prestaties kunnen meten.

Edwin Jongsma, Commercieel Directeur bij Xtandit: “Wij zetten al jaren maximaal in op een optimale MPS-dienstverlening en zijn continu bezig om dit verder uit te bouwen. Dat we voldoen aan de KPI’s die ten grondslag liggen aan deze positie, zowel op functioneel en operationeel gebied als aan de saleskant, is een bevestiging dat onze invulling van de dienstverlening haar vruchten afwerpt. We varen de juiste koers en blijven focus houden op hoe we onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren voor onze klanten. De KPI’s uit deze index bieden daar goede handvatten voor.”

Ed Crawley, CEO bij Photizo Group: “Ondanks dat het Managed Services-landschap een staat van volwassenheid heeft bereikt, blijft er toch behoefte aan best practices en benchmarks. Er is met name interesse in de resultaten van erkende leiders in Managed Print en Document Services. De top elf Channel Partners in de Leaders Index tonen niet alleen leiderschap in MPS, maar streven er ook naar om continu de beste prestaties te leveren. Dit komt de industrie en de klanten ten goede.”

Over de Leaders Index for MPS Channel Partners
Voor de Leaders Index for MPS Channel Partners wordt naar verschillende aspecten van de partners gekeken, waaronder de volgende:
  • Partnerprofiel
  • Financiën
  • Klantprofiel
  • Teamstructuur
  • Sales- en marketingaanpak
  • Dienstverlening, ondersteuning en uitvoering
---------------------

Over Xtandit
Xtandit is als grootste concessionair van Xerox in Europa al ruim 27 jaar partner voor de verkoop van hoogwaardige print- en documentoplossingen. Met een team van zo’n 140 gedreven medewerkers, benadert Xtandit de branche met de juiste focus en aandacht. Xtandit’s hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. Het bedrijf heeft daarnaast drie vestigingen, in Capelle a/d IJssel, Amsterdam en Groningen. Meer informatie is te vinden op https://www.xtandit.nl/.

About Photizo Group
Photizo Group is a leading Marketing Intelligence and Strategic Consulting firm for the imaging industry. The firm has twice been on the Inc. 5000 list of fastest growing privately held companies. It has received three (2011, 2012, and 2014) leadership awards from the Managed Print Services Association. Photizo launched the industry’s first Advanced Analytics Division in 2015 and is pioneering the use of Predictive Analytics to bring value to the IoT data generated by over 100 million digitally enabled imaging devices installed globally. The firm conducts research and consulting in over 40 countries globally, and has offices in North America and Japan. For more information, please contact Mario Diaz at +1 602-571-6530 or mdiaz@photizogroup.com.

Marcommit
Laura Rijks
laura@marcommit.nl
Laatste van Xtandit