www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Brocade introduceert Ruckus SP Cloud waarmee service providers snel hoogwaardige Managed Services kunnen aanbieden aan zakelijke klanten

Volledig configureerbaar aanbod omvat Ruckus high performance WiFi Aps, nu met OpenG LTE Small Cells en binnenkort met ICX switch integratie

Amsterdam, 27 februari 2016 - Ruckus Wireless, onderdeel van Brocade, kondigt vandaag de Ruckus Service Provider (SP) Cloud aan, een volledige configureerbare oplossing waarmee service providers hoogwaardige managed services kunnen aanbieden. Ruckus SP Cloud wordt aan de vooravond van het Mobile World Congress in Barcelona geïntroduceerd als een managed service aanbod waarmee ondernemingen met behulp van de Ruckus’ toonaangevende access points (APs) van WiFi worden voorzien. Het aanbod wordt binnenkort verder uitgebreid met ondersteuning voor LTE binnen gebouwen via op OpenG™-technologie gebaseerde Ruckus small cells en Brocade® ICX® switches voor de bekabelde infrastructuur. Met SP Cloud levert Ruckus een geïntegreerd platform dat de gehele configuratie, het beheer en de foutopsporing van zowel het bekabelde als draadloze netwerk vereenvoudigt.

Met de Ruckus SP Cloud kunnen de service providers trouw blijven aan hun merk en tegelijk aanzienlijk besparen op resources en de time-to-market verkorten, zodat ze sneller kunnen inspelen op de grote en snelgroeiende kansen in de markt voor zakelijke managed services. In tegenstelling tot het overige aanbod, is Ruckus SP Cloud specifiek gebouwd voor service providers, met dedicated instances – inclusief naar keuze public of private datacenters – en carrier-grade service level overeenkomsten (SLA’s). Bovendien is de Ruckus SP Cloud ontwikkeld om te worden aangepast, ingezet en beheerd door system integrators, waarmee een flexibel, rendabel, operator-specifiek platform voor een reeks van high performance managed networking diensten ontstaat.

“Bij Ruckus zijn we volledige gericht op het aanbieden van innovatieve opties aan service providers om hun business te laten groeien, waarbij we tegelijkertijd de beste ervaring bieden aan hun afnemers”, zegt Dan Rabinovitsj, chief operating officer bij de Ruckus Wireless Business Unit van Brocade. “Ruckus SP Cloud biedt een eenvoudige en snelle manier voor service providers om beheer voor WiFi, LTE en switching diensten aan te bieden, waardoor ze kunnen ontwikkelen en uitrollen op de manier die het best bij ze past.”

Naast de lancering van SP Cloud, introduceert Ruckus Wireless vandaag haar OpenG small cell productportfolio. De toename van dataverkeer en het gebrek aan nieuwe bandbreedte heeft geresulteerd in groeiende complexiteit, vooral op het gebied van dekking binnenshuis. De traditionele small cell apparatuur heeft moeite te voldoen aan de verhoogde eisen die gesteld worden door deze high density omgevingen. Ruckus OpenG small cells lossen dit op door coordinated shared spectrum technologie te combineren met neutrale host mogelijkheden, waarmee service providers betaalbare netwerkdekking kunnen aanbieden binnen gebouwen in alle soorten en maten.

Het nieuwe portfolio omvat twee volledig functionele OpenG small cells voor binnen- en buitenshuis, die beschikbaar zullen komen in het derde kwartaal van dit jaar:
  • de Ruckus Q710, een 3,5 GHz TD-LTE small cell die een gebied beslaat van ongeveer 3000 m2 binnenshuis en met ondersteuning voor 64 gelijktijdig actieve en een vrijwel onbeperkt aantal passieve gebruikers.
  • de Ruckus Q910, een 3,5 GHz TD-LTE small cell die een gebied van ruwweg 90m2 buitenshuis beslaat en 64 gelijktijdige actieve gebruikers en een vrijwel onbeperkt aantal passieve gebruikers ondersteunt.
OpenG is gebaseerd op de technologie die mede is ontwikkeld via de CBRS Alliance, waarvan Ruckus Wireless oprichtend lid is. Samen met andere marktleiders werkt Ruckus aan het ontwikkelen, op de markt brengen en promoten van op LTE-gebaseerde oplossingen waarbij de gedeelde bandbreedte van de US 3,5 GHz CBRS band gebruikt wordt.

Tijdens het Mobile World Congress in Barcelona volgende week geeft Ruckus een demonstratie van Ruckus SP Cloud en de nieuwe OpenG small cell producten op de stand in hall 2, suite 2G29 op de Fira Gran Via. Om meer te weten te komen kunt u de Ruckus Wireless website bezoeken.

Over de Ruckus Wireless Business unit
Ruckus Wireless levert ‘simply better wireless networking’ – en nu ook wired switching – aan ongeveer 70.000 ondernemingen, dienstverleners, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. De Ruckus Wireless businessunit van Brocade is gericht op technologische innovatie, partner ecosystemen en klantenservice – waardoor de best mogelijke draadloze ervaring geleverd wordt voor de meest uitdagende indoor en outdoor omgevingen. Het Smart WiFi platform biedt schaalbare, high performance WiFi met vereenvoudigde controle en management voor on-premise en cloud-gebaseerde WiFi implementaties, samen met nieuwe diensten voor beveiligd aanmelden, beleidsmanagement, locatiediensten en analyses die nieuwe ondernemingskansen bieden. De Brocade® Ruckus ICX 7000 switches familie biedt flexibel, vereenvoudigd en schaalbaar beheer, dat tegemoet komt aan de wensen van organisaties van alle soorten en groottes.

Over Brocade
Brocade (NASDAQ: BRCD) netwerkoplossingen helpen ’s werelds grootste organisaties om hun netwerken te transformeren naar platformen voor bedrijfsinnovatie. Met oplossingen voor het hele gebied van publieke en private datacentra tot aan de rand van het netwerk, begeleidt Brocade de sector in haar transitie naar de nieuwe IP netwerkinfrastructuren die nodig zijn voor het huidige tijdperk van digitale business. Meer informatie op www.brocade.com.

© 2017 Brocade Communications Systems, Inc. All Rights Reserved.

These products and features and their availability are subject to change at the sole discretion of Brocade, and Brocade shall have no liability for delay in the delivery or failure to deliver any of the products or features described herein.

Ruckus, Ruckus Wireless and SmartZone are trademarks of Ruckus Wireless, Inc. in the United States and other countries.

Brocade, the B-wing symbol, and MyBrocade are registered trademarks of Brocade Communications Systems, Inc., in the United States and in other countries.Other brands, product names, or service names mentioned of Brocade Communications Systems, Inc. are listed at www.brocade.com/en/legal/brocade-Legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html.Other marks may belong to third parties.

Brocade-Ruckus Wireless Persdesk
Jennifer Schouten
+ 31 (0)23 555 34 24
ruckuswireless@yellow-communications.com
www.ruckuswireless.com
Tags bij dit bericht
Eerder van Brocade-Ruckus Wireless
27 nov 2017 Ruckus komt key partners tegemoet met vereenvoudigde channel programma’s

28 jun 2017 Ruckus introduceert betaalbare, high-performance WiFi voor de vrijetijdsbranche

13 jun 2017 Ruckus breidt high-performance netwerkinfrastructuur aanbod uit voor zowel vaste als draadloze verbindingen

Logo Yellow Communications

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl