www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Pyramid Analytics stelt Paul Farmer aan als nieuwe Chief Financial Officer

Farmer heeft 30 jaar ervaring als financieel en operationeel directeur bij bedrijven met een groeifocus

Amsterdam, 27 februari 2017 – Pyramid Analytics, leverancier van een next-generation business analytics platform, stelt technologieveteraan Paul Farmer aan als nieuwe Chief Financial Officer (CFO). Daarvoor was hij CFO bij het in San Francisco gevestigde bedrijf Swrve. Farmer gaat vanuit het hoofdkantoor van Pyramid Analytics in Amsterdam en Seattle werken.

“We heten Paul van harte welkom bij Pyramid Analytics,” zegt Omri Kohl, mede-oprichter en CEO van Pyramid Analytics. “Paul was verantwoordelijk voor de financiële groei van veel succesvolle technologiebedrijven en – gezien de snelle innovatie en groei in de business analytics-industrie – zijn we zeer enthousiast over de deskundigheid die Paul naar ons bedrijf brengt.”

Paul Farmer
Paul Farmer, CFO bij Pyramid Analytics

Farmer heeft meer dan 30 jaar ervaring in de technologiesector, en werkte als CFO voor meerdere technologiebedrijven in de SaaS-, enterprise software- en professional services-industrie. Hij was CFO van zowel zelfstandige als publieke ondernemingen en leidde vijf beursintroducties. De diepgaande financiële ervaring die haar Pyramid Analytics brengt, deed hij mede op als CFO van technologiebedrijven als Gigya, Silver Tail Systems (overgenomen door EMC), Narus (gekocht door Boeing) en Xoft. In zijn vorige functies was Farmer verantwoordelijk voor het initiëren, beheren en verantwoorden van verschillende vormen van fondsenwerving, waaronder investeringen, bank- en converteerbare leningen.

“Ik ben vereerd om onderdeel te worden van Pyramid Analytics en kijk er naar uit om de visie en de groei van het bedrijf te ondersteunen,” zegt Farmer. “Pyramid’s product is een cruciaal ontbrekend onderdeel in de big data-industrie. Pyramid Analytics richt zich op het behouden van controle over data, om die vervolgens in een bruikbaar formaat weer te geven. Hiermee zorgt het een revolutie in de business intelligence-industrie.”

Farmer gaat bij Pyramid Analytics de financiën, infrastructuurinitiatieven en investeerdersrelaties leiden.

Over Pyramid Analytics
Pyramid Analytics is de internationale leverancier van BI Office, een business analytics-platform waarmee individuen – van power users tot kenniswerkers en beleidsmakers – hun organisatie kunnen transformeren naar een datagedreven organisatie. Dit complete webgebaseerde platform biedt een combinatie van self-service analytics met gecentraliseerde governance. BI Office toont meetbare waarde, bevordert echte samenwerking, en vereenvoudigt complexe analyse. BI Office levert best-in-class analytische functionaliteit voor organisaties, on-premise of in de cloud. Teams van Pyramid Analytics zijn gevestigd in operationele centra over de hele wereld. Voor meer informatie, bezoek www.pyramidanalytics.com, volg ons op Twitter via @PyramidEU, en maak contact met ons op LinkedIn.
Laatste van Pyramid Analytics
Pyramid Analytics introduceert Pyramid 2018: The Analytics OS

Pyramid Analytics finalist SIIA CODiE Award voor Best Business Intelligence Tools & Platform

Pyramid Analytics scoort hoog in Dresner Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study 2017

Logo Lubbers De Jong
Pyramid Analyt.. contact

Logo Pyramid Analytics

Pyramid Analyt.. sociaal

Pyramid Analyt.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl