www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
PR: Yellow Communications

Daimler AG kiest Citrix ShareFile voor internationale samenwerking

Citrix ShareFile helpt internationale auto en vrachtwagen fabrikant om documentstromen flexibel en veilig te managen voor teams over de hele wereld

AMSTERDAM, 22 februari 2017 – Ondernemingen staan voor de uitdaging hun IT-systemen flexibeler in te richten en klaar te maken voor de veranderende digitale economie. Het wordt steeds belangrijker documenten en data op een veilige en flexibele manier te kunnen delen met teams die over de hele wereld verspreid zijn. Daimler AG, een van de grootste autoproducenten ter wereld, zocht voor haar 280.000 werknemers naar een betere, flexibele en veilige oplossing om wereldwijd grote bestanden te kunnen uitwisselen. Citrix ShareFile voldeed aan alle vereisten.

ShareFile is een oplossing die de onderneming in staat stelt alle 280.000 werknemers overal ter wereld te bereiken, terwijl toch de mogelijkheid blijft bestaan om lokaal extra controles op veiligheid en compliance uit te voeren. Door gebruik te maken van ShareFile is het bedrijf in staat de ondersteuning voor oudere systemen terug te dringen, de risico’s van dataverlies te verlagen door bestandsdeling via e-mail, en een zelfbedieningsomgeving in te richten waarmee werknemers, maar ook leveranciers van buiten de onderneming, op een veilige manier wereldwijd samen aan bestanden kunnen werken.

Citrix ShareFile is een toonaangevende oplossing voor bestandsdeling en synchronisatie die tegemoetkomt aan de wensen van de hedendaagse mobiele onderneming, zonder in te leveren op beveiliging. Het integreert met alle grote DLP-systemen en beveiligt data onderweg met Information Rights Management (IRM). ShareFile biedt gebruikers in grote ondernemingen datadiensten op alle zakelijke en persoonlijke mobiele apparaten, flexibel aangeboden vanuit de cloud of op locatie, onder volledige controle van IT.

Relevante Links
ShareFile productpagina

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) wil een wereld mogelijk maken waarin mensen, organisaties en ‘dingen’ veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. De technologie van Citrix maakt de apps en data van deze wereld veilig en gemakkelijk toegankelijk, zodat mensen in staat zijn altijd en overal te werken. Citrix heeft een compleet en geïntegreerd aanbod van oplossingen voor Workspace-as-a-Service, application delivery, virtualisatie, mobility, network delivery en filesharing, waarmee IT-afdelingen ervoor zorgen dat kritische systemen veilig toegankelijk zijn voor de gebruikers, in de cloud of lokaal, op elk device of platform. Citrix boekte in 2016 een jaaromzet van 3,42 miljard dollar. Citrix-oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties en door meer dan 100 miljoen gebruikers wereldwijd. Meer informatie vindt u op www.citrix.nl of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

For Citrix Investors
This release contains forward-looking statements which are made pursuant to the safe harbor provisions of Section 27A of the Securities Act of 1933 and of Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. The forward-looking statements in this release do not constitute guarantees of future performance. Those statements involve a number of factors that could cause actual results to differ materially, including risks associated with the impact of the global economy and uncertainty in the IT spending environment, revenue growth and recognition of revenue, products and services, their development and distribution, product demand and pipeline, economic and competitive factors, the Company's key strategic relationships, acquisition and related integration risks as well as other risks detailed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission. Citrix assumes no obligation to update any forward-looking information contained in this press release or with respect to the announcements described herein. The development, release and timing of any features or functionality described for our products remains at our sole discretion and is subject to change without notice or consultation. The information provided is for informational purposes only and is not a commitment, promise or legal obligation to deliver any material, code or functionality and should not be relied upon in making purchasing decisions or incorporated into any contract.

© 2017 Citrix Systems, Inc. All rights reserved. Citrix and ShareFile and are trademarks of Citrix Systems, Inc. and/or one or more of its subsidiaries, and may be registered in the U.S. Patent and Trademark Office and in other countries. All other trademarks and registered trademarks are property of their respective owners.

Citrix Persdesk
Karin van Geelen
Citrix@yellow-communications.com
www.citrix.nl
Laatste van Citrix
Citrix maakt Remote PC Access beschikbaar in meerdere diensten

Citrix lanceert betere beveiliging voor persoonlijke apparaten

Citrix benoemt Darren Fields als nieuwe Vice President Networking in EMEA
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Yellow Communications
Citrix contact

Logo Citrix

info@citrix.nl
  www.citrix.nl
Citrix sociaal

Citrix tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage