www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Daimler AG kiest Citrix ShareFile voor internationale samenwerking

Citrix ShareFile helpt internationale auto en vrachtwagen fabrikant om documentstromen flexibel en veilig te managen voor teams over de hele wereld

AMSTERDAM, 22 februari 2017 – Ondernemingen staan voor de uitdaging hun IT-systemen flexibeler in te richten en klaar te maken voor de veranderende digitale economie. Het wordt steeds belangrijker documenten en data op een veilige en flexibele manier te kunnen delen met teams die over de hele wereld verspreid zijn. Daimler AG, een van de grootste autoproducenten ter wereld, zocht voor haar 280.000 werknemers naar een betere, flexibele en veilige oplossing om wereldwijd grote bestanden te kunnen uitwisselen. Citrix ShareFile voldeed aan alle vereisten.

ShareFile is een oplossing die de onderneming in staat stelt alle 280.000 werknemers overal ter wereld te bereiken, terwijl toch de mogelijkheid blijft bestaan om lokaal extra controles op veiligheid en compliance uit te voeren. Door gebruik te maken van ShareFile is het bedrijf in staat de ondersteuning voor oudere systemen terug te dringen, de risico’s van dataverlies te verlagen door bestandsdeling via e-mail, en een zelfbedieningsomgeving in te richten waarmee werknemers, maar ook leveranciers van buiten de onderneming, op een veilige manier wereldwijd samen aan bestanden kunnen werken.

Citrix ShareFile is een toonaangevende oplossing voor bestandsdeling en synchronisatie die tegemoetkomt aan de wensen van de hedendaagse mobiele onderneming, zonder in te leveren op beveiliging. Het integreert met alle grote DLP-systemen en beveiligt data onderweg met Information Rights Management (IRM). ShareFile biedt gebruikers in grote ondernemingen datadiensten op alle zakelijke en persoonlijke mobiele apparaten, flexibel aangeboden vanuit de cloud of op locatie, onder volledige controle van IT.

Relevante Links
ShareFile productpagina

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) wil een wereld mogelijk maken waarin mensen, organisaties en ‘dingen’ veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. De technologie van Citrix maakt de apps en data van deze wereld veilig en gemakkelijk toegankelijk, zodat mensen in staat zijn altijd en overal te werken. Citrix heeft een compleet en geïntegreerd aanbod van oplossingen voor Workspace-as-a-Service, application delivery, virtualisatie, mobility, network delivery en filesharing, waarmee IT-afdelingen ervoor zorgen dat kritische systemen veilig toegankelijk zijn voor de gebruikers, in de cloud of lokaal, op elk device of platform. Citrix boekte in 2016 een jaaromzet van 3,42 miljard dollar. Citrix-oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties en door meer dan 100 miljoen gebruikers wereldwijd. Meer informatie vindt u op www.citrix.nl of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

For Citrix Investors
This release contains forward-looking statements which are made pursuant to the safe harbor provisions of Section 27A of the Securities Act of 1933 and of Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. The forward-looking statements in this release do not constitute guarantees of future performance. Those statements involve a number of factors that could cause actual results to differ materially, including risks associated with the impact of the global economy and uncertainty in the IT spending environment, revenue growth and recognition of revenue, products and services, their development and distribution, product demand and pipeline, economic and competitive factors, the Company's key strategic relationships, acquisition and related integration risks as well as other risks detailed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission. Citrix assumes no obligation to update any forward-looking information contained in this press release or with respect to the announcements described herein. The development, release and timing of any features or functionality described for our products remains at our sole discretion and is subject to change without notice or consultation. The information provided is for informational purposes only and is not a commitment, promise or legal obligation to deliver any material, code or functionality and should not be relied upon in making purchasing decisions or incorporated into any contract.

© 2017 Citrix Systems, Inc. All rights reserved. Citrix and ShareFile and are trademarks of Citrix Systems, Inc. and/or one or more of its subsidiaries, and may be registered in the U.S. Patent and Trademark Office and in other countries. All other trademarks and registered trademarks are property of their respective owners.

Citrix Persdesk
Karin van Geelen
Citrix@yellow-communications.com
www.citrix.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Citrix
13 nov 2019 Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

5 nov 2019 Slecht functionerende IT kost 5 uur per week en veel frustratie

11 sep 2019 Citrix biedt uitgebreide SD-WAN netwerkbeveiliging Palo Alto Networks
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Logo Yellow Communications

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl