www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sitecore benoemt de Most Valuable Professionals van 2017

Utrecht, 20 februari 2017 Sitecore®, marktleider op het gebied van experience management software, maakt de Most Valuable Professionals (MVP's) voor 2017 bekend. Voor het elfde jaar op rij erkent het Sitecore MVP-programma professionals die een belangrijke bijdrage leverden aan de ontwikkeling van Sitecore-oplossingen en het platform bij klanten en partners bekendmaakten.

De Sitecore MVP Awards zijn de jaarlijkse erkenning en waardering van professionals die hun kennis en expertise delen via hun actieve deelname aan online en offline communities van Sitecore. Dit jaar benoemt het bedrijf de volgende types MVP's:
  • Technoloog: professionals die actief zijn in online en offline communities en hier hun kennis delen met andere Sitecore-partners en -klanten.
  • Digitaal strateeg: experts met diepgaande marketingervaring op basis van data én ervaring met de implementatie van het Sitecore® Experience Platform™ om betere bedrijfsresultaten te behalen.
  • Commerce: experts en enthousiaste personen die Sitecore® Commerce gebruiken voor e-commerce-oplossingen en die actief deelnemen aan online en offline communities en events.
  • Cloud (nieuw dit jaar): experts op het vlak van cloudoplossingen, en die het Sitecore-platform in de cloud inzetten en actief deelnemen aan online en offline communities en events.
Kandidaten voor MVP worden beoordeeld door een panel van Sitecore-medewerkers, van ontwikkelaars tot leden van het executive team. Ze worden geselecteerd op basis van hun beheersing van het Sitecore-platform en hun vermogen om kennis uit te wisselen met Sitecore-partners, -klanten en -prospects. MVP's worden voor één jaar benoemd, waarbij de benoeming telkens een jaar verlengd kan worden. Ze ontvangen de volgende exclusieve voordelen:
  • bepaalde privileges, onder meer vroegtijdige toegang tot releases en rechtstreeks contact met het productteam en de senior executives;
  • persoonlijke Sitecore-licentie die gebruikt kan worden voor R&D en vroegtijdige releases;
  • uitnodigingen om te spreken of aanwezig te zijn bij Sitecore events, zoals het jaarlijks Sitecore Symposium en de regionale MVP-meetings;
  • een exclusieve uitnodiging voor de jaarlijkse MVP Summit, waar ze op bestuurlijk niveau inzicht krijgen in de product- en bedrijfsstrategie, netwerken en groepsactiviteiten;
  • toegang tot een privé MVP-forum op de online Sitecore Community https://community.sitecore.net/;
  • brede erkenning binnen de bedrijfstak als bewezen Sitecore-expert en -community leader, waaronder vermelding op de speciale MVP-website van Sitecore: http://www.sitecore.net/mvp2017.
Dit jaar heeft Sitecore 215 MVP's benoemd als Technoloog, 39 als Digitaal strateeg, 18 in de rubriek Commerce en 10 in de rubriek Cloud, in het totaal 29 nationaliteiten van meer dan 140 bedrijven.

Eén van de belangrijkste punten van de continue groei van het bedrijf – het partnerschap met Microsoft op Azure – was een uitbreiding van Sitecore's activiteiten in de cloud, waarbij technische en niet-technische nominaties met ervaring in cloud-oplossingen welkom zijn. Hoewel de versie van Sitecore die compatibel is met Azure Web Apps pas in november 2016 gelanceerd is, heeft de community het al enthousiast ontvangen. Het leidde tot een groot aantal blogposts, video's en veel discussies in gebruikersgroepen.

"De Sitecore MVP Awards zijn een erkenning en een waardering voor professionals die een wezenlijke bijdrage leveren aan onze trouwe community van partners en klanten", zegt Pieter Brinkman, Director of Developer & Platform Evangelism bij Sitecore. "MVP's definiëren continu een standaard van uitmuntendheid door technisch inzicht beschikbaar te maken, het platform te promoten en veel terug te geven aan de Sitecore community. Zij begrijpen hoe het Sitecore Experience Platform echt voor hun klanten gebruikt kan worden om merkervaringen binnen context te creëren, hun omzet te verhogen en trouwe klanten voor het leven te winnen."

Hier vindt u het complete overzicht van de Sitecore Most Valuable Professionals 2017: www.sitecore.net/mvp2017.

Hier vindt u het overzicht van de Sitecore Most Valuable Professionals 2017 voor Nederland en België:

Cloud
  • Koen Heye
  • Kris Verheire
Over Sitecore
Sitecore is de marktleider op het punt van customer experience management software. Het Sitecore® Experience Platform™ beheert content, levert contextuele informatie, automatiseert communicatie en maakt gepersonaliseerde commerce mogelijk, op schaal. Het stelt marketeers in staat om onmiddellijk met content binnen context te reageren op hoe klanten communiceren met het betreffende merk, via elk denkbaar kanaal – vóór, tijdens en na de transactie. Meer dan 4.900 merken – waaronder American Express, Carnival Cruise Lines, easyJet en L'Oréal – vertrouwen op Sitecore voor context marketing om te helpen bij gepersonaliseerde interacties die doelgroepen overtuigen, trouwe klanten opleveren en de omzet verhogen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Media:
Sitecore
Ilse Lauwens
pr@sitecore.net

LVTPR
Marcel Klein / Edmee Verbeek
marcel@lvtpr.nl

Sitecore en Own the Experience zijn geregistreerde handelsmerken van Sitecore Corporation A/S in de VS en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden. Sitecore behoudt zicht het recht voor om aangeboden producten en diensten, evenals specificaties en prijzen, op elk gewenst moment en zonder kennisgeving te wijzigen.

© 2017 Sitecore Corporation A/S. Alle rechten voorbehouden.