www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!

Sonneburgh beschikt over een nieuw stabiel en veilig Ruckus Wi-Fi netwerk ter ondersteuning van alle zorgapplicaties

De Hervormde Stichting Sonneburgh is in augustus 2016 gestart met de implementatie van het nieuwe Ruckus Smart Wi-Fi netwerk. Doordat er binnen de zorg steeds meer wordt gewerkt met mobiele apparaten en zorgapplicaties, is een betrouwbaar, stabiel maar vooral veilig netwerk van essentieel belang. Commit-IT heeft dankzij de producten van Ruckus Wireless één centrale oplossing hiervoor weten te bieden.

Het is niet meer van deze tijd om geen Wi-Fi te bieden, zo ook binnen de zorg. Wi-Fi stelt bewoners en zorgverleners in staat om mobiel te werken. Binnen Sonneburgh is er een pilot gestart waarbij alle bewoners hun maaltijden via een applicatie zelf kunnen samenstellen. Daarnaast is het voor de bewoners fijn als zij contact kunnen houden met hun familie. Even snel een berichtje sturen of kunnen Skypen vraagt om een betrouwbare en stabiele verbinding. Naast het mobiel gebruik van de bewoners is het voor de zorgverleners noodzakelijk dat zij te allen tijde beschikken over de elektronische patiëntgegevens.

Eisen binnen de zorg
De inrichting van een Wi-Fi netwerk binnen de zorg kent vele uitdagingen. Zo moet het netwerk de beste beveiliging bieden en betrouwbaar zijn. Doordat er gewerkt wordt met vertrouwelijke patiëntgegevens kan en mag er geen sprake zijn van inbreuk op het netwerk. De producten van Ruckus Wireless bieden hier uitstekende ondersteuning voor. Dankzij de BeamFlex technologie beschikken zowel de bewoners als het personeel over een uitstekende Wi-Fi verbinding op elke locatie van Sonneburgh.

Centrale oplossing
Alle locaties worden vanuit één centraal punt beheerd door middel van de Ruckus ZoneDirector. Het Ruckus Wireless netwerk is zeer eenvoudig uit te breiden met onder andere Ruckus ZoneFlex R500 Access Points waarbij er inmiddels al 130 stuks zijn  verdeeld over twee vestigingen. Dankzij de centrale oplossing is het eenvoudig, wanneer de derde locatie gerenoveerd is, het netwerk hier ook te implementeren. De access points hoeven slechts geïnstalleerd en geconfigureerd te worden op de ZoneDirector die zich op de hoofdlocatie bevindt.

Over Sonneburgh
De Hervormde Stichting Sonneburgh is een protestants-christelijke organisatie, die in 1948 is opgericht en een verpleeghuis, drie verzorgingshuizen en twee servicewoningcomplexen exploiteert. Binnen deze voorzieningen verblijven c.q. wonen 500 cliënten en werken ca. 400 personeelsleden. De Stichting is aangesloten bij de koepelorganisatie Actiz, ConForte, en werkt samen met de opleidingsinstituten zoals het Hoornbeek College, het Albeda College. www.sonneburgh.nl

Over Commit-IT
Commit-IT staat voor commitment. Commitment naar onze klanten, onze medewerkers, onze partners, onze kwaliteit en de afspraken die wij maken. Dit is waar wij voor staan, hoe wij ons dagelijks gedragen en waar u ons op kunt aanspreken.

Wij zorgen dat u zich klant voelt, dat we u ondersteunen zoals u gevraagd heeft en minder zorgen heeft. Wij horen en merken dat bedrijven zich geen klant meer voelen bij de bedrijven die hun bedienen. Wij zorgen dat onze medewerkers zich betrokken voelen.
www.commit-it.nl
Eerder van Alcadis
7 mei 2018 Location Based Service Linkyfi Location Engine toegevoegd aan het portfolio van Alcadis

3 apr 2018 Alcadis breidt portfolio verder uit met de MetroLinq 60 GHz millimeter Wave producten van IgniteNet

21 feb 2018 Ruckus netwerk biedt welzijnsorganisatie Xtra een stabiele Wi-Fi omgeving
Alcadis contact

Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl