www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!

Fleet Complete betreedt Oostenrijkse markt via T-Mobile Oostenrijk

(1 februari 2017 - Toronto, Canada) - Fleet Complete(r), leider in telematica voor wagenparken en mobile workforce-technologie, maakt bekend dat het een samenwerking is aangegaan met T-Mobile Oostenrijk, een van de meest prominente mobiele providers van Europa. De twee koplopers in IoT-producten en -diensten gaan gezamenlijk een nieuwe reeks van beheeroplossingen aanbieden die bedrijven verbinden met alle voertuigen van hun wagenpark, mobiele apparaten en medewerkers in het veld.

De T-Mobile Fleet Complete-oplossing stelt ondernemers en wagenparkbeheerders in staat om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, efficiëntere beslissingen te nemen ten aanzien van de planning en daarnaast het transport- en het bedrijfsresultaat te verbeteren. "De oplossing zet de gecombineerde kracht van twee IoT-dienstenplatforms van wereldformaat in om een uitmuntende klantenervaring te bieden", aldus Sjors de Kruijf, VP Sales & Marketing bij Fleet Complete Europe. "We begrijpen de specifieke behoeften en problemen van onze klanten in Nederland, België en Oostenrijk. Dat is de reden waarom we ervoor hebben gekozen om in zee te gaan met de beste mobiele carrier in de regio."

"Ons doel is om onze klanten te helpen om nog succesvoller zaken te doen", zegt Maria Zesch, de CCO van T-Mobile Austria. "Met T-Mobile Fleet Complete bieden we een geïntegreerd en allesomvattend platform aan dat net zo flexibel is als de behoeften van onze klanten. Deze oplossing wordt ondersteund door het netwerk en de infrastructuur van T-Mobile Oostenrijk. Dit biedt onze klanten forse meerwaarde en stelt hen in staat om de dienstverlening aan hun eigen klantenbestand te verbeteren."

Fleet Complete behoort tot de marktleiders in Noord-Amerika. Het bedient wereldwijd meer dan 8.000 bedrijven. Het bedrijf neemt een prominente rol binnen de branche in dankzij exclusieve samenwerking met telecomgiganten zoals Telux in Canada, AT&T in de Verenigde Staten en Telstra in Australië. De samenwerking met T-Mobile Oostenrijk biedt klanten van Fleet Complete toegang tot een veilig en stabiel netwerk van een grote mobiele operator met meerdere distributiepunten. Dit wordt naadloos aangevuld met de toonaangevende oplossingen en gepersonaliseerde klantenondersteuning van Fleet Complete.

"We zijn verheugd om T-Mobile als nieuwe business partner in Europa te verwelkomen", aldus Tony Lourakis, de CEO van Fleet Complete. "Onze bedrijfsculturen lijken sterk op elkaar. We streven ernaar om de best mogelijke gebruikservaring te bieden en onze klanten te helpen om succes te boeken. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking Oostenrijkse bedrijven in staat stelt om optimaal van deze voordelen te profiteren."

Over T-Mobile Oostenrijk
T-Mobile Oostenrijk is de op een na grootste aanbieder van mobiele telecommunicatiediensten van Oostenrijk. Het heeft 4,3 miljoen klanten en circa 1.300 werknemers. De merken T-Mobile en tele.ring richten zich op uiteenlopende doelgroepen, van consumenten met smartphones tot eenmansbedrijven en grote ondernemingen.

Als onderdeel van de Deutsche Telekom Group profiteert T-Mobile van het innovatievermogen en de financiële stabiliteit van een van 's werelds grootste telecomspelers. In boekjaar 2015 rapporteerde dit concern een omzet van 69,2 miljard euro. T-Mobile Oostenrijk fungeert binnen de Deutsche Telekom Group onder meer als expert in machine-to-machine (M2M)-communicatie en biedt daarnaast een breed scala aan zakelijke cloud-diensten aan.
Laatste van Fleet Complete
Fleet Complete betreedt Oostenrijkse markt via T-Mobile Oostenrijk

ITmobile gaat verder onder de naam Fleet Complete
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Fleet Complete contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl