Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 11 dagen geleden)

Fleet Complete betreedt Oostenrijkse markt via T-Mobile Oostenrijk

(1 februari 2017 - Toronto, Canada) - Fleet Complete(r), leider in telematica voor wagenparken en mobile workforce-technologie, maakt bekend dat het een samenwerking is aangegaan met T-Mobile Oostenrijk, een van de meest prominente mobiele providers van Europa. De twee koplopers in IoT-producten en -diensten gaan gezamenlijk een nieuwe reeks van beheeroplossingen aanbieden die bedrijven verbinden met alle voertuigen van hun wagenpark, mobiele apparaten en medewerkers in het veld.

De T-Mobile Fleet Complete-oplossing stelt ondernemers en wagenparkbeheerders in staat om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, efficiëntere beslissingen te nemen ten aanzien van de planning en daarnaast het transport- en het bedrijfsresultaat te verbeteren. "De oplossing zet de gecombineerde kracht van twee IoT-dienstenplatforms van wereldformaat in om een uitmuntende klantenervaring te bieden", aldus Sjors de Kruijf, VP Sales & Marketing bij Fleet Complete Europe. "We begrijpen de specifieke behoeften en problemen van onze klanten in Nederland, België en Oostenrijk. Dat is de reden waarom we ervoor hebben gekozen om in zee te gaan met de beste mobiele carrier in de regio."

"Ons doel is om onze klanten te helpen om nog succesvoller zaken te doen", zegt Maria Zesch, de CCO van T-Mobile Austria. "Met T-Mobile Fleet Complete bieden we een geïntegreerd en allesomvattend platform aan dat net zo flexibel is als de behoeften van onze klanten. Deze oplossing wordt ondersteund door het netwerk en de infrastructuur van T-Mobile Oostenrijk. Dit biedt onze klanten forse meerwaarde en stelt hen in staat om de dienstverlening aan hun eigen klantenbestand te verbeteren."

Fleet Complete behoort tot de marktleiders in Noord-Amerika. Het bedient wereldwijd meer dan 8.000 bedrijven. Het bedrijf neemt een prominente rol binnen de branche in dankzij exclusieve samenwerking met telecomgiganten zoals Telux in Canada, AT&T in de Verenigde Staten en Telstra in Australië. De samenwerking met T-Mobile Oostenrijk biedt klanten van Fleet Complete toegang tot een veilig en stabiel netwerk van een grote mobiele operator met meerdere distributiepunten. Dit wordt naadloos aangevuld met de toonaangevende oplossingen en gepersonaliseerde klantenondersteuning van Fleet Complete.

"We zijn verheugd om T-Mobile als nieuwe business partner in Europa te verwelkomen", aldus Tony Lourakis, de CEO van Fleet Complete. "Onze bedrijfsculturen lijken sterk op elkaar. We streven ernaar om de best mogelijke gebruikservaring te bieden en onze klanten te helpen om succes te boeken. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking Oostenrijkse bedrijven in staat stelt om optimaal van deze voordelen te profiteren."

Over T-Mobile Oostenrijk
T-Mobile Oostenrijk is de op een na grootste aanbieder van mobiele telecommunicatiediensten van Oostenrijk. Het heeft 4,3 miljoen klanten en circa 1.300 werknemers. De merken T-Mobile en tele.ring richten zich op uiteenlopende doelgroepen, van consumenten met smartphones tot eenmansbedrijven en grote ondernemingen.

Als onderdeel van de Deutsche Telekom Group profiteert T-Mobile van het innovatievermogen en de financiële stabiliteit van een van 's werelds grootste telecomspelers. In boekjaar 2015 rapporteerde dit concern een omzet van 69,2 miljard euro. T-Mobile Oostenrijk fungeert binnen de Deutsche Telekom Group onder meer als expert in machine-to-machine (M2M)-communicatie en biedt daarnaast een breed scala aan zakelijke cloud-diensten aan.
Laatste van Fleet Complete
Fleet Complete betreedt Oostenrijkse markt via T-Mobile Oostenrijk

ITmobile gaat verder onder de naam Fleet Complete
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Techone breidt verder uit met overname IT-bedrijf Lancom

Duurzaamheid moet dringende prioriteit worden voor telecombedrijven

Met het online programma ‘HR de Baas’ krijgt elk mkb-bedrijf zijn HR-administratie op orde

Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland

Avit Group ondersteunt Houthoff in professionaliseringsslag van telefonie- en videoconference-omgeving

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

NL Leert Door stelt 4 miljoen euro subsidie beschikbaar voor technische opleiders

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

Industriesector is meer bij de tijd op het gebied van ICT dan andere sectoren

Barracuda Email Threat Scanner detecteert miljoenen aanvallen die worden gemist door de bestaande beveiligingsoplossingen

Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

Razer Kiyo Pro brengt professionele beeldkwaliteit naar videomeetings en streaming

SentinelOne officiële cyberbeveiligingspartner van Aston Martin Cognizant Formula One-team

Gedetecteerde cyberdreigingen stijgen met 20% tot meer dan 62,6 miljard in 2020

Online Payment Platform voegt Mike Palm en Victor Menger toe aan management team

EDB sluit succesvol jaar van hypergroei af

Ruim 4 op de tien vindt het tijd om thuiswerkplek cyberveilig in te richten; ook rol voor werkgever weggelegd
Verstreken tijd: 4 jaar en 11 dagen
Fleet Complete contact

Logo Fleet Complete

fleetcomplete.com/nl
Fleet Complete sociaal

Fleet Complete tweets

Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems