www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Amsterdam, 15 februari 2017 — Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) gaat samenwerken met Frontline Services B.V., een Nederlandse expert in oplossingen voor klantencontactcentra, om Verint-oplossingen en -diensten op de Nederlandse markt aan te bieden. Daarnaast spant Frontline zich in om al in het eerste jaar van het partnerschap een strategisch partner te worden.

Frontline richt zich op het aanbieden van het Workforce Optimisation-portfolio (WFO) van Verint in Nederland. Hierdoor zijn de oplossingen die organisaties het benodigde inzicht bieden om klantenserviceprocessen en workforceperformance te verbeteren, op grotere schaal verkrijgbaar. Dankzij WFO kunnen bedrijven daarnaast profiteren van omnichannel intelligence dat onder meer klantgedrag in kaart brengt aan de hand van geavanceerde analytics-technologieën. Dit kan vervolgens zorgen voor hogere omzetten, concurrentievoordeel en betere compliance en security.

Frontline focust zich op het realiseren van klantenservice aan consumenten van hoge kwaliteit. Volgens het bedrijf is de klantcontactafdeling het hart van de organisatie en zorgt die afdeling ervoor dat alles zo efficiënt mogelijk verloopt. Frontline heeft uitgebreide ervaring met oplossingen voor contactcentra en is in staat klanten te helpen en de ROI van de Workforce Optimisation-oplossingen van Verint te demonstreren.

“Dankzij het bewezen trackrecord van Frontline in de servicesector en hun ervaren werknemers beschikt het bedrijf over uitstekende kennis van verkoop en klantenservice, met een duidelijke focus op de klant”, zegt Mike Pryke-Smith, vicepresident Strategic Partnerships EMEA van Verint.

Marcel Reuvers, CEO van Frontline: “Verint-oplossingen richten zich op customer engagement en dat past precies in ons straatje. Samen helpen we organisaties om perfecte klantervaringen te creëren, die essentieel zijn voor het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met de klant.”

Over Frontline
Frontline is expert op het gebied van klantcontactcenteroplossingen. Deze oplossingen bevatten daarnaast geavanceerde mogelijkheden voor bijvoorbeeld gespreksopname, WFM en de integratie van CRM/ERP-pakketten. De klanten van Frontline werken, net als Frontline zelf, klantgericht. De klantcontactafdeling is het kloppend hart van hun organisatie. Centraal staat een goede bereikbaarheid en een adequate afhandeling van elk klantcontact. Dat is waar het om draait, daar wordt u door uw klanten op beoordeeld en daar kan Frontline u bij helpen. Wij creëren klantbeleving! www.frontline.nl

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence® op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel / Allard Rustenhoven
E. Verint@progresscommunications.nl
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Verint

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener

Logo Progress Communications

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl