www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Progress Communications

CAM IT Solutions nieuwe Innovation Partner van Outsourcing Hub

Nieuwegein, 10 februari 2017 – CAM IT Solutions is in 2017 Innovation Partner van Outsourcing Hub. Dat hebben de bedrijven bekendgemaakt. CAM gaat het selectie- en matchingplatform voor ICT-outsourcing ondersteunen op het gebied van Platform-as-a-Service (PaaS).

Met behulp van zelfontwikkelde algoritmes brengt de Amsterdamse Tech Start-Up Outsourcing Hub sinds 2015 vraag en aanbod in de ICT-sector op slimme wijze bij elkaar. Het doel is betere outsourcing voor alle betrokken partijen. Door gebruik te maken van Outsourcing Hub, kan worden voorkomen dat partijen die geen match zijn, aan elkaar worden gekoppeld. Daarnaast kan het platform ook helpen bij het minimaliseren van de kans dat goed op elkaar aansluitende  bedrijven elkaar mislopen. De Innovation Partners spelen een belangrijke rol in het verbeteren van het platform en rouleren op jaarlijkse basis.

CAM zal Outsourcing Hub in 2017 gaan ondersteunen op het gebied van PaaS. Zo zal het informatiemodel van Outsourcing Hub op dit gebied onder de loep genomen en gekeken worden waar het verder te finetunen is, waar er aanvullingen nodig zijn en waar er eventueel verbeteringen kunnen worden aangebracht.

Henk Pater, CEO van Outsourcing Hub: “We zijn erg blij dat CAM dit jaar Innovation Partner is geworden. Met de kennis van CAM op het gebied van PaaS kunnen we het platform opnieuw naar een hoger plan trekken.”

Tom Storm, Go-To-Market Manager bij CAM IT Solutions: “CAM gelooft sinds het allereerste gesprek met Henk in het concept van Outsourcing Hub. Een strategische samenwerking met Outsourcing Hub voor 2017 zien wij beide als een kans om te innoveren. Wij zullen als Innovation Partner onze kennis zo goed mogelijk inzetten om het platform van Outsourcing Hub op het gebied van PaaS nog verder te ontwikkelen.“

Over CAM IT Solutions
CAM IT Solutions B.V. is Managed Platform Provider voor de Healthcare in Nederland, actief sinds 1986 en al meer dan dertig jaar een vertrouwde partner voor Ziekenhuizen en Zorginstellingen. Complexe technische ICT-infrastructuur is geen kernactiviteit van uw organisatie, maar is wel een cruciale randvoorwaarde voor Gebruikers Tevredenheid en Digitale Innovatie. De CAMCUBE is een bewezen Private Cloud Infrastructuur met een 100%-garantie op Integratie van al uw medische en bedrijfsmatige applicaties en is beschikbaar in een Koop- en een Huur-variant. Uw applicaties en data blijven 100% privaatbezit en zijn compleet veilig conform de NEN/ISO-normen, binnen uw eigen datacenters of die van CAM IT. Gebruikers hebben altijd en overal veilig toegang tot de Applicaties in het Platform vanuit de bij hun Persona passende flexibele mix van Desktop, Web en Mobiele devices. Wij zorgen doorlopend voor zowel Instandhouding als Ontwikkeling voor het Platform, zodat u kunt focussen op Gebruikers Tevredenheid en Applicatie Innovatie. Website: www.cam.nl.

Over Outsourcing Hub
Outsourcing Hub is een onafhankelijk onlineplatform voor ICT Service Providers, uitbesteders en hun adviseurs. Met behulp van zelfontwikkelde algoritmes brengt Outsourcing Hub vraag en aanbod in de ICT-sector op slimme wijze bij elkaar. Door deze unieke benadering wordt zowel het risico op mismatches tussen vraag en aanbod, als het missen van goede matches geminimaliseerd. Het platform is in 2015 opgericht en er zijn inmiddels ruim negentig ICT Service Providers en meer dan honderd Sourcing Adviseurs op aangesloten, waarmee het de grootste, meest actuele database met providerdata van Nederland is. Website: www.outsourcinghub.nl.
Laatste van Cam IT Solutions
CAM IT Solutions stelt nieuwe Manager Sales aan

CAM IT Solutions nieuwe Innovation Partner van Outsourcing Hub

Cam IT Solutions officieel gecertificeerd als Cisco Managed Service Provider
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Progress Communications
Cam IT Solutio.. contact

Logo Cam IT Solutions

sales@cam.nl
  www.cam.nl
Cam IT Solutio.. sociaal

Cam IT Solutio.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage