www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 136 dagen geleden)
PR: Marcommit

Uitreiking Visma Partner Awards: cloud volledig omarmd

Account Software Groep, eServiceware, About Software, Arch-IT en Databas beloond voor prestaties

Amsterdam, 8 februari 2017 – Op dinsdag 7 februari was het weer tijd voor de jaarlijkse uitreiking van de Partner Awards door Visma Software. Dit gebeurde in De Kruidfabriek by Lute in Amstelveen. Partner van het Jaar werd Account Software Groep, die deze titel al jaren achtereen weet te veroveren. Dit jaar ontving de veelbekroonde partner ook de Accountancy Award. De Groothandel Award was voor eServiceware, terwijl de Projecten en Uren Award naar About Software ging. Innovatie Partner van het Jaar werd Arch-IT en de Klanttevredenheid Award was voor Databas. De cloud speelde in het afgelopen jaar een belangrijke rol in de activiteiten van de Visma-partners. De verschuiving van de focus van de partners naar online oplossingen, die vorig jaar al werd ingezet, gaat verder.

Helemaal mee met de cloud
Richard Scheper, Commercieel Directeur smb van Visma Software: “Het is mooi om te zien dat in een paar jaar tijd cloud volledig omarmd is door onze partners. Zij gaan helemaal mee in deze ontwikkeling en hebben de expertise en de middelen om onze klanten hierin te faciliteren. Ook ligt de focus op het koppelen van systemen, zodat ze voor elke branche in specifieke oplossingen kunnen voorzien. Dat onze partners uitgebreide kennis hebben van diverse branches, waaronder heel specifieke niches, is daarbij een groot voordeel. Zij weten echt wat er speelt en denken mee over de beste manier van procesautomatisering”, aldus Scheper.

Accountants werken meer online
Partner van het Jaar Account Software Groep heeft het winnen van de Accountancy Award onder meer te danken aan zijn succes met Visma Advisor. Deze online tool, die accountancykantoren ondersteunt bij het management van de interne processen, is vanaf de introductie stevig door Account Software Groep in de markt gezet. Met de sterke focus op deze online propositie van Visma Software werd het fundament gelegd voor verdere uitbreiding van het aantal gebruikers in 2017: een aanzienlijke groei ligt in de lijn der verwachting.

Handel in de cloud
Ook eServiceware, winnaar van de Groothandel Award, richtte zich in 2016 op de cloud. Via workshops speciaal voor de groothandel bracht eServiceware de online handelsoplossing Visma.net Logistics onder de aandacht van zijn klanten. De activiteiten rond Visma.net leidden tot een uitstekend verkoopresultaat. Ook het nieuwe Visma.net Advanced Logistics werd met succes door eServiceware ingezet. De Visma-partner combineert zijn focus op de cloud met een zeer grote kennis van het handelssegment.

Hoog prestatieniveau
About Software zag zijn constante prestaties en hoge klanttevredenheid beloond met de Projecten & Uren Award. De afgelopen twee jaar greep About Software net naast deze prijs, maar dit keer zag het bedrijf zijn inspanningen beloond. Debet daaraan zijn de ondersteuning die About Software zijn klanten biedt bij het vinden van de best passende oplossing, zijn implementatie-aanpak en zijn goede support.

Innoveren met onlineoplossingen
Arch-IT werd beloond met de Innovatie Award. Het bedrijf bewijst zich al een aantal jaren als belangrijke ontwikkelpartner voor de Visma-cloudoplossingen. Zo heeft Arch-IT het afgelopen jaar verschillende projecten gerealiseerd in combinatie met de Visma.net-API. Hierdoor maakten verschillende bedrijven de stap naar de cloud met Visma Software. Daarnaast ontwikkelde Arch-IT ook een eigen cloudoplossing: FuneralView, een complete onlineoplossing voor uitvaartbedrijven, die uiteraard uitstekend samenwerkt met de Visma-oplossingen.

Klanten in de wolken
Databas was de trotse winnaar van de Klanttevredenheid Award. Met zijn business consultants wist Databas klanten uitstekend te helpen, onder meer met de inzet van nieuwe cloudoplossingen van Visma en het actief koppelen van cloudoplossingen aan AccountView. Het leverde Databas de hoogste Net Promotor Score (NPS) op.

Neem voor meer informatie contact op met:

Visma Software
Anita Loman
Tel: +31 (0)20 - 355 29 99
anita.loman@visma.com

The Communication Force

Daniëlle de Nijs - Brakenhoff
Tel: +31 (0)23 - 56 56 850
danielle@communicationforce.com
Laatste van Visma
Mkb verspilt tijd en geld met omslachtige facturatie

Visma start #bettertogether voor bewustwording rondom e-facturatie