www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Damovo stimuleert groei met nieuwe Avaya Diamond-certificering

Nieuwe Avaya Diamond Partner-status versterkt Damovo’s positie in de Unified Communications & Collaboration-markt (UCC) en legt de basis voor toekomstige groei

Brussel, 8 februari 2017 – Damovo, toonaangevend leverancier van zakelijke communicatieoplossingen en -diensten, heeft de Avaya Diamond Partner status behaald. De erkenning sluit aan op drie eerdere hoge certificeringen: Cisco Gold Certified Partner, Microsoft Gold Communications Partner en Mitel Platinum Integrator Partner. Damovo is het enige bedrijf in Europa dat beschikt over de hoogste certificeringsniveaus van de vier leidende bedrijven uit het UC Magic Quadrant van Gartner.

Damovo heeft flink geïnvesteerd om de Avaya Diamond Partner status te behalen. Die investering bestond onder meer uit uitgebreide sales-, presales-, en technische trainingen over het Avaya-technologieportfolio. Avaya beloonde deze toewijding tijdens hun recente ENGAGE-evenement in Dubai, waar ze Damovo tot ‘Partner van het Jaar– Noord-Europa’ uitriep.

Ronald Hoeijenbos, Channel Director Noord Europa: “De Avaya Partner Award beloont en erkent de rol van Damovo bij het stimuleren van Avaya’s groei en klantgerichte strategie. De behoeften en uitdagingen van klanten ontwikkelen zich verder en verder. Daarom zijn partners zoals Damovo cruciaal voor Avaya’s strategie om service- en resultaatgerichte engagement te leveren. Het toekennen van de Diamond-partnerstatus aan het bedrijf toont dat het in staat is te helpen de digitale transformatie van onze zakelijke klanten te stimuleren.”

Deze prestatie is een belangrijke mijlpaal voor Damovo, dat als doel heeft een van de grootste leveranciers van communicatieoplossingen in Europa te worden. Het bedrijf kan namelijk zijn marktaandeel vergroten op basis van het aanbod van een brede selectie innovatieve oplossingen die zijn gebaseerd op technologie van de best-of-breed UC-technologiepartners.

Nieuwe centres of excellence die specifiek gericht zijn op Avaya-, Cisco-, Microsoft- en Mitel-technologieën – en verspreid zijn over heel Europa – garanderen dat klanten altijd toegang hebben tot de best mogelijke oplossing, implementatie en technische ondersteuning.

Glen Williams, CEO van Damovo: “Het behalen van deze nieuwe certificering is een belangrijke strategische stap voor Damovo. We beschikken nu over de hoogste certificeringsniveaus van de vier leidende, internationale vendors op het gebied van UC-technologie. Als enige in Europa. We zijn trots dat we onze klanten van de hoogste kwaliteit innovatieve oplossingen, implementatiediensten en service-ondersteuning mogen voorzien. Daarnaast maken we gebruik van onze goede partnerrelaties om onze klanten te laten profiteren van de nieuwste zakelijke-communicatietechnologieën, zodat ze de concurrentie voorblijven in het huidige digitale tijdperk.”

Over Damovo
Damovo levert efficiënte zakelijke technologieoplossingen aan bedrijven wereldwijd. Onze klanten profiteren van veertig jaar ervaring en expertise, en van de zakelijke ecosystemen van branchepartners. Dankzij de adviserende benadering (‘begrijpen, leveren en verbeteren’) werkt het bedrijf samen met klanten om te ontdekken hoe technologie hun zakelijke doelstellingen kan ondersteunen, nu en in de toekomst. Het Damovo-portfolio bestaat uit oplossingen rondom unified communications en collaborations, LAN-netwerken, contactcenters, clouddiensten en wereldwijde managed services. Damovo heeft regionale kantoren in heel Europa en bedient wereldwijd 120 landen. Het bedrijf biedt zijn tweeduizend klanten de tools die zij nodig hebben om voortdurend zakelijke verbetering te bereiken, in welke sector of welk land dan ook. In januari 2015 werd Damovo overgenomen door Oakly Capital, samen met huidige Executive Chairman Matthew Riley.

Lees meer op www.damovo.com.

Mediacontact:
LVTPR
Marcel Klein
Tel : +31 (0)30 65 65 070
damovo@lvtpr.com
Laatste van Damovo
CRN overhandigt Damovo Digital Transformation Award

ISG Vendor Benchmark: Damovo ‘Leader’ in Managed LAN Services-categorie

Damovo neemt Zwitserse Voice & Data Network AG over als uitbreiding Europese groeistrategie

Logo LVTPR
Damovo contact

Logo Damovo

:+31 88 150 60 70
  www.damovo.com
Damovo sociaal

Damovo tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl