Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Bynder sluit zich aan bij Salesforce Commerce Cloud

Bynder, marktleider in digital asset management (DAM) oplossingen, sluit zich aan bij het Salesforce partnerprogramma. De samenwerking zal zich richten op de Salesforce Commerce Cloud, die gebruikers helpt om zo snel mogelijk unified commerce te realiseren. Met de Bynder Salesforce Commerce Cloud cartridge worden gebruikers in staat gesteld om Bynder als enige bron te gebruiken voor alle digitale assets binnen de Salesforce Commerce Cloud-omgeving.

De Commerce Cloud stelt merken in staat om hun doelgroep een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Het aanbod van Commerce Cloud omvat web, mobiel, social en in-store gebruikers. Hiermee kan een volledige uniforme merkbeleving geboden worden aan gebruikers van Commerce Cloud, die naast commerciële handel ook marketing, klantenservice en meer omvat.

Bynder brengt nu een integratie met de Salesforce Commerce Cloud op de markt. Hiermee kunnen producten moeiteloos wereldwijd geschaald worden, zijn alle vormen van branding eenvoudig samenhangend te houden en wordt daarmee uiteindelijk klantbeleving verbeterd. Onder marketeers bestaat een dringende behoefte aan eenvoudige toegang tot alle branding assets die voor verschillende platformen in omloop zijn. Het Bynder-platform stelt marketeers nu in staat om zonder vertraging productafbeeldingen en de bijhorende informatie te gebruiken, voor de perfecte samenhang met het e-Commerce platform en een uniforme uitstraling.

“Dit nieuwe platform stelt marketeers per direct in staat om consistente branding door te voeren, waar ze maar willen”, stelt Chris Hall, CEO en oprichter van Bynder. “Branding teams boeken zo een enorme tijdswinst, omdat ze niet meer voortdurend alle digitale assets op de verschillende e-Commerce platformen up to date hoeven te houden. Het risico om de verkeerde, oude materialen te gebruiken neemt hiermee aanzienlijk af. Merkuitingen krijgen hierdoor dus een veel snellere time to market.”

Salesforce Commerce Cloud is het meest flexibele en schaalbare e-Commerce platform, dat verschillende strategische groeivoordelen met zich meebrengt. Belangrijkste voordelen van de samenwerking met Bynder:
  • Gestroomlijnde import van web-compatible afbeeldingen
  • De mogelijkheid om meerdere afbeeldingen vanuit Bynder naar de Salesforce Commerce Cloud te kopiëren
  • Een gebruiksvriendelijke image history log, inclusief alle recent gebruikte brand assets

Download het bijhorende rapport

Over Bynder
Bynder is een prijswinnend marketingsoftwarebedrijf dat merken helpt om eenvoudig content te maken, vinden en gebruiken. Meer dan 150.000 brand managers, marketeers en ontwerpers gebruiken Bynder’s brand portals om dagelijks wereldwijd samen te werken bij het maken en goedkeuren van marketingmateriaal. Branded content kan zo met één druk op de knop in de omloop worden gebracht. Klanten van Bynder hebben een kortere time to market en zijn over de gehele linie verzekerd van merkconsistentie, omdat samenwerking binnen de organisatie veel eenvoudiger wordt. Bynder rekent onder meer KLM Royal Dutch Airlines en innocent drinks tot zijn klantbestand en levert wereldwijd aan ruim 350 bedrijven de meest geavanceerde oplossing voor branding automation.

Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Bynder B.V.
Bynder lanceert Leadership Academy voor leidinggevenden bij Nederlandse scale-ups

Bynder versterkt leiderschapsteam met CFO en Global Marketing SVP

Bynder weigert personeel toegang tot kantoor

Logo Lubbers De Jong

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl