www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Nieuwe productreeks Aerohive Connect biedt bedrijven aanpasbare, schaalbare en betaalbare draadloze connectiviteit

Hoogwaardige WiFi-connectiviteit beschikbaar vanaf 229 dollar per access point

Amstelveen, 1 februari 2017 - Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), de snelst groeiende leverancier van oplossingen voor draadloze netwerken, introduceert Aerohive Connect™. Deze nieuwe netwerkoplosing biedt bedrijven toegang tot draadloze connectiviteit en centraal beheer vanaf 229 dollar per access point. Aerohive Connect maakt gebruik van de kracht van cloud-netwerken en de unieke draadloze architectuur Cooperative Control van Aerohive. Gebruikers profiteren daarnaast van de beste klantondersteuning binnen de branche. Aerohive Connect stelt bedrijven in staat om de capaciteit van hun draadloze netwerk naar wens uit te breiden, het netwerkbeheer te vereenvoudigen en moeiteloos te upgraden naar de volledige reeks Aerohive-oplossingen naarmate hun behoeften veranderen.

Aerohive introduceert daarnaast de AP122, een nieuwe zakelijke 801.11ac access point. Aerohive Connect en de AP122 zijn per direct verkrijgbaar. Aerohive zal deze nieuwe oplossingen op 28 februari 2017 demonstreren tijdens een speciaal industrie-webinar getiteld “5 Reasons You Have Been Overpaying for Your Wi-Fi”.

Nieuwsfeiten
  • Aerohive Connect biedt organisaties vanuit de cloud beheerde connectiviteit vanaf een ongekend lage prijs van 229 dollar voor de AP122, het nieuwe 802.11ac access point van Aerohive, en 299 dollar voor de AP130, een van de best verkopende access points van Aerohive. Dit laatste product werd eerder voor een prijs van 599 dollar aangeboden. Aerohive Connect werkt met dezelfde access point-technologie die wordt ingezet voor de grootste en meest veeleisende netwerkimplementaties van Aerohive. Gebruikers krijgen daarnaast toegang tot HiveManager® Connect. Dit is een vereenvoudigde versie van de cloud-gebaseerde oplossing voor netwerkbeheer van Aerohive, de beste klantondersteuning binnen de branche, en een eenvoudig upgradetraject naar het volledige aanbod van functies, implementatieopties en ondersteuningsmogelijkheden van Aerohive. Al deze functies en voordelen zijn verkrijgbaar vanaf een prijs per access point van respectievelijk 229 en 299 dollar.

• Aerohive Connect voorziet bedrijven van alle functionaliteiten die zij nodig hebben om één tot duizenden locaties te voorzien van robuuste en draadloze connectiviteit. Aerohive Connect is zeer geschikt voor connectiviteitsgerichte en prijsbewuste organisaties met weinig ICT-personeel, zoals horecabedrijven, drukbezochte locaties, kleine en middelgrote bedrijven en managed service providers die dergelijke organisaties ondersteunen. Organisaties die Aerohive Connect aanschaffen, profiteren onder meer van:

• Lagere kosten – Aanzienlijk lagere inkoopprijzen dan vergelijkbare oplossingen van Cisco en HP en een zelfoptimaliserende en zelfherstellende architectuur die de operationele kosten minimaliseert, zonder concessies te doen aan de kwaliteit.

• Een configuratie op basis van zes muisklikken – Dankzij een stapsgewijs configuratieproces en intuïtief beheer kunnen gebruikers met zes simpele muisklikken zorgen voor bedrijfsbrede connectiviteit.

• Vereenvoudigd beheer vanuit de cloud – Het toonaangevende cloud-netwerkplatform van Aerohive biedt de mogelijkheid om zelfs de grootste netwerken vanuit een centrale locatie te beheren. HiveManager Connect leent zich bij uitstek voor eenvoudige netwerken en connectiviteitsgerichte toepassingen.

• Moeiteloze schaalbaarheid – Gebruikers kunnen hun draadloze netwerkomgeving opschalen van één tot duizenden access points op basis van één en dezelfde architectuur. Aerohive is de enige leverancier die dezelfde architectuur gebruikt om organisaties van elke omvang te ondersteunen.

• Kwalitatief hoogwaardige ondersteuning – De oplossing wordt geleverd met HiveCare™ Connect Support. Dit biedt toegang tot de HiveCare Connect Community, een interactief ondersteuningsforum, online tools en e-mailondersteuning.

• Een soepel upgradeproject – Gebruikers kunnen upgraden naar het hoogste niveau van functionaliteit en ondersteuning. Hiervoor hoeven geen wijzigingen aangebracht te worden aan de reeds geïnstalleerde access points.

• Gebruikers van Aerohive Connect kunnen upgraden naar Aerohive Select, een in de praktijk bewezen oplossing van Aerohive die een bedrijfsbrede Connected Experience mogelijk maakt. Aerohive Select biedt geavanceerde beveiliging, tools voor probleemoplossing, ondersteuning voor BYOD-programma’s, verbeterd netwerkoverzicht, aanvullende zakelijke ondersteuningsopties en de mogelijkheid om HiveManager op locatie of in een private cloud in te zetten. Gebruikers van Aerohive Connect kunnen op elk gewenst moment, naarmate hun behoeften veranderen, een upgrade naar Aerohive Select aanschaffen en in een paar minuten tijd op de nieuwe oplossing overstappen.

• De nieuwe AP122 van Aerohive is een 2x2 MIMO, dual radio 802.11ac access point die is ontwikkeld voor IoT- en locatiediensten en omgevingen waarin draadloze dekking een eerste vereiste is. De AP122 biedt ondersteuning voor twee spatial streams en is voorzien van BLE (Bluetooth Low Energy) en USB-poorten om ruimte te bieden voor beacons en andere IoT-apparaten. De veelzijdige en betaalbare AP122 voorziet organisaties van essentiële draadloze connectiviteit en laat hen profiteren van een rijkdom aan aanvullende functies.

• De Aerohive AP130 is een 2x2 802.11ac access point met twee spatial streams die voor krachtige 802.11ac-prestaties zorgen. Geavanceerde softwarefunctionaliteiten en vereenvoudigd beheer resulteren in een kostenefficiënte oplossing waarmee elke omgeving kan worden voorzien van uiterst snelle en draadloze 802.11ac-connectiviteit. De AP130 combineert het krachtige HiveOS® van Aerohive met de innovatieve, gedistribueerde Cooperative Control-protocollen van het bedrijf. De access point voldoet aan de hoge eisen die Aerohive stelt aan zijn kostenefficiënte WLAN-oplossingen voor omgevingen met een middelhoge tot hoge dichtheid.

Prijzen en beschikbaarheid

• De AP122 van Aerohive is per direct verkrijgbaar voor een prijs van 229 dollar. De AP130 is per direct verkrijgbaar voor 299 dollar.
  • HiveManager Connect is per direct verkrijgbaar.
  • HiveCare Connect-ondersteuning is per direct verkrijgbaar voor HiveNation™.
Citaten

“We merken dat softwarefunctionaliteit uitgroeit tot een onderscheidende factor voor leveranciers van WLAN-oplossingen nu netwerkhardware steeds meer gestandaardiseerd wordt en vanuit de cloud beheerde netwerken vaker de mainstream bereiken”, aldus Nolan Greene, senior research analyst network infrastructure bij IDC. “De baanbrekende nieuwe prijsstrategie van Aerohive en zijn flexibele inkoopmodel zijn aantrekkelijk voor iedere organisatie die op zoek is naar een draadloze oplossing die optimaal aanpasbaar is aan hun veranderende bedrijfsbehoeften.”

“Met het on-premise controllersysteem dat we gebruikten voordat we de oplossing van Aerohive hadden, moesten we voor het uitbreiden van ons netwerk steeds een nieuwe controller en access points aanschaffen”, zegt Chris Clough, netwerkbeheerder bij AppNeta. “Met Aerohive kunnen we simpelweg access points aanschaffen wanneer we die nodig hebben en die bij HiveManager registreren. Op deze manier kunnen we ons draadloze netwerk eenvoudig bewaken en uitbreiden.”

“Met Aerohive Connect willen we meer klanten de mogelijkheid bieden om de volledige waarde van onze draadloze en cloud-netwerkoplossingen te ontdekken”, zegt David Flynn, CEO bij Aerohive Networks. “Connect is aantrekkelijk geprijsd. Dit zal de technologie van Aerohive onder de aandacht brengen van nieuwe markten, klanten, resellers en managed service providers.”

“We zien steeds vaker dat eindgebruikers gedwongen worden om een compromis te sluiten tussen producten die meer functionaliteiten hebben dan noodzakelijk en oplossingen bieden die hen opsluiten met minimale features”, zegt Barrie Desmond, COO, Exclusive Group. “We kijken er naar uit om samen met onze resellers Aerohive Connect op de markt te brengen.”

Meer informatie  ----

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: our ability to continue to attract, integrate, retain and train skilled personnel, general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q. Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Lisanne van der Drift
aerohive@marcommit.nl
Eerder van Aerohive
19 dec 2018 Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

13 nov 2018 Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

11 okt 2018 Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com