www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed ondersteunt containervervoerder Maersk Line bij digitale transformatie

Monitoring van applicatie-, netwerk- en eindgebruikersperformance legt stevige basis voor digitale strategie

Hoofddorp, 26 januari 2017Maersk Line, onderdeel van de Maersk Group en de grootste containervervoerder ter wereld, heeft gekozen voor Riverbed® SteelCentral™. Het bedrijf zet deze oplossing in voor het monitoren van bedrijfskritische applicaties en diensten, en voor het oplossen van bottlenecks in de performance in de gehele organisatie. Riverbed en Maersk sloten een vijfjarig contract. Zo wordt Maersk ondersteund in zijn ambitie om in de scheepvaartsector digitaal voorop te lopen.

De Maersk Group is een conglomeraat van transport- en logistiekbedrijven en is wereldwijd toonaangevend in containervervoer. Het bedrijf – inclusief een op zichzelf staande energiedivisie – heeft ongeveer 88.000 werknemers in dienst, verdeeld over 130 landen. Maersk Line is het grootste merk van het bedrijf en is goed voor veertig procent van de Group-omzet van 40,3 miljard dollar.

“De digitalisering bij Maersk Line is aanzienlijk”, zegt Andy Laurence, Head of Production Services bij Maersk Group Infrastructure Services (MGIS), het bedrijfsonderdeel dat bij Maersk Line verantwoordelijk is voor de IT-infrastructuur. “Vijf jaar geleden was nog twintig procent van onze omzet digitaal, nu is dat meer dan negentig procent. Nu we steeds verder komen in onze digitale transformatie, is het essentieel dat we beschikken over een schaalbare, stabiele infrastructuur voor het digitaal platform en end-to-end inzicht in onze digitale diensten.”

Uptime van applicaties is zeer belangrijk voor Maersk Line: van klanten die containerruimte boeken en via een trackingsysteem volgen, tot en met Maersk Line’s eigen zeelieden die in staat moeten zijn bedrijfsprocessen probleemloos te laten verlopen. Laurence: “Wat we echt nodig hadden, was een architectuuroplossing die ons het benodigde inzicht en transparantie geeft om vast te stellen waar de zwakke punten in onze infrastructuur zitten, en ze dan snel te kunnen herstellen.”

“Riverbed SteelCentral biedt ons een ontwikkelcyclus die ons helpt snel te reageren, ons dwingt proactief te zijn en ons voorspellend vermogen geeft, waardoor we preventief te werk kunnen gaan”, zegt Laurence. “Dit is allemaal mogelijk doordat we één oplossing hebben, die ons volledig inzicht geeft in netwerken, applicaties en eindgebruikers. Deze technologie vormt daarnaast een krachtige backbone voor de digitale initiatieven van andere merken binnen de Maersk Group, die wij bij MGIS ondersteunen.”

Riverbed SteelCentral en het Riverbed Application Performance Platform

Riverbed biedt oplossingen waarmee bedrijven de transitie kunnen maken van legacy-hardware naar een nieuwe software-defined en cloudcentrische benadering voor wat betreft het netwerk. Zo verbeteren organisaties de eindgebruikerervaring en ondersteunt Riverbed hun digitale transformatie-initiatieven. Het Riverbed Application Performance Platform™ biedt de flexibiliteit en het inzicht die beide nodig zijn om succesvol te zijn in de cloud en de digitale wereld. Door gebruik te maken van het platform, is een organisatie in staat om apps, data en diensten te leveren vanuit elke public, private of hybride cloud. Een kernonderdeel van het platform is de Riverbed SteelCentral™-productfamilie voor performancemanagement en controle. Deze reeks combineert gebruikerservaring, applicatie- en netwerkperformancemanagement om zo het inzicht te bieden, dat nodig is om diagnoses te stellen en issues op te lossen voordat gebruikers er last van hebben en een helpdesk bellen of snel naar een andere website gaan.

Kijk hier voor meer beeldmateriaal.

Volg Riverbed:

Over Riverbed
Riverbed loopt voorop in applicatieperformanceoptimalisatie. Het bedrijf – met meer dan een miljard dollar aan jaaromzet – biedt het meest complete platform voor de Hybrid Enterprise. Dit concept zorgt ervoor dat applicaties presteren zoals verwacht, data op het juiste moment beschikbaar is en performance-issues proactief te detecteren en op te lossen zijn voordat ze de bedrijfsvoering schaden. Riverbed stelt hybride ondernemingen in staat om de applicatieprestaties te transformeren. Daardoor stijgt de medewerkersproductiviteit en is met IT de operationele flexibiliteit te vergroten. Dat zorgt voor concurrentievoordeel. Riverbed werkt voor meer dan 28.000 klanten, waarvan 97 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en 98 procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op http://www.riverbed.com.

Voor meer informatie:

LVTPR
Nienke Geudeker / Edmee Verbeek
riverbed@lvtpr.nl

Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

ContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl