Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 107 dagen geleden)

Partnership oneCentral en The Voice of O365

Haarlem januari 2017 – oneCentral en SoftApp-distribution maken bekend dat oneCentral succesvol de certificering heeft doorlopen van het hosted platform van the Voice of O365. oneCentral BV, provider van Telecom- en Clouddiensten, is daarmee de eerste provider die zich in 2017 certificeert voor de Skype for Business diensten van the Voice of O365.

The Voice of O365
The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (E3 plan & Business Premium) gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’.

The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden zoals men gewend is met behoud van SIP-trunk en telefoonnummers, zowel vast als mobiel.

Jeroen Andre de La Porte, CEO van SoftApp-distribution: “De certificering is vlot en doeltreffend verlopen. De samenwerking met oneCentral is zeer plezierig en uiterst professioneel en helemaal in lijn met wat wij in een partnerschap met een SIP Provider zoeken”.

Maatwerk van oneCentral
oneCentral biedt modulair maatwerkdiensten voor de zakelijke markt. In de zakelijke markt dienen specifieke configuratiewensen naadloos aan te sluiten op de bestaande werkwijze van de eindgebruiker. Dat maakt dat System Integrators en ICT-partners bij hun klanten eerder voor modulaire componenten willen kiezen om zo maatwerk te kunnen leveren. oneCentral werkt met een groeiende groep partners die creatief en ondernemend zijn en zelf het initiatief willen behouden. De uitgebreide Voice kennis van oneCentral is een extra zekerheid om het platform als een landingsplaats te kiezen voor een eigen hosted communicatie aanbod. De verkeerstarieven die oneCentral in samenwerking met haar Partners biedt zijn zonder meer concurrerend te noemen.

Rink Dobbenga, Sales Manager van oneCentral: “De certificering van de omgeving “the Voice of O365” maakt het mogelijk om op eenvoudige wijze PSTN-connectie aan te bieden voor Skype for Business gebruikers.”

Meer informatie vindt u op http://www.thevoiceofo365.nl

Over oneCentral B.V.
oneCentral is gevestigd in Haarlem en biedt een breed assortiment gehoste spraak- en berichtenservices via het eigen Callocate®-platform. Waar oneCentral zich in onderscheidt, is de mogelijkheid om zowel nationale- als internationale providerdiensten, zoals hosting en virtualisering van communicatiediensten, centraal vanaf één platform aangeboden en gemanaged kunnen worden.

oneCentral werkt samen met partners als VMware en OnApp waarmee de communicatie-oplossingen van o.a. 3CX, Unify, Cisco, Swyx en Microsoft Skype for Business faciliteren.

Meer informatie vindt u op https://onecentral.nl
Laatste van SoftApp BV
SoftApp adds a native to Teams PC Operator Console to her The Voice of O365 cloud offering.

SoftApp breidt het selfservice portaal van de cloud service The Voice of O365 uit met een ‘market place’ en ‘call detailed record’ (CDR) module

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!
Verstreken tijd: 4 jaar en 107 dagen
SoftApp BV contact

Logo SoftApp BV

G.J.J. Andre de la Porte
  +31(0)85 7735300
  sales@softapp.cloud
  www.softapp.cloud
SoftApp BV sociaal

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0
Logo Cegeka