Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 78 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Frama Nederland introduceert samen met Sandd een nieuw frankeerconcept en opent daarmee de MKB-markt

Doordacht concept biedt MKB een professioneel, simpel en betaalbaar alternatief voor het verzenden van brieven en pakketten

Gorinchem, 24 januari 2017 –  Frama Nederland is een strategische samenwerking aangegaan met Sandd om voordelige tarieven voor brieven en pakketten beschikbaar te stellen voor het MKB. In tegenstelling tot voorheen heeft het MKB nu een simpel en betaalbaar alternatief op de bestaande dienstverlening van PostNL. De bezorging vindt twee keer per week plaats. PS Nachtdistributie leegt ’s avonds na 18:00 uur de speciale muurkastjes, waarna Sandd verantwoordelijk is voor de brieven en DPD voor de pakketten. De strategische keuze voor een professionele partij als Sandd, past binnen de Post4All-gedachte van Frama en betekent een waardevolle uitbreiding op ‘het nieuwe frankeren’.

De nieuwe moderne Sandd frankeermachines zijn niet alleen de kassa die nodig is voor het afrekenen, maar genereren ook rapportages en maken poststromen inzichtelijk. Frama heeft gekozen voor een kwalitatief, hoogwaardige partij als Sandd om samen een alternatief te bieden voor het 24-uur servicekader van PostNL. De samenwerking heeft geleid tot dit concept waarin het netwerk professioneel wordt opengesteld voor het MKB. “Frama gelooft sterk in platform-denken”, stelt Hans van Essen, directeur Frama Nederland. “Wij zijn een belangrijke schakel die advies op maat biedt met de beste deal voor het MKB: ‘open, objectief en afgestemd op de behoefte’. Post kun je plannen, zeker bij grote volumes. Het servicekader van Sandd past hier goed bij.”

Van Essen onderstreept nogmaals het belang voor bedrijven om goed na te denken over hun post. “Het is het visitekaartje van bedrijven, dus de uitstraling is heel belangrijk. Je wilt als bedrijf geen post versturen die eruitziet als junkmail, maar juist de portokosten van 0,45 eurocent professioneel geprint op de enveloppe inclusief het bedrijfslogo voor het corporate design. Frama is trots om de Sandd frankeermachines toe te kunnen voegen aan het portfolio. Wij hebben aan de wieg gestaan van deze startup. Het testen en afstemmen van de kaders is een heel belangrijke fase geweest. Inmiddels is het concept volwassen genoeg om professioneel in de markt te zetten. Wij blijven continu investeren in nieuwe diensten en nieuwe technologie en dat maakt ons sterk.”

Over Frama
Frama Nederland is een dochteronderneming van Frama AG te Zwitserland. Met ruim veertig jaar ervaring als expert op het gebied van frankeren, beweegt Frama mee met de ontwikkelingen in de markt. De marktleider op het gebied van frankeermachines heeft zijn horizon verbreed en maakt de transformatie naar een organisatie met meer focus op service rondom postverwerking, verzending en persoonlijke communicatie. Frama Nederland heeft als doel om een optimale schakel te zijn tussen de verzender en de ontvanger in het MKB. Dit doet Frama door continu te investeren in de nieuwste technologieën om de kwaliteit van de interactie tussen bedrijven en hun klanten sterker en persoonlijker te maken. Van kleinste brief tot grootste pakket, van direct mail tot cross mediale campagne en van express zending tot verpakkingsmateriaal. Frama als partner voor alle postzaken. Meer informatie? www.frama.nl

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: frama@influx-pr.com
Laatste van Frama Nederland
Frama Nederland introduceert RMail voor veilig aangetekend en versleuteld e-mailen

Frama Nederland speelt in op ‘het nieuwe frankeren’ en biedt MKB’ers nieuwe kansen voor dagelijkse postzaken
Verstreken tijd: 4 jaar en 78 dagen

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl