www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 118 dagen geleden)
PR: LEWIS

Siemens gepositioneerd als wereldwijd leider op het gebied van Manufacturing Execution Systems door IDC

• IDC MarketScape erkent Siemens als leider voor zijn Manufacturing Execution Systems (MES)-softwarestrategie in zowel discreet- als procesproductie
  • MES-leiderschap benadrukt een extra component in Siemens’ digitale enterprise softwaresuite
Siemens is gepositioneerd als leider in twee afzonderlijke IDC MarketScape assessments: Worldwide Discrete Manufacturing Execution System 2016 Vendor Assessment en Worldwide Process Manufacturing Execution System 2016 Vendor Assessment. Het uitgebreide MES-aanbod van Siemens, onderdeel van het Manufacturing Operations Management (MOM)-portfolio van de organisatie en ontwikkeld door de PLM-softwareafdeling, heeft Siemens geholpen om leider te worden op twee gebieden: bekwaamheid en strategie. MES is een van de belangrijke componenten binnen Siemens’ uitgebreide digitale enterprise softwareportfolio dat gericht is op de digitalisering van de wereldwijde productie-industrie.

Het volledige Engelstalige bericht is hier te vinden.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Siemens PLM Software
Siemens PLM Software, een businessunit van de Siemens Digital Factory Division, is een wereldwijde leverancier van product lifecycle management (PLM) en manufacturing operations (MOM)-software, -systemen en -diensten met ruim 15 miljoen licenties en meer dan 140.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Plano, Texas.

Siemens PLM Software werkt samen met zijn klanten aan het leveren van software voor de maakindustrie, waarmee bedrijven met relevante innovaties overal ter wereld een duurzaam concurrentievoordeel behalen.

Meer informatie over de producten en diensten van Siemens PLM Software staat op www.siemens.nl/plm. Ga voor meer informatie over Siemens’ Manufacturing Operations Management (MOM)-portfolio naar: www.siemens.com/mom

Voor meer informatie over hoe MES Industrie 4.0 ondersteunt: https://www.plm.automation.siemens.com/en_us/campaigns/single_topic.cfm?Component=253022&ComponentTemplate=186312

Siemens AG (Berlijn en München) is een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf dat al meer dan 165 jaar staat voor uitmuntende techniek, innovatie, kwaliteit, betrouwbaarheid en internationaliteit. De organisatie is actief in meer dan 200 landen en richt zich op elektrificatie, automatisering en digitalisering.

Siemens is, naast één van 's werelds grootste producenten van energie-efficiënte en zuinige technologieën, wereldleider op het gebied van offshore windturbines om energie op te wekken. Bovendien is het een belangrijke leverancier van aandrijftechniek-oplossingen en een pionier op het gebied van infrastructuur-oplossingen en automatiserings-, aandrijf- en softwareoplossingen voor de industriële sector. Het bedrijf is ook een vooraanstaande leverancier van apparatuur voor de medische sector, zoals systemen voor tomografie en magnetic resonance imaging (MRI), en leider qua laboratoriumdiagnostiek- en klinische IT.

In het fiscale jaar 2016, welke eindigde op 30 september 2016, behaalde Siemens een omzet van 79,6 miljard euro en een nettowinst van 5,6 miljard euro. Eind september 2016 bestond het personeelsbestand uit ongeveer 351.000 werknemers wereldwijd. Meer informatie is te vinden op http://www.siemens.com.

Contactgegevens:
Siemens PLM Software
Ronald Meijerink
E-mail: ronald.meijerink@siemens.com

Voor verdere persinformatie en fotomateriaal kunt u contact opnemen met:
LEWIS
Tel: + 31 (0) 40 235 4600
E-mail: siemensbenelux@teamlewis.com
Laatste van Siemens PLM Software
Siemens kondigt overname Culgi aan

Stel deze vijf vragen bij het kiezen van een Product Data Management-oplossing

Closed loop aanpak vereiste voor innovatie en productiviteit in de machinebouw
Verstreken tijd: 4 jaar en 118 dagen
Siemens PLM So.. contact

Logo Siemens PLM Software

Siemens PLM So.. sociaal

Siemens PLM So.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR