www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (5 jaar en 115 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Nieuwe app helpt organisaties tegemoetkomen aan BYOD-trend en de vraag naar het altijd en overal beschikbaar hebben van de informatie op de werkplek

Amsterdam, 16 januari 2017 Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) kondigt de beschikbaarheid van Mobile Work View™ aan: een app voor het verder uitbreiden van dagelijkse werkzaamheden op alle apparaten – van desktops tot en met smartphones. Hierdoor hebben medewerkers altijd en overal toegang tot informatie van hun werkplek. Tot deze veranderingen behoren de integratie van ‘Bring Your Own Device’ (BYOD) en mobiele apps in de werkomgeving.

De Verint Mobile Work View-app speelt in op specifieke gebruikersbehoeften om workforce optimization (WFO) onder medewerkers te vergroten. Zo kunnen organisaties gerust de mobiele mogelijkheden van het personeel uitbreiden zonder zich zorgen hoeven te maken over beveiliging. Met de app zijn ze verder in staat hun personeel te voorzien van extra middelen voor betrokkenheid en zelfontplooiing. Vanwege de consumentachtige gebruikservaring die werknemers tegenwoordig verwachten, biedt de app inzicht in belangrijke agenda-informatie en de mogelijkheid om verlof te vragen – ongeacht hun locatie en zonder gebruik te hoeven maken van een computer of browser.

De nieuwe Verint Mobile Work View-app is een uitbreiding van het omvangrijke Verint Workforce Optimization™-portfolio waartoe ook andere mobiele applicaties behoren. Een consistente gebruikservaring voor werknemers die al Verint-software gebruiken, stimuleert het gebruik van mobiele apps.

Verint Mobile Work View biedt medewerkers vanaf hun mobiel de mogelijkheid om:
- werkagenda’s te bekijken;
- verlof aan te vragen;
- beschikbaarheid van verloftoewijzing in te zien;
- notificaties van agenda-updates, bevestigingen van verlofaanvragen en andere agendagerelateerde wijzigingen te ontvangen.

Ter ondersteuning van de databeschermingseisen van een bedrijf biedt Verint’s mobiele toegangspoort nog betere beveiligingsmogelijkheden voor het inloggen op de mobiele app. Dit biedt extra beveiliging en zorgt ervoor dat er geen bedrijfseigen informatie op apparaten wordt opgeslagen.

“Verint Mobile Work View stelt bedrijven in staat de mobiele mogelijkheden voor hun medewerkers zonder zorgen uit te breiden en zonder de databescherming in gevaar te brengen”, zegt Nancy Treaster, SVP en General Manager Strategic Operations van Verint. “De toevoeging van deze nieuwe mobiele app is een voorbeeld van hoe we proactief apps en andere oplossingen blijven toevoegen, die tegemoetkomen aan de continu veranderende eisen van de hedendaagse werknemers. Dit omvat tevens de groeiende populariteit van een BYOD-beleid in organisaties wereldwijd. Onze Mobile Work View-app helpt medewerkers niet alleen te profiteren van de voordelen van Verint Workforce Optimization vanaf hun eigen mobiele apparaten, maar zorgt ook voor meer betrokkenheid en zelfontplooiing die de levering van on-demand, bruikbare informatie met zich meebrengt.”

Bezoek www.verint.com voor meer informatie over Verint Mobile Work View en andere Customer Engagement Optimization-oplossingen.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence® op www.verint.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications
Corinna Peekel / Allard Rustenhoven
E. Verint@progresscommunications.nl
Laatste van Verint
Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 5 jaar en 115 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting