www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 173 dagen geleden)
PR: LVTPR

Robin Mobile biedt alle klanten onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten binnen de hele EU

Rotterdam, 16 januari 2017 Robin Mobile, de eerste provider van Nederland die sinds begin 2013 onbeperkt mb’s, sms en belminuten voor een vast bedrag per maand aanbiedt, maakt internetten, sms’en en bellen binnen de EU nu nóg aantrekkelijker. Vanaf 1 februari 2017 zal het mogelijk zijn om niet alleen in Nederland gebruik te maken van onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten, maar ook binnen de hele EU.

Per 15 juni 2017 komen de roamingtarieven binnen de EU definitief te vervallen. Robin Mobile klanten hoeven daar echter niet op te wachten. Want al vanaf 1 februari geldt dit voor alle abonnementen. Voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Goed nieuws dus voor mensen die regelmatig binnen Europa reizen of op vakantie gaan. Of in grensgebieden wonen waarbij het netwerk ongemerkt kan overschakelen op een buitenlands netwerk.

Geen geldigheidsduur
Robin Mobile werkt uitsluitend met maandabonnementen en niet met 1- of 2-jarige abonnementen, zodat alle klanten direct kunnen profiteren van de wijzigingen die vanaf 1 februari ingaan. Daarnaast hanteert Robin Mobile geen geldigheidsduur voor de onbeperkte mb’s, sms’jes en belminuten binnen de EU – in tegenstelling tot andere providers met een limiet van maximaal 60 dagen per jaar voor gebruik van de mobiele telefoon binnen de EU. Hiermee voldoet Robin Mobile als eerste provider volledig aan de nieuwe regulering van EU-roaming per halverwege juni 2017.

Ook thuisblijvers krijgen voordeel. Zij krijgen per 20 februari 2017 automatisch bovenop hun maandabonnement elke maand een gratis tegoed met 100 belminuten of sms’jes om vanuit Nederland naar 45 buitenlandse bestemmingen te bellen of sms’en.

“Aan de onbeperkte mb’s, sms’jes en belminuten voor gebruik binnen de EU is bij ons geen limiet verbonden - klanten komen zo bij terugkomst van hun reis niet voor verrassingen te staan,” zegt Wilfred Rottier, oprichter van Robin Mobile. “Robin Mobile heeft als ‘protestprovider’ in 2013 de markt opengebroken door als eerste mobiele provider onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten aan te bieden voor een vast bedrag per maand – en die traditie zetten we uiteraard graag voort.”

Robin Mobile werkt al vanaf het begin via de 3G- en 4G-netwerken van KPN en zal voor het roamingverkeer binnen de EU ook gebruik maken van de roamingovereenkomsten die KPN in het buitenland heeft gesloten met mobiele providers.

Maandabonnementen
Het bedrijf is er van overtuigd dat maandabonnementen de nieuwe standaard zullen gaan worden voor SIM only-abonnementen. Vandaar dat Robin Mobile al vanaf de oprichting uitsluitend met maandabonnementen werkt. Zo hoeven consumenten niet te wachten totdat het abonnement is afgelopen om te kunnen profiteren van veranderingen in de markt. Ook geeft dit consumenten een hoge mate van vrijheid.

Daarnaast is bij de meeste providers onbezorgd internetten binnen de EU vanaf 15 juni 2017 alleen mogelijk met een duur abonnement. Onbeperkt mb’s, sms’jes en minuten binnen Nederland en nu ook de gehele EU geldt bij Robin Mobile echter voor alle abonnementen (al verkrijgbaar vanaf € 19,95 per maand).

Over Robin Mobile
Robin Mobile is in 2013 ontstaan vanuit de overtuiging dat mobiele telefonie anders kan en anders moet. Het bedrijf is de eerste aanbieder die onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten voor een vast bedrag per maand levert. Daarnaast biedt Robin Mobile bij elke abonnementsvorm vanaf € 19,95 per 1 februari 2017 onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten binnen de hele EU aan, en per 20 februari 100 belminuten of sms’jes vanuit Nederland naar 45 bestemmingen. Dit alles is mogelijk doordat het bedrijf geen hoge kosten voor een eigen mobiel netwerk en een groot verkoopapparaat heeft. Robin Mobile-abonnementen zijn enkel bedoeld voor individueel gebruik en zijn geen vervanging of alternatief voor een vaste internetverbinding thuis. Sinds de start beoordelen klanten Robin Mobile via KiyOh met een 9,5. Robin Mobile is gevestigd in Rotterdam. Voor meer informatie: www.robinmobile.nl.

Meer informatie:
LVTPR
Marie-Paulien Otten / Nina van Marion
E-mail: robinmobile@lvtpr.nl
Laatste van Robin Mobile

Twee derde Nederlanders niet bewust van invloed negatieve BKR-registratie bij afsluiten mobiel abonnement met ‘gratis’ mobiele telefoon

Robin Mobile enige Sim Only-aanbieder in 487 Primera-winkels
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Een vijfde Nederlanders verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces

Maandalert Woningmarkt: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek

Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten

Azimi treedt terug als CEO van Lavide Holding
Verstreken tijd: 3 jaar en 173 dagen

Logo LVTPR
Robin Mobile contact

Logo Robin Mobile

Robin Mobile sociaal

Robin Mobile tweets

Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Valid
Logo Descartes
Logo Zyxel
Logo BCT