www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Robin Mobile biedt alle klanten onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten binnen de hele EU

Rotterdam, 16 januari 2017 Robin Mobile, de eerste provider van Nederland die sinds begin 2013 onbeperkt mb’s, sms en belminuten voor een vast bedrag per maand aanbiedt, maakt internetten, sms’en en bellen binnen de EU nu nóg aantrekkelijker. Vanaf 1 februari 2017 zal het mogelijk zijn om niet alleen in Nederland gebruik te maken van onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten, maar ook binnen de hele EU.

Per 15 juni 2017 komen de roamingtarieven binnen de EU definitief te vervallen. Robin Mobile klanten hoeven daar echter niet op te wachten. Want al vanaf 1 februari geldt dit voor alle abonnementen. Voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Goed nieuws dus voor mensen die regelmatig binnen Europa reizen of op vakantie gaan. Of in grensgebieden wonen waarbij het netwerk ongemerkt kan overschakelen op een buitenlands netwerk.

Geen geldigheidsduur
Robin Mobile werkt uitsluitend met maandabonnementen en niet met 1- of 2-jarige abonnementen, zodat alle klanten direct kunnen profiteren van de wijzigingen die vanaf 1 februari ingaan. Daarnaast hanteert Robin Mobile geen geldigheidsduur voor de onbeperkte mb’s, sms’jes en belminuten binnen de EU – in tegenstelling tot andere providers met een limiet van maximaal 60 dagen per jaar voor gebruik van de mobiele telefoon binnen de EU. Hiermee voldoet Robin Mobile als eerste provider volledig aan de nieuwe regulering van EU-roaming per halverwege juni 2017.

Ook thuisblijvers krijgen voordeel. Zij krijgen per 20 februari 2017 automatisch bovenop hun maandabonnement elke maand een gratis tegoed met 100 belminuten of sms’jes om vanuit Nederland naar 45 buitenlandse bestemmingen te bellen of sms’en.

“Aan de onbeperkte mb’s, sms’jes en belminuten voor gebruik binnen de EU is bij ons geen limiet verbonden - klanten komen zo bij terugkomst van hun reis niet voor verrassingen te staan,” zegt Wilfred Rottier, oprichter van Robin Mobile. “Robin Mobile heeft als ‘protestprovider’ in 2013 de markt opengebroken door als eerste mobiele provider onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten aan te bieden voor een vast bedrag per maand – en die traditie zetten we uiteraard graag voort.”

Robin Mobile werkt al vanaf het begin via de 3G- en 4G-netwerken van KPN en zal voor het roamingverkeer binnen de EU ook gebruik maken van de roamingovereenkomsten die KPN in het buitenland heeft gesloten met mobiele providers.

Maandabonnementen
Het bedrijf is er van overtuigd dat maandabonnementen de nieuwe standaard zullen gaan worden voor SIM only-abonnementen. Vandaar dat Robin Mobile al vanaf de oprichting uitsluitend met maandabonnementen werkt. Zo hoeven consumenten niet te wachten totdat het abonnement is afgelopen om te kunnen profiteren van veranderingen in de markt. Ook geeft dit consumenten een hoge mate van vrijheid.

Daarnaast is bij de meeste providers onbezorgd internetten binnen de EU vanaf 15 juni 2017 alleen mogelijk met een duur abonnement. Onbeperkt mb’s, sms’jes en minuten binnen Nederland en nu ook de gehele EU geldt bij Robin Mobile echter voor alle abonnementen (al verkrijgbaar vanaf € 19,95 per maand).

Over Robin Mobile
Robin Mobile is in 2013 ontstaan vanuit de overtuiging dat mobiele telefonie anders kan en anders moet. Het bedrijf is de eerste aanbieder die onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten voor een vast bedrag per maand levert. Daarnaast biedt Robin Mobile bij elke abonnementsvorm vanaf € 19,95 per 1 februari 2017 onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten binnen de hele EU aan, en per 20 februari 100 belminuten of sms’jes vanuit Nederland naar 45 bestemmingen. Dit alles is mogelijk doordat het bedrijf geen hoge kosten voor een eigen mobiel netwerk en een groot verkoopapparaat heeft. Robin Mobile-abonnementen zijn enkel bedoeld voor individueel gebruik en zijn geen vervanging of alternatief voor een vaste internetverbinding thuis. Sinds de start beoordelen klanten Robin Mobile via KiyOh met een 9,5. Robin Mobile is gevestigd in Rotterdam. Voor meer informatie: www.robinmobile.nl.

Meer informatie:
LVTPR
Marie-Paulien Otten / Nina van Marion
E-mail: robinmobile@lvtpr.nl
Laatste van Robin Mobile

Twee derde Nederlanders niet bewust van invloed negatieve BKR-registratie bij afsluiten mobiel abonnement met ‘gratis’ mobiele telefoon

Robin Mobile enige Sim Only-aanbieder in 487 Primera-winkels
Fullstaq eerste gecertificeerde Kubernetes adviesbureau in Nederland

Oasen en Schneider Electric bundelen krachten voor betaalbaar duurzaam drinkwater

Forrester studie: 66 procent van de ondernemingen verhoogt het komende jaar zijn uitgaven aan RPA-robotsoftware

Björn Nievergeld door Conclusion Zuyd aangesteld als Manager Implementatie, Transitie en Roadmap

Insider threats kosten organisaties jaarlijks ruim 10 miljoen euro, oplossen duurt gemiddeld 77 dagen

nCipher introduceert cloud-first-architectuur voor beveiliging en controle van public en private clouds

Trivento stelt nieuwe commercieel directeur aan

SentinelOne benoemt Daniel Kollberg als Vice President voor EMEA

Adrian McDonald gepromoveerd tot President EMEA van Dell Technologies

Rabo Corporate Investments stapt in e-scooter deelsysteem GO Sharing

De AVG is een succes! Maar, medewerkers vertrouwen hun eigen organisatie niet

Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven
IFS overtreft de markt in 2019 met 32 procent groei in licenties en EBITDA

Cisco Live 2020 laat de nieuwste transformatieve technologieën zien

Cisco versnelt applicaties in een hybride multicloud-wereld

Solipsis deelt 5 praktische tips voor een sterk beleid op het gebied van cybersecurity en privacy

Collibra lanceert Data Lineage, een geautomatiseerde Data Lifecycle Mapping functie

IPsoft’s digitale medewerker Amelia wordt nu nog menselijker

De juiste mobiele computerapparatuur verbetert productiviteit en efficiëntie van werknemers

IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

Fabrikanten investeren fors in Customer Experience

iSHARE adapter in SAP App Store

Persuitnodiging Digital Days: scholieren aan de slag met uitdagende ICT-vraagstukken

Logo LVTPR
Robin Mobile contact

Logo Robin Mobile

Robin Mobile sociaal

Robin Mobile tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo UiPath
Logo Conclusion Zuyd
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl