www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (4 jaar en 79 dagen geleden)

Stringify integreert Smappee in IoT-platform

Nu nog meer grip op je smart home

Kortrijk, 10 januari 2017 – De slimme energieoplossingen van Smappee veranderen je huis in een intelligent en energie-efficiënt thuis. Om nog meer grip te krijgen op je smart home zijn er diverse IoT-platform oplossingen. Smappee is verheugd te melden dat Stringify vanaf heden de Smappee energiemonitor geïntegreerd heeft in haar IoT-platform.

Stringify is een automatiseringsdienst voor ‘The Internet of Things’ en stelt mensen in staat om al hun fysieke producten en digitale diensten op één plaats te verbinden. Het cloud gebaseerde platform geeft haar klanten altijd en overal toegang zonder dat er hardware voor nodig is. Met hun verschillende iOS en Android apps hebben ze al meerdere awards gewonnen. De toepassingsmogelijkheden zijn divers en worden steeds uitgebreider met het groeien van het Stringify netwerk. Stringify integreerde o.a. al Philips, Amazon en Google.

In combinatie met Smappee kunnen huishoudelijk apparaten via hun energieverbruik slim geïntegreerd worden. De app biedt ondersteuning voor dagelijkse huishoudelijke taken. Wanneer Smappee bijvoorbeeld detecteert dat de wasmachine klaar is, kan de gebruiker een push-bericht ontvangen. Aangezien Stringify ook het geluidssysteem van Sonos geïntegreerd heeft, kan er bijvoorbeeld ook een bepaald nummer afgespeeld worden op het moment dat Smappee detecteert dat de verlichting ingeschakeld wordt.

"We zijn blij om samen te werken met Stringify. Het bedrijf staat voor een moderne ‘Connected Lifestyle’ en deelt onze doelstelling om het dagelijks leven van onze gebruikers comfortabeler en gemakkelijker te maken," zegt Stefan Grosjean, oprichter en CEO van Smappee. “Het doel om huishoudens te transformeren tot intelligente en energiezuinige woningen komt hierdoor weer een stap dichterbij.”

Over Smappee
Smappee ontwikkelt innovatieve oplossingen voor duurzamer verbruik van energie, gas en water. De onafhankelijke energiemonitor meet het exacte verbruik van alle belangrijke apparaten in huis en brengt dit inzichtelijk in beeld. Met de gebruiksvriendelijke Smappee-app voor smartphone of tablet kan de gebruiker het energieverbruik realtime volgen en analyseren. Omdat Smappee alle belangrijke apparaten in huis herkent, spoort men gemakkelijk energievreters op én brengt het sluimerverbruik in beeld. Met de Smappee gas- en watermonitor wordt ook het gas- en waterverbruik realtime inzichtelijk gemaakt. Met eenvoudige aanpassingen in en om het huis kan een besparing tot 30% (circa € 200,- per jaar voor een gemiddeld gezin) gerealiseerd worden. Daarnaast geeft Smappee ook de opbrengst van eventuele zonnepanelen weer en met behulp van de Comfort Plug™ kunnen apparaten eenvoudig op afstand in- en uitgeschakeld worden. De Smappee Pro is beschikbaar voor de zakelijke markt.

Smappee, in 2012 opgericht door energie-expert Stefan Grosjean, zorgt ervoor dat zowel de gebruiker als het milieu winnen bij de geboden efficiënte oplossingen. Minder energie verbruiken zonder aan comfort in te boeten, staat centraal in het gebruik van de verschillende Smappee-oplossingen voor consumenten en zakelijke gebruikers. Dankzij deze oplossing won Smappee in 2014 de Deloitte Fast50 Rising Star Award. Voor meer informatie zie www.smappee.com/nl/

Noot voor redacties:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaand contactpersoon.

The Communication Force
Daniëlle de Nijs-Brakenhoff
Tel. +31 (0)23 56 56 852
daniëlle@communicationforce.com
Laatste van smappee
CES: Belgisch bedrijf Smappee gelauwerd op CES Innovation Awards

Grip op energiestromen in en om het huis met Smappee Plus

Smappee integreert Amazon Alexa en maakt gewone apparaten slim
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 4 jaar en 79 dagen
smappee contact

Logo smappee

smappee sociaal

smappee tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4