www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Lightspeed levert slimme kassasystemen aan leden KHN

Kassa die bijdrage levert aan betere gastbeleving in de horeca nu mogelijk

Amsterdam, 9 januari 2016 – Op de Horecava is het partnership van Lightspeed en KHN bekrachtigd. Met dit partnership kunnen leden van KHN het alles-in-één horeca management systeem in de cloud van Lightspeed tegen aantrekkelijke tarieven aanschaffen. Het systeem biedt horecaondernemers ondersteuning bij het starten, onderhouden en laten groeien van hun horecabedrijf. Lightspeed biedt een krachtig cloud gebaseerd kassasysteem voor de horeca en retail. Meer dan 40.000 winkeliers en restauranthouders, die meer dan 15 miljard transacties per jaar verwerken, maken gebruik van Lightspeed.

Hugo Maat, Manager Commerciële Relaties bij Koninklijke Horeca Nederland: “We hebben enorm veel vertrouwen in Lightspeed Restaurant en wat het kan betekenen voor onze leden. Met Lightspeed Restaurant krijgen ze de mogelijkheid om een betere klantbeleving te bieden, gecombineerd met een kassasysteem dat makkelijk te beheren is. Zo houden ondernemers meer tijd en geld over voor het volgen van hun passie: gasten gelukkig maken.”

“Wij zijn verheugd om een partnership aan te gaan met een grote naam als KHN”, vertelt Zhong Xu, Director of Hospitality Product van Lightspeed. “Nadat we recent het Kassakeurmerk Betrouwbare Afrekensystemen in ontvangst hebben mogen nemen, is dit partnership de kers op de taart. Met ons alles-in-één horeca management systeem in de cloud hebben we altijd één doel gehad: ondernemers de mogelijkheid bieden om een consistente kwalitatieve ervaring voor hun gasten te bieden. Van efficiënt bestellingen opnemen aan tafel, personeelsmanagement tot rapportage en boekhouding. Dankzij dit partnership kunnen wij nog meer horeca-eigenaren laten kennismaken met deze voordelen en hen veel secundaire taken uit handen nemen. Hierdoor hebben ze meer tijd voor hun primaire doel: het runnen van een horecazaak. Maar met dit partnership wordt ons eigen doel ook bereikt. Namelijk horecazaken, groot en klein, te excelleren.”

Over Lightspeed
Lightspeed is een krachtig cloudgebaseerd kassasysteem voor de horeca en retail. Meer dan 40.000 winkeliers en restauranthouders, die meer dan 15 miljard transacties per jaar verwerken, gebruiken Lightspeed voor groei en zakelijk beheer. Het hoofdkantoor van het in 2005 opgerichte Lightspeed is gevestigd in Montréal, Canada. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Meer informatie: https://www.khn.nl/lightspeed, www.lightspeedhq.nl, Facebook, Twitter en Instagram.

Marcommit
Lisanne van der Drift