www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Bynder: onbeperkt verlof werkt

Werknemers die zelf mogen bepalen hoeveel vrije dagen ze opnemen, misbruiken dat vertrouwen niet. Dit is de belangrijkste conclusie van Bynder, dat begin 2016 de sprong waagde en als eerste Nederlandse bedrijf besloot om onbeperkt verlof aan te bieden. Er werd gemiddeld meer verlof opgenomen en het ging Bynder voor de wind.

Het bedrijf haalde met innovatieve marketingsoftware een investering van 20 miljoen binnen. Daarnaast is de internationale positie verder versterkt met nieuwe kantoren en bleek Bynder het snelst groeiende softwarebedrijf van Nederland. Juist te midden van al die drukte blijkt onbeperkt verlof een goede zet te zijn geweest, stelt Chris Hall, CEO en oprichter van Bynder: “De belangrijkste reden om onbeperkt verlof in te voeren was dat we wilden dat onze mensen voldoende rust zouden nemen. We wilden een duidelijk signaal afgeven, zodat niemand zich beperkt zou voelen. Daarom zijn we heel blij om te zien dat er afgelopen jaar gemiddeld ook daadwerkelijk meer vrije dagen zijn opgenomen.”

Geen sprake van misbruik
Ook andere Nederlandse bedrijven zijn nieuwsgierig naar het beleid. Een van de meest gestelde vragen die ze bij Bynder krijgen is of er geen misbruik van de regeling wordt gemaakt. “Het mooie is dat je hier geen misbruik van kán maken”, stelt Hall. “Het is precies onze bedoeling dat mensen meer vrij nemen en daar doen we dan ook zeker niet moeilijk over. In de praktijk zien we nu dat het allemaal zo’n vaart niet loopt, de uitschieters liggen rond een maand. Medewerkers nemen hun verantwoordelijkheid en denken ook in het bedrijfsbelang.”

Eigen verantwoordelijkheid loont
Werknemers hebben een groot gevoel voor verantwoordelijkheid, aldus Hall. “En het loont om ze dan ook daadwerkelijk die verantwoordelijkheid te geven. Kijk naar Netflix, waar ze heel bewust hebben gezegd dat er geen officieel kledingbeleid is. Het is niet alsof mensen dan vervolgens naakt naar kantoor komen. Wij kunnen onze mensen met een gerust hard deze vrijheid geven. Iedereen is in staat om zijn gezonde verstand te gebruiken, blijkt in de praktijk. We willen dat iedereen zich goed voelt. We zullen hier dan ook zeker mee door gaan. En hopelijk volgen andere bedrijven ons voorbeeld.”

Over Bynder
Bynder is een prijswinnend marketingsoftwarebedrijf dat merken helpt om eenvoudig content te maken, vinden en gebruiken. Meer dan 150.000 brand managers, marketeers en ontwerpers gebruiken Bynder’s brand portals om dagelijks wereldwijd samen te werken bij het maken en goedkeuren van marketingmateriaal. Branded content kan zo met één druk op de knop in de omloop worden gebracht. Klanten van Bynder hebben een kortere time to market en zijn over de gehele linie verzekerd van merkconsistentie, omdat samenwerking binnen de organisatie veel eenvoudiger wordt. Bynder rekent onder meer KLM Royal Dutch Airlines en innocent drinks tot zijn klantbestand en levert wereldwijd aan ruim 350 bedrijven de meest geavanceerde oplossing voor branding automation.

Bynder werd in 2013 opgericht door Chris Hall. Het bedrijf is wereldwijd actief, met het hoofdkantoor in Amsterdam en andere kantoren in Spanje, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en de Verenigde Arabische Emiraten.
Laatste van Bynder B.V.
Bynder lanceert Leadership Academy voor leidinggevenden bij Nederlandse scale-ups

Bynder versterkt leiderschapsteam met CFO en Global Marketing SVP

Bynder weigert personeel toegang tot kantoor

Logo Lubbers De Jong
Bynder B.V. contact

Logo Bynder B.V.

support@getbynder.com
  www.bynder.com/nl
Bynder B.V. sociaal

Bynder B.V. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl