Nuance integreert meer kunstmatige intelligentie in Automotive Assistent voor inzittenden

Nuance Dragon Drive beschikt nu over een altijd luisterende Automotive Assistent, zodat alle inzittenden verbonden zijn met het systeem; aangedreven door kunstmatige intelligentie wordt in de auto gebruik van tekstberichten mogelijk en nieuwe gepersonaliseerde mogelijkheden voor bestuurders

Hoofddorp, 6 januari 2017Nuance Communications, Inc. maakt vandaag nieuwe kunstmatige intelligentie en Automotive Assistent mogelijkheden bekend voor haar Dragon Drive connected car oplossing. Hiermee biedt Nuance geavanceerde gepersonaliseerde ervaringen voor in de auto. Dragon Drive beschikt nu over altijd luisterende multi-passagier communicatie. Daarbij maakt kunstmatige intelligentie het mogelijk om tekstberichten te versturen en heeft Dragon Drive nu nieuwe gepersonaliseerde mogelijkheden voor bestuurders.

Lees meer over Nuance Dragon Drive in het uitgebreide (Engelstalig) persbericht.

Over Nuance Communications, Inc.
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is wereldwijd een toonaangevende leverancier van spraak- en taaloplossingen voor bedrijven en consumenten. Dankzij de technologieën, toepassingen en diensten van Nuance hebben mensen eenvoudiger toegang tot informatie en kunnen ze gemakkelijker omgaan met toestellen en systemen. Elke dag werken miljoenen gebruikers en duizenden bedrijven met de beproefde oplossingen van Nuance. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com

Contactpersoon voor de media

EMEA-regio