www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 113 dagen geleden)

Actis neemt CC4Skype op in haar Skype for Business portfolio

Vianen, 22 december 2016 - CC4Skype B.V. verwelkomt Actis Benelux en Frankrijk als businesspartner voor deze regio’s. De eerste gezamenlijke klant, Alten, heeft de customer care oplossing voor Skype for Business al in gebruik genomen.

Actis heeft een groot partnerlandschap en bewijst zich al jaren in de wereld van IT. Deze value added distributeur voegt daadwerkelijk waarde toe, onder ander door de eerste en/ of tweedelijns service voor haar partners te verzorgen.

Harm Overgoor, Commercieel Directeur Actis, “We zien dat CC4Skype duidelijk voldoet in een contact center behoefte binnen Skype for Business omgevingen waar nu geen oplossing voor is. CC4Skype complementeert het Actis portfolio als one stop shop voor SfB gecertificeerde producten. De eerste succesvolle implementaties zijn intussen afgerond.”

Anne-Meine Gramsma, Commercieel Directeur van CC4Skype B.V. vult aan: “Wij kijken er naar uit om, samen met Actis, bedrijven in de Benelux en Frankrijk te overtuigen van het feit dat zij met CC4Skype hun klanten beter van dienst kunnen zijn.”

CC4Skype is de customer care oplossing voor Skype for Business, ontwikkeld voor afdelingen en personen met veel intern en/ of extern klantcontact. De oplossing wordt ingezet bij bedrijven die streven naar een optimale klantbeleving. Het uitgangspunt is het verbeteren van de dienstverlening met als resultaat hogere klant en medewerker tevredenheid en lagere kosten.

Links: Harm Overgoor (Actis)  rechts: Marcel Reuvers (CC4Skype B.V.)

Over Actis
Veel bedrijven en telecom service providers hebben inmiddels de stap gemaakt naar VoIP en overwegen als logisch vervolg een verdere migratie naar Unified Communications. Actis gaat verder dan distributie en ondersteunt proactief haar resellers en partners bij levering en implementatie van de producten en diensten om zodoende een optimale oplossing neer te zetten bij de eindklant.

Value Added is niet meer genoeg. Actis is een verlengstuk van haar partners om deze sneller en beter te laten presteren en om de juiste keuzes te maken. Behalve ‘same business day shipment’ van de producten van AudioCodes, CC4Skype, Nemo, Plantronics, en Yealink, onderscheidt Actis zich door het bieden van flexibiliteit en services. Flexibiliteit en door net een stapje harder te lopen en te voldoen aan de wensen die buiten standaard contracten of SLA’s gaan. En services, van technische trainingen, consultancy in netwerk design, onsite- en remote support 24×7, binnen 4 uur hardware replacement en onsite- of remote configuratie en installatie. Kortom, een distributeur en services partner waarop een partner kan bouwen.
www.actis.nl

Over CC4Skype
Skype for Business heeft de toekomst. Daarvan zijn wij overtuigd. Als klantcontact experts zijn wij op zoek gegaan naar aanvullende klantcontact software. Er bleek geen goede oplossing te bestaan die voldeed aan onze wensen en eisen. Vanuit onze passie voor het vak en jarenlange ervaring in de branche hebben wij CC4Skype ontworpen. Met customer care functionaliteiten die écht waarde toevoegen voor uw organisatie.

Ons gepassioneerde team bestaat uit ervaren en jonge professionals. Deze energieke combinatie zorgt voor een oplossing met een kwaliteit waar wij trots op zijn. Wij luisteren naar ideeën van onze klanten en signaleren trends in de markt. Deze vertalen wij naar klantcontact functionaliteiten die via nieuwe releases voor al onze klanten beschikbaar komen. Wij staan klaar om bij te dragen aan uw succes!
www.cc4skype.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

CC4Skype B.V. – Marcel Reuvers
E-mail: marcel.reuvers@cc4skype.com
Telefoonnummer: +31 (0)88 2 680 711
Of bezoek de website: www.cc4skype.com

Actis – Harm Overgoor
E-Mail: Hovergoor@actis.nl
Telefoon: +31 (0) 203 162 121
of bezoek de website: www.actis.nl
Laatste van CONTACTCENTER4ALL
Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

CC4Skype is nu CONTACTCENTER4ALL

Beter maken zit in het DNA van Perspectief
Verstreken tijd: 4 jaar en 113 dagen
CONTACTCENTER4.. contact

Logo CONTACTCENTER4ALL

Willeke Hellenthal
  marketing@contactcenter4all.com
  contactcenter4all.com
CONTACTCENTER4.. sociaal

CONTACTCENTER4.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis