www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat OpenStack Platform 10 beschikbaar

Nieuwe versie gebaseerd op OpenStack 'Newton' community-release biedt nieuwe gebruikersinterface, aanpasbare rollen en langere lifecycle-support

Amsterdam, 16 december 2016 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van Red Hat OpenStack Platform 10. De schaalbare en agile cloud Infrastructure-as-a-Service (IaaS) oplossing is gebaseerd op de OpenStack ‘Newton’ release. Red Hat OpenStack Platform 10 biedt nieuwe functies die de schaalbaarheid vergroten, het beheer van de infrastructuur vergemakkelijken en de orkestratie verbeteren. Tegelijkertijd zijn de netwerkprestaties en de veiligheid van het platform verbeterd. Nieuw is tevens de optionele ondersteuning voor maximaal 5 jaar.

Honderden klanten vertrouwen op het Red Hat OpenStack Platform voor hun hybride en private clouds en een verscheidenheid aan bedrijfskritische implementaties, waaronder BBVA, Cambridge University, FICO, NASA’s Jet Propulsion Laboratory, Paddy Power Betfair, Produban, Swisscom, UKCloud en Verizon. Daarnaast wordt het Red Hat OpenStack Platform ondersteund door een robuust ecosysteem van gecertificeerde partners, waaronder Cisco, Dell EMC, Fujitsu, Intel, Lenovo, Rackspace en NetApp, evenals Ericsson, Nokia, NEC, Huawei en andere telecombedrijven.

Red Hat OpenStack Platform 10 biedt een betrouwbaar cloud-platform, gebouwd op Red Hat Enterprise Linux. Geïntegreerd met Red Hat's OpenStack community code biedt het Red Hat OpenStack Platform de flexibele schaalbaarheid om sneller te voldoen aan de eisen van de klant, zonder in te leveren op de beschikbaarheid, prestaties of de IT-beveiligingseisen. Ook opgenomen in het Red Hat OpenStack Platform is Red Hat CloudForms, een hybride cloud-beheer en monitoringplatform. De 64 TB aan opslagcapaciteit van Red Hat Ceph Storage zorgt ervoor dat gebruikers de flexibele, schaalbare eigenschappen van Ceph's oplossing voor OpenStack-omgevingen beter kunnen evalueren.

Nieuwe verbeteringen en updates van Red Hat OpenStack Platform 10 zijn:
  • Een meer gestroomlijnde gebruikerservaring dankzij een gemakkelijker te gebruiken grafische gebruikersinterface (GUI) die de complexiteit van de installatie en het beheer vermindert. De Red Hat OpenStack Platform director GUI biedt een aantal nieuwe geïntegreerde functies, zoals automatische upgrades en updates (inclusief Ceph), geavanceerde netwerkconfiguratie, hoge beschikbaarheid en filesharing-mogelijkheden via de Manila service, met behulp van de geïntegreerde drivers van NetApp en Red Hat Ceph Storage.
  • Verbeterde flexibiliteit voor grotere schaalbaarheid via op maat gemaakte services en administrator-rollen door gebruik te maken van Red Hat OpenStack Platform director. Cloud operators kunnen nu hun OpenStack-omgeving gedetailleerder beheren door OpenStack-diensten aan te passen, zodat ze onafhankelijk van elkaar kunnen draaien. Dit biedt meer flexibiliteit bij het inzetten van diensten om beter tegemoet te komen aan de unieke workload-eisen van organisaties.
  • Betere data assurance via nieuwe beveiligingsgerelateerde verbeteringen, zoals verbeterde high availability (HA) voor grootschalige implementaties. Optionele object storage encryptie en ephemeral security tokens verbeteren de veiligheidsmaatregelen en verlagen het risico van datatoegang als het gevolg van diefstal.
  • Verbeterde prestaties voor netwerkintensieve workloads via de nieuwe data plane developer kit (DPDK), een component van Open vSwitch, en single-root input/output virtualization (SR-IOV), resulteren in netwerkprestaties die vergelijkbaar zijn met bare metal. Daarnaast is netwerk routing nu flexibeler en sneller, waardoor klanten kunnen kiezen tussen gecentraliseerde routing of distributed routing (DVR).
  • Een nieuw ‘ready state’ hardware-certificeringprogramma, gebaseerd op OpenStack Ironic. Red Hat ondersteunt al gecertificeerde hardware plug-ins voor verschillende OpenStack-componenten, maar het nieuwe programma is ontworpen om het ecosysteem van hardware-opties voor geautomatiseerde bare-metal configuratie uit te breiden. Dell EMC is de eerste Red Hat-partner die voor Red Hat OpenStack Platform 10 gecertificeerd wordt en er zullen snel meerdere bedrijven volgen.
Red Hat OpenStack Platform 10 introduceert ook distributed continuous integration (DCI) voor belangrijke partners, zoals Dell EMC, NEC, en Rackspace. Deze gezamenlijke aanpak kan partners helpen zich beter voor te bereiden op nieuwe versies van het Red Hat OpenStack Platform. Het biedt klanten een grotere stabiliteit en een hogere kwaliteit van cloud-oplossingen die al vele malen zijn getest.

5 jaar ondersteuning
Om klanten te helpen stabiliteit voor een lange termijn te realiseren, biedt Red Hat OpenStack Platform 10 een dual life cycle model. Dit nieuwe model biedt klanten de mogelijkheid om te standaardiseren op een nieuwe ‘Long Life’-versie van het Red Hat OpenStack Platform. Er is een driejarige product-lifecycle en die kan met twee jaar verlengd worden. Klanten kunnen er ook voor kiezen om zich te concentreren op de nieuwe functionaliteiten in de nieuwste releases van Red Hat OpenStack Platform en elke zes maanden tot een jaar upgraden.

Extra informatie Volg Red Hat Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; fluctuations in exchange rates; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, the Shadowman logo, Ceph and CloudForms are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. The OpenStack Word Mark is either a registered trademark/service mark or trademark/service mark of the OpenStack Foundation, in the United States and other countries, and is used with the OpenStack Foundation's permission. Red Hat is not affiliated with, endorsed or sponsored by the OpenStack Foundation, or the OpenStack community.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Red Hat, Inc.
Red Hat versnelt petabyte-schaal object-storage voor cloud-native workloads

Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning

Red Hat versnelt cloud-native development met Unified Hybrid Cloud Storage voor Red Hat OpenShift Container Platform
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau